جستجو کردن

آسال سازه پرگاس

بازسازی دکوراسیون داخلی

خانه

بازسازی دکوراسیون داخلی

بازسازی دکوراسیون داخلی

خیلی از مردم به دلیل بالا بودن قیمت ساخت و ساز قادر به خرید خانه جدید یا محل کار جدید و... نیستند در نتیجه برای ایجاد تغییر در محل زندگی یا کار خود دست به بازسازی دکوراسیون داخلی میزنند. بازسازی به منظور دوباره ساختن آن چیزی که خراب یا فرسوده شده است در یک بنا صورت میگیرد.

بازسازی خانه کلنگی و اماکن مسکونی جذابیت را برای ساکنین یا اعضای خانواده به ارمغان می آورد. مخارج انجام شده برای بازسازی دکوراسیون داخلی در صورت کار با شرکت دکوراسیون داخلی مناسب، می تواند مقرون به صرفه باشد.

مواردی که در بازسازی باید به آن ها توجه شود شامل سیستم های گرمایش و سرمایش، کاغذ دیواری، ساختار کف زمین اعمال تغییرات در دکوراسیون آشپزخانه به ویژه عوض کردن کابینت ها و ... می باشد.

امروزه بازسازی دکوراسیون داخلی یک بنا اهمیت زیادی پیدا کرده است زیرا افراد بیشتر وقت خود را در فضای بسته به سر میبرند.

در طول شبانه روز یک فرد در اکثر اوقات یا در محل کار خود حضور دارد یا در منزل در حال استراحت است از این رو طراحی دکوراسیون داخلی باید به گونه ای باشد که در افراد احساس کسالت ایجاد نکند،همین امر باعث شده تا معماران به بازسازی دکوراسیون داخلی یک بنا اهمیت زیادی بدهند. با گذر زمان اجرای دکوراسیون داخلی یک بنا علاوه بر از دست دادن زیبایی خود تکراری میشود و با به روی کار آمدن طراحی و وسایل جدید آن دکوراسیون قدیمی از مد افتاده و نیاز به تغییری اساسی حس میشود. اینجاست که نیاز به بازسازی دکوراسیون داخلی داریم تا همه چیز از اول نو شود و از حالت تکراری و کهنه و قدیمی خود بیرون بیاید.

رنگ آمیزی دیوار و سقف در دکوراسیون منزل نیز اهمیت دارد.برای داشتن خانه ای دلنشین ترجیحا از رنگ های الهام بخش استفاده کنید.البته انتخاب نوع طراحی به سلیقه شخصی شما بستگی دارد.

رنگ های الهام بخش برای دکوراسیون داخلی: سبز آبی، ارغوانی روشن، بژ، آبی نفتی، خاکستری، نباتی، آبی دریایی، یاسی، اسطوخدوسی و نارنجی روشن.

به مشاوره رایگان نیاز دارید؟

متخصصان ما با شما تماس خواهند گرفت.

تحلیل دکوراسیون داخلی

یکی از مهمترین عواملی که در دکوراسیون داخلی مد نظر قرار دهید رنگی می باشد که در طراحی دکوراسیون داخلی مورد استفاده قرار می دهید به عنوان مثال انتخاب رنگ های خنثی برای سالن نشیمن می تواند یکی از گزینه های عالی باشد که شما مد نظر قرارر می دهید انتخاب رنگ های مثل کرمی ،استخوانی و حتی بژ می تواند از جمله عواملی باشد که سبب ایجاد احساس آرامش و راحتی در منزل شود،در رابطه با ایجاد روح در کنار رنگ های خنثی می توانید از رنگ های تیره تر در جزئیات استفاده کنید به طور مثال استفاده از مجسمه نسبتا بزرگ در سالن با زنگ تیره بسیار جذاب است.

آنچه که در بازسازی دکوراسیون داخلی باید به آن توجه داشت

برای این که یک بازسازی دکوراسیون داخلی موفق با بیشترین تغییر را داشته باشیم بهتر است به چند نکته توجه داشته باشیم:

بازسازی آشپزخانه

خانم های ایرانی اکثر اوقات خود را در آشپزخانه می گذرانند آن ها می خواهند آشپزخانه ای رویایی داشته باشند به همین خاطر سهم بزرگی در به چشم آمدن دکوراسیون منزل دارد. برای نوتر به نظر رسیدن فضای آشپزخانه می بایست روش های طراحی مدرن آشپزخانه به کار برد. از بازسازی کابینت هم قافل نشوید که بسیار کمک کننده است.

مثلث کار در آشپزخانه

یکی از این روش ها روش مثلث کار می باشد. (اجاق گاز، سینک ظرفشویی و یخچال راس های این مثلث هستند) امکان دارد در آشپزخانه های کوچک به صورت خطی اجرا شود! فاصله باید متناسب باشد یعنی نه آن قدر کم که فضا را تنگ کند و نه آن قدر زیاد که رفت و آمد هارا طولانی کند.چون جریان هوا می تواند رطوبت داخل سینک را خشک کند می توان آن را در نزدیکی پنجره قرارداد البته اگر آشپزخانه شما دارای پنجره باشد! همانطور که در دیگر مقاله ها ذکر کردیم رنگ متریال مناسب مهمترین بخش طراحی هر دکوراسیون داخلی می باشد.

بازسازی خانه ویلایی قدیمی

بازسازی ویلا یک ضرورت در زندگی است، زیرا به ما کمک می کند از روال عادی خارج شویم و فضای زندگی را تغییر دهیم. اما ممکن است دشوار باشد زیرا به هزینه زیاد و تلاش زیادی نیاز دارد، در اینجا ایده هایی آورده شده است که دکوراسیون منزل را به سرعت و به راحتی تغییر می دهد و نتیجه آن یک دکور فوق العاده و یک ویلای جدید است ...

نقاشی های دیواری جدید برای بازسازی ویلا

پانل های دیواری جدید را می توان در اندازه های مختلف و در گوشه های مختلف اضافه کرد، به عنوان مثال اتاق نشیمن، اتاق ناهار خوری، و این نقاشی ها با سبک اتاق مطابقت دارند و رنگ ها با آن مطابقت دارند، این یک مرحله ساده است، اما این اثر می تواند فضای تجدید به فضا را اضافه کند.

رنگ های اتاق و مبلمان در ویلا

می توان رنگ دیوارها را در اتاق تغییر داد یا کاغذ دیواری را به سبکی متفاوت و رنگ های مختلف بر روی همه دیوارها یا قسمتهای خاصی از آنها قرار داد تا جلوه ای کاملا متفاوت از ظاهر قدیمی اتاق بگیرد.

گیاهان برای تزئین و زیباسازی در بازسازی ویلا

می توانید برخی از گیاهان و گلهای کوچک را پرورش دهید، یا گیاهان را برای گیاهان خریداری کنید، یک کار ساده مانند این احساس راحتی و آرامش را ایجاد می کند و حتی انرژی منفی را از اطراف ویلا بیرون می کشد و ظاهر ویلا را به شکلی فوق العاده تجدید می کند.

مصنوعات کوچک به سبک های عتیقه در ویلا

استفاده از قطعات تزئینی مانند گلدان، عکس، شمعدان و ساعت دیواری در سبک اتاق ها تغییرات زیادی ایجاد می کند، حس تجدید حس می دهد و در عین حال یک تغییر کوچک است که به اتاق ها روح می بخشد.

پارچه ها

می توانید مبلمان اتاق نشیمن یا ناهار خوری را دوباره اثاثه یا لوازم داخلی بپوشانید و از انواع جدید پارچه ها با نقش و نگارهای زیبا و رنگ های روشن استفاده کنید که فضای سرگرم کننده ای به اتاق می بخشد.

پرده های ویلا

پرده یکی از مهمترین عوامل موثر در ظرافت دکوراسیون است. شکل کلی فضا را می توان با تغییر پرده های استفاده شده در اتاق، به عنوان مثال استفاده از پرده های طرح دار در آشپزخانه یا اتاق خواب کودکان، فضای جدیدی را به اتاق اضافه کرد.

بالش و کوسن برای زیبا سازی اتاق خواب ویلا

توزیع کوسن های رنگ روشن، الگوهای مدرن و اندازه های مختلف در اتاق نشیمن روی مبل و کف یا اتاق خواب در نوسازی دکوراسیون منزل ضروری است، بالش ها را می توان هر از چند گاهی تعویض کرد تا همیشه با گام های ساده و سریع ظاهری تازه بدست آوریم.

لازم نیست دیوارها خسته کننده باشند، این یک ایده شگفت انگیز و ساده است، یکی از دیوارهای اتاق را به رنگ دیگری با نقش های مشخص نقاشی کنید، به عنوان مثال راه راه یا حتی روی آن را با نقاشی های آزاد خط بزنید. کودکان می توانند در تزئین این دیوار یا به عنوان مثال یک دیوار یادبود شرکت کنند، بنابراین همه مهمانان و دوستان نشان خود را بر روی این دیوار اضافه می کنند.

درخشندگی در بازسازی ویلا

نورپردازی خوب نکته مهم در ایجاد هرگونه فضای اتاق در فضای دعوت و جذابیت بیشتر است. نورپردازی را در سرتاسر ویلا افزایش دهید تا آنطور که باید زیبا به نظر برسد. با انتخاب قطعات مدرن یا عتیقه برای تجمل بیشتر، نورپردازی را نیز بخشی از دکوراسیون منزل کنید. برای بازسازی ویلا، می توانید بین قطعات مدرن قدیمی، مانند اضافه کردن یک میز شیشه ای مدرن یا یک کتابخانه مدرن در وسط اتاق کلاسیک، مخلوط کنید.

هرج و مرج یک هنر است

همه قطعات نباید با درجه، رنگ و سبک یکسانی مطابقت داشته باشند.کارشناسان دکور رنگ های مختلفی را توصیه می کنند.اگر شخصیت خاصی را برای اتاق نشیمن انتخاب کرده اید، لازم نیست که قطعات کاملاً یکسان باشند، رنگ پرده ها یا میزها می تواند به رنگ دیگری تغییر کند. زیباتر و بزرگتر

طرح دکوراسیون آینه

آینه ها ظاهری زیبا و متمایز در ویلا دارند، زیرا فقط وسیله ای برای دکوراسیون نیستند، بلکه به ویلا نشاط می بخشند و با فعالیت آن را سرزنده می کنند، این نقش مهمی در افزودن فضای وسیع به ویلا دارد و قسمت مهمی از دکوراسیون هر ویلا لوکس است، بنابراین باید در انتخاب آن دقت کنید.

گلدان

از گلدان ها در اندازه های مختلف می توان فضای اتاق را پر کرد تا جلوه ای جذاب ایجاد کرده و اتاق را زنده کند. گل های معطر را می توان در آنها در اتاق نشیمن یا راهرو قرار داد، می توان از گلدان های بلند برای برجسته سازی پنجره های بلند استفاده کرد.

بازسازی و طراحی داخلی

5 ترفند ساده و هوشمندانه برای بازسازی وطراحی خانه خود

در بازسازی دکوراسیون داخلی ساختمان به چه نکاتی توجه کنیم؟

کارشناسان طراحی داخلی ما را یاری کردند و بهترین مشاوره در زمینه طراحی داخلی را برای ایجاد طرحی چشم نواز و چشم نواز به ما ارائه دادند. اگر می خواهید خانه خود را بازسازی کنید، این نکات را دنبال کنید تا خودتان این کار را بدون صرف هزینه زیاد انجام دهید

 سبک های مختلف طراحی را به طور هماهنگ ترکیب کنید

برای طراحی مکان خود هیچ محدودیتی وجود ندارد، همه چیز در مورد تخیل شماست، جایی که می توانید به عنوان مثال عناصر سبک مدرن را با دکوراسیون سبک سنتی اضافه کنید.

اگر از مخلوط کردن بیش از یک مدل با یکدیگر می ترسید، طراحان به شما توصیه می کنند که به رنگ های خاص پایبند باشید و در عوض هماهنگی آنها را شروع کنید.

 تنوع در استفاده از مبلمان به سبک های مختلف و تاثیر آن در بازسازی و طراحی داخلی ساختمان 

طراحان می گویند تقارن تمام قطعات مبلمان اتاق از یک سبک، یک روند واقعاً قدیمی است و حتی بهتر است قطعات سبک مختلف را مخلوط کنید تا روحیه ای متفاوت و شگفت انگیز مانند ترکیب مبل سبک مدرن با صندلی آنتیک با میز چوبی هماهنگ با صندلی های فلزی بدست آورید! این ترکیب هماهنگ به طرح درخشندگی و زیبایی بیشتری می بخشد!

 از طراحی های خیلی ساده خودداری کنید

کارشناسان همچنین به ما می گویند که روند "هرچه جزئیات کمتر، از جذابیت بیشتری برخوردار باشد" دیگر مد نیست، زیرا روند به اصطلاح "اضافه بار بصری" ست محتوای این روند مستلزم استفاده از عناصر مختلفی از جمله ترکیب فلز با چوب، کارهای هنری با مبلمان کوچک و هر چیز دیگری است که می خواهید اضافه کنید.

به یاد داشته باشید، رنگ های تک رنگ و فضای داخلی خنثی دیگر جذاب نیستند، به همین دلیل طراحی شما باید از جنب و جوش بیشتری برخوردار باشد.

 در صورت امکان مبلمان را چسبیده به دیوارها قرار ندهید

هنگامی که ما قصد داریم مبلمان را در اتاق قرار دهیم، اولین چیزی که به ما می رسد این است که همه مبلمان را به دیوار بچسبانیم، برای صرفه جویی در فضا، اما معلوم می شود که این فقط یک باور است و این روحیه خسته کننده آن مکان را منعکس می کند. 

در عوض، با قرار دادن فاصله مبلمان متفاوت از دیوارها در صورت امکان، فضاهای اضافی ایجاد کنید.

 هماهنگی رنگ در طراحی داخلی و بازسازی ساختمان ضروری است

طراحان اصرار دارند که هنگام طراحی اتاق به تناژهای رنگی هماهنگ پایبند باشند و این مربوط به هر چیزی در اتاق است، از جمله دیوارها، مبلمان، پرده ها، اثاثیه و غیره.

آنها همچنین به ما می گویند که رنگهای روشن با رنگهای پاستلی مطابقت ندارند، بنابراین فقط باید یکی از آنها را انتخاب کنید.

اما این به هیچ وجه به این معنی نیست که شما یک طراحی خسته کننده خواهید گرفت، بلکه برعکس، شما می توانید سایه های مختلف رنگ را مخلوط کنید و هماهنگی و هماهنگی فوق العاده ای بین آنها ایجاد کنید، و همچنین می توانید از رنگ های متناسب رنگ با یکدیگر در اینترنت استفاده کنید، تا ترکیب خاص خود را بدست آورید.

 اندازه گیری ها را به طور دقیق انجام دهید

این یک اشتباه بسیار رایج در طراحی است که توسط افراد کم تجربه انجام شده است، یا اتاق شلوغ می شود یا برعکس. برای جلوگیری از چنین مشکلی، توصیه می شود اندازه های دقیق ابعاد اتاق را با در نظر گرفتن اندازه دیوارها انجام دهید، و برای این کار بهتر است از پایین اندازه گیری شود، بنابراین این اندازه را دست کم نگیرید و البته ابعاد قطعاتی را که می خواهید خریداری کنید اندازه بگیرید تا فضای آنها در اتاق شما تجسم شود. نرم افزار طراحی داخلی، که به شما امکان می دهد اتاق خود را به صورت سه بعدی تجسم کنید، ممکن است در تمام اندازه گیری ها به شما کمک کند و شکل بعدی اتاق را تجسم کند. همچنین افراد حرفه ای توصیه می کنند با اجازه دادن به فضای 36 اینچ (91 سانتی متر) مسیرهای عبور و مرور را تمیز نگه دارید.

بهتر است اتاق ها در طراحی و بازسازی ساختمان نامگذاری نکنیم!

شما موظف نیستید به فضای داخلی خانه خود نام خاصی بدهید زیرا می توانید برای بیش از یک منظور از همان اتاق استفاده کنید، به عنوان مثال می توانید میز ناهار خوری را در همان اتاق کتابخانه قرار دهید! یا دفتر کوچک خود را در همان اتاق نشیمن قرار دهید!

من فکر می کنم این روند برای بهره برداری از فضاها فوق العاده است، به خصوص که فضای آپارتمان ها در حال حاضر کم است و ما باید بدون اغراق در قرار دادن مبلمان از هر فضایی در آنها استفاده کنیم.

 به نورپردازی توجه کنید، زیرا در بازسازی کلی تأثیر حیاتی در طراحی داخلی و بازسازی طرح قبلی در ساختمان دارد   

نور یک عنصر بسیار مهم در بازسازی ساختمان است زیرا منبع نور است و همچنین دکوراسیون نیز به آن افزوده می شود.معمولاً یک منبع نور در کل اتاق کافی نیست زیرا باعث می شود خیلی تاریک به نظر برسد.

بنابراین، توصیه می شود با استفاده از بیش از یک منبع روشنایی در سطوح مختلف، فضای فوق العاده ای ایجاد کنید و علاوه بر تأمین نور مناسب برای هر اتاق، طرح را نیز کامل کنید.

 تا حد ممکن از فضا استفاده کنید و فضایی بین مبلمان باقی نگذارید

اگر فضای زیادی را بین قطعات مبلمان بگذارید، در حقیقت فضایی را که در اختیار دارید هدر می دهید، زیرا به راحتی می توانید مبلمان را به صورت قرینه و تا حدودی نزدیک قرار دهید و از فضای باقیمانده برای قرار دادن میزی که منبع نور روی آن قرار دارد استفاده کنید یا گیاهان سبز قرار دهید یا به هر شکلی که می خواهید از آن بهره برداری کنید یا حتی آن را خالی بگذارید.

در ضمن الهام گرفتن از طراحان دیگر به سلیقه خود اعتماد کنید

هنگامی که شروع به تجسم طراحی خانه های خود می کنیم، بلافاصله برای الهام گرفتن از وب سایت های طراحان دیگر شروع می کنیم، که در واقع خوب است، اما به یاد داشته باشید که خانه شما جایی است که اوقات فراغت خود را در آن می گذرانید و باید با شخصیت، سلیقه شما و سلیقه سایر افراد خانواده متناسب باشد.

به همین دلیل بهتر است سلیقه خود را داشته باشید و از ایده ها و ایده های دیگر از طراحان دیگر الهام بگیرید، اما آنها اساس نیستند، به طوری که روح و ذوق و سلیقه شما در محل قرار گیرد.

سایت بازسازی دکوراسیون داخلی

یکی ار عوامل مهم در رابطه با این موضوع داشتن نمونه کار های بسیار زیاد می باشد تا افرادبتوانند از کیفیت کاری مجموعه مطمئن شوند داشتن سایت حرفه ای که در آن بتوان تمام نمونه کارهای موجود را مشاهده کرد بسیار سخت است از این رو شما با مراجعه به سایت آسال سازه پرگاس که از جمله سایت های بازسازی دکوراسیون داخلی می باشد که از تعداد نمونه کارهای بالایی برخوردار است.

گروه دکوراسیون داخلی

یکی از عوامل مهم در بازسازی دکوراسیون داخلی خانه انتخاب یک شرکت مناسب برای انجام اقدامات بازسازی می باشد از این رو شما باید شرکتی را انتخاب کنید که در بازسازی ستبقه بالای داشته باشد این مورد یکی از فاکتور های مهم در امر بازسازی می باشد. شرکت های بسیار کمی در زمینه بازسازی دکوراسیون داخلی در ایران هستند که سابقه درخشان در زمینه بازسازی را داشته باشند،شرکت بازسازی آسال سازه پرگاس یکی از این شرکت ها می باشد. آسال سازه پرگاس سابقه بسیار زیادی در امور بازسازی داخلی منزل دارد به همین دلیل شما می توانید با مراجعه به سایت آسال سازه پرگاس علوه بر سپردان بازسازی داخلی منزلتان به ما حتی طراحی دکوراسیون داخلی نیز برای خانه تان انجام دهید.

سوالات متداول

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

  1. سلام وقتتون بخیر لیست قیمت خدماتتون رو هم میشه قرار بدید

  2. با سلام و خسته نباشید بعد از قرارداد بستن میتونم شماره مهندس رو داشته باشم؟

آخرین نمونه کارها

به راهنمایی و یا مشاوره نیاز دارید؟

© تمام حقوق سایت برای شرکت آسال سازه محفوظ مي باشد.