جستجو کردن

بازسازی دیوار

به روز رسانی و بازسازی آپارتمان قدیمی و خرید خانه در یک ساختمان جدید از دلایل اجرای تغییرا ظاهری فضای نشیمن است. بازسازی دیوار مرحله مهم این فرآیند است که بدون آن امکان به روز رسانی اساسی داخلی، افزایش راحتی و بهبود فضای خانه وجود نخواهد داشت. بسته به شرایط آپارتمان و وظایفی که مالک با آن روبروست، انواع کارها میتواند متفاوت باشد. با این تفاسیر از اهمیت بالای بازسازی دیوار در نتیجه کلی آگاه شدیم. شما میتوانید این کار را به تنهایی انجام دهید اگر به اندازه کافی از تجربه و اعتماد به نفس بالایی برخوردار هستید؛ اما باید به این نکته توجه کنید که هیچ کاری در بهترین حالت خود انجام نمیشود مگر آنکه کاردان مسئول پیاده سازی باشد. شرکت بازسازی پرگاس خدمت بازسازی دیوار را برای شما عزیزانی که دوست دارید بازسازی آپارتمان شما به نحو احسن و با استانداردهای روز انجام شود را ارائه میدهد.

بازسازی دیوار گچی قدیمی

اولین کاری که برای بازسازی دیوار قدیمی باید انجام داد، حذف و جدا کردن پوشش‌های موجود بر دیوار هست. از آنجایی که دیوارهای قدیمی‌، زمان زیادی از نصب پوشش بر روی آنها میگذرد؛ یک امر طبیعی است که بعد از جداسازی اقدام به بررسی و بازسازی دیوار گچی قدیمی کنیم. این کار با مراحل زیر انجام میشود:

  • شناسایی مکان های بست ناپایدار لایه گچ با کمی ضربه زدن به وسیله چکش.

قبل از نصب دیوارپوش جدید، شناسایی مکان هایی که گچ محکم چفت نشده است بسیار مهم است، زیرا در آینده، در چنین مکان هایی، ممکن است پوشش جدید همراه با مناطق شکننده گچ کنده شود.

  • بررسی یکنواختی دیوار با استفاده از تراز.

برای بررسی یکنواختی دیوار گچی قدیمی‌، می توانید از ریل بلند یا تراز ساختمانی استفاده کنید. با اعمال یکی از این ابزارهای کمکی به دیوار، ناهمواری گچ از شکاف های بین آنها و دیوار نمایان می شود. با سطح دیوار کاملاً مسطح، سطح ابزار در امتداد تمام صفحه آن به دیوار می‌پیوندد.

  • از بین بردن لکه های قدیمی روی گچ. لکه های زنگ زدگی و دوده با اسید سیتریک حل شده پاک می شوند و محل های چرب قدیمی با نوشابه یا صابون معمولی حل شده در آب تمیز می شوند.

بازسازی دیوار داخلی

زمانی که قصد بازسازی دیوار داخلی را دارید باید بدانید از نتیجه کار چه چیزی انتظار دارید. باید موارد زیادی را در نظر گرفت زیرا اجرای بازسازی دیوار داخلی برای نقاط مختلف خانه باید از ویژگی های منحصر به فردی برخوردار باشد. دیوار آشپرخانه را در نظر بگیرید که باید در مقابل رطوبت، دمای بالا و مواد مختلفی که ممکن است روی آن ریخته شود مقاوم باشد تا بعد از مدتی که از کارکرد آن گذشت مشکلی پیش نیاید. همچنین برای بازسازی دیوار سرویس بهداشتی و حمام مقاومت در برابر رطوبت بسیار مهم است. این شرایط برای بازسازی کف نیز وجود دارد که باید رعایت شود. بعد از انجام این بررسی‌ها میتوانید از بهترین متریال که انواع آن در بازار موجود است برای دیوارپوش کردن استفاده کنید.

بازسازی دیوار خارجی

بسته به میزان آسیب و علل ایجاد آن، تعمیرات زیر باید انجام شود:

  • بتونه کاری ترک خوردگی‌ها
  • ترمیم درزها
  • آستر قبل از نقاشی
  • کارهای ضد آب سازی
  • از بین بردن آسیب آجر

ترک های ایجاد شده در نتیجه ترک خوردن دیوارها با محلول خاصی آب بندی می شوند. قبل از آن، لازم است کارهای مقدماتی، شامل تمیز کردن از گرد و غبار و خاک انجام شود. سپس ملات سیمان در شکاف ها ریخته می شود. همچنین برای بازسازی دیوار خارجی گچی باید از اقداماتی که بالاتر در بازسازی دیوار گچی قدیمی گفته شد بهره برد.

بازسازی دیوار نم‌دار

ممکن است مجبور شده باشید با مشکل نم یا رطوبت زدگی روی دیوارها کنار بیایید، یا احتمالاً در مورد آن شنیده اید. واقعیت این است که آنها روی دیوارها یک شبه ظاهر نمی شود، این یک روند تدریجی است. فقط این است که در ابتدا صاحبان محل به اولین علائم ظاهر آن توجه نمی کنند، اما زمانی که لکه هایی از قبل روی کاغذ دیواری ظاهر می شوند تازه به فکر راه چاره میوفتند. بازسازی دیوار نم‌دار توسط شرکت بازسازی پرگاس میتواند این مشکل را برای شما حل کند و تا مدت از دست این شرایط خلاص شوید.

بازسازی دیوار بدون تخریب

یکی از موضوعات مهم برای افرادی که قصد بازسازی دیوار خانه خود را دارند این است که این کار به خوبی و بدون کمترین خرابی به وجود بیاید. البته این اتفاق با توجه به شرایط پیش می‌آید و باید توسط متخصصین بازسازی بررسی شود تا در نهایت بهترین روش برای کار تعیین شود. بازسازی دیوار بدون تخریب یک امر ممکن است و اگر به دست افراد باتجربه انجام شود به خوبی به پایان میرسد.

بازسازی دیوار حیاط یا باغ

از آنجایی که نوع ساخت و کاربری حیاط خانه و باغ تقریبا در یک خانواده قرار میگیرند میتوان با توجه به شرایط موجود از یک روش یا استراتژی مشخص برای بازسازی دیوار حیاط یا باغ بهره برد.

شما عزیزانی که مایل به بازسازی دیوار هستید میتوانید با گروه بازسازی پرگاس که سالها تجربه در حوزه ساختمان و بازسازی دارد در تماس باشید.

Facebook
LinkedIn
Telegram
WhatsApp

مقاله های مشابه

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

آخرین نمونه کارها

به راهنمایی و یا مشاوره نیاز دارید؟

© تمام حقوق سایت برای شرکت آسال سازه محفوظ مي باشد.