جستجو کردن

بازسازی سقف

زمانی که یک خانه قدیمی می‌شود وقت آن است که با دقت به بررسی بخش مختلف آن بنگریم تا از فرسودگی‌های ایجاد شده در آن مطلع شویم و در اولین فرصت به بازسازی آن بپردازیم. یکی از مهم‌ترین اجزایی که بسیار مهم و حیاتی است تا زودتر به بهبود شرایط آن برسیم سقف خانه است. بازسازی سقف یک کار سخت و تخصصی است که هرکسی نمی‌تواند بدون داشتن تجربه و امکانات مورد نیاز آن را به خوبی انجام بدهد. شرکت متخصصین بازسازی پرگاس با تجربه چندین ساله در حوزه ساختمان آماده خدمت رسانی به کسانی است که نیاز دارند تا کارهای بازسازی آپارتمان خود را به شکل حرفه‌ای انجام شده ببینند.

بازسازی سقف خانه قدیمی

بازسازی سقف را می توان به روش های مختلفی انجام داد. به عنوان مثال، چیزی که آسیب دیده است می تواند روکش سقف باشد که نشتی دارد. بازسازی سقف همچنین ممکن است شامل جایگزینی متریال سقف باشد، به عنوان مثال با رنگ یا جنس متفاوت دیگری. قبل از تصمیم گیری نهایی در مورد بازسازی و شروع کار بازسازی، باید با یک متخصص مشورت کنید. او نه تنها ارزیابی می کند که بازسازی چگونه باید ادامه یابد و اینکه آیا برای کار تعویض سقف کافی است یا اینکه چارچوب سقف، یعنی سازه آن نیز آسیب دیده است، بلکه بهترین راه حل ها را در یک راه حل نیز توصیه می کند. او همچنین بررسی خواهد کرد که آیا تغییرات برنامه ریزی شده امکان پذیر است یا خیر، تا در صورت لزوم، راه حل جایگزینی را پیشنهاد دهد.

انواع بازسازی سقف

همانطور که گفتیم پس از گذشت عمر طولانی از یک خانه سقف آن که یکی از مهم ترین اجزای خانه است فرسوده می‌شود و مشکلات حیاتی در آینده به وجود می‌آورد. سقف خانه وظیفه جلوگیری از ورود سرما و گرمای مضاعف، برف و باران و… را دارد. البته در کنار همه این دلایل که برای بازسازی بیان شد، زیبایی سقف نیز از اهمیت بالایی برخوردار است و باید آن را در نظر گرفت. با این شرایط باید همیشه حواسمان به سلامت آن باشد و در شرایط لزوم با بازسازی سقف توسط متخصصین بازسازی شرایط مطلوبی را رقم زد. در ادامه با انواع بازسازی سقف آشنا خواهید شد:

انواع سقف کاذب

  • سقف کاذب رایتس
  • سقف کاذب کناف
  • سقف کاذب گچی
  • سقف کاذب گریلیوم
  • سقف کاذب چوبی
  • سقف کاذب ترکیبی
  • سقف کاذب آلمینیومی
  • سقف کاذب آکوستیک
  • سقف کاذب طلقی
  • سقف کاذب مجازی
  • سقف کاذب شیشه ای
  • سقف کاذب آی گلس

سقف کاذب چیست؟

سقف کاذب یک سقف فرعی می باشد که زیر سقف اصلی آویزان است یعنی سقثف اصلی را پوشش می دهد، ایجاد سقف کاذب می تواند دلایل متعددی مانند خرابی سقف و … داشته باشد. با مشاوره گرفتن جهت ایجاد سقف کاذب می توانید با مشاورین شرکت بازسازی پرگاس تماس حاصل نمایید.

اجرای سقف کاذب

مدتی است که روند سقف کاذب در ایران شکل گرفته است. شاید بتوان گفت که طراحی سقف به اندازه فعلی گسترده و متنوع نبوده است و این روند تغییر و تحولات هر روزه، رو به افزایش است. امروزه صاحبان خانه گزینه های زیادی برای انتخاب دارند. با این حال، بسیاری از جایگزین ها می توانند گاهی گیج کننده باشند. بنابراین، هر صاحب خانه باید ترجیحات فردی خود را هنگام انجام سقف درک کند. ساخت سقف کاذب در هر خانه ای صرف نظر از متراژ قابل اجرا است. این نوع سقف معمولاً با توجه به ارتفاع سقف اصلی نصب می شود.

در طراحی سقف کاذب باید به چه مواردی توجه نمود؟

متریال طراحی سقف شما باید بر اساس آنچه از سقف کاذب خود می خواهید انتخاب شود. همچنین مهم است که از قبل قیمت سقف را بررسی کنید تا بتوانید هزینه را محاسبه کنید. و اگر به دنبال ایده هایی برای انتخاب انواع طرح های سقفی هستید عکس های زیر می توان ایده پردازی های زیادی به شما بدهد.

سقف کاذب

سقف های کاذب به طور فزاینده ای در معماری مدرن گنجانده شده اند زیرا نه تنها ارزش زیبایی بسیاری دارند، بلکه عمق و لایه های بصری ایجاد می کنند. یکی از وظایف اصلی سقف کاذب پنهان کردن سیم کشی، کانال های کولر گازی و غیره است و روش بسیاری متداولی برای پوشاندن ایراد های سقف می باشد. سقف های کاذب همراه با نورپردازی می تواند ظاهر هر فضایی را اعم از  اتاق نشیمن، اتاق خواب یا ناهارخوری شما را به سطحی کاملاً جدید تبدیل کند.

مزایای طراحی سقف کاذب

  • صرفه جویی در مصرف برق می شود
  • از نظر زیبایی شناسی جذاب تر است
  • در بازسازی بسیار متنوع تر عمل میکند
  • عایق حرارتی برا صرفه جویی در انرژی
  • ایجاد روشنایی یکدست

انواع مصالح مورد استفاده در طراحی سقف کاذب

طراحی سقف کاذب اتاق نشیمن، اتاق خواب، سرویس بهداشتی از لحاظ مصالح مورد استفاده تفاوتی باهم ندارند و می تواند از مواد مختلفی مانند گچ، پوپ، چوب و پلاستیک و غیره ساخته شود. از این میان، سقف های گچی برای سقف های کاذب ترجیح داده شده است. اما این موضوع با توجه به نیاز و دکور خانه قابل تجدید نظر می باشد.

نگهداری و دوام سقف کاذب

یکی از دلایل اصلی محبوبیت آن تعمیر و نگهداری بدون دردسر است. در مورد سقف های کاذب، تجمع گرد و غبار و رطوبت دشمن اصلی است. گردگیری منظم امری کلیدی است و کنترل رطوبت باید اجرا شود زیرا رطوبت سطح را ممکن است خراب کند و طول عمر مصالح سقف کاذب را کاهش می دهد. وقتی صحبت از دوام می شود، باید مصالح استفاده شده برای ساخت سقف کاذب را در نظر گرفت، زیرا مواد مختلف ترکیبات متفاوتی دارند و در نتیجه طول عمر متفاوتی دارند. با توجه به شرایط مساعد، سقف کاذب با کیفیت خوب نصب شده می تواند تا بیست سال دوام بیاورد. با این حال، تعمیر و نگهداری کلیدی است

طرح های سقف دیواری

ما در زمان لازم مدل های مختلف  و جامع از سقف های کاذبی که طراحی نموده ایم را در اختیار شما قرار می دهیم تا با فراغ بالا تجزیه تحلیل کنید و یا شما می توانید نمونه ایده ی خود را برای ما بازگو نمایید تا ما در طراحی آن به شما کمک کنیم.

سقف کاذب کناف

این نوع سقف کاذب بخاطر مزایای زیادی که دارد از پرطرفدارترین سقف‌های مورد استفاده در بازسازی سقف است. این نوع بخاطر سبکی و ارزانی محبوب افرادی است که در کنار زیبایی به کارایی نیز توجه می‌کنند.

سقف کاذب رابیتس

این نوع سقف بعد از سقف کاذب کناف در رتبه بعدی قرار می‌گیرد، سقف کاذب رابیتس به دو دسته مسطح و برجسته تقسیم می‌شود. برای دهانه‌های کوچک از نوع مسطح و برای دهانه‌های بزرگتر از نوع برجسته استفاده می شود. این سقف در کنار زیبایی از هزینه و قیمت مناسبی نیز برای مصرف کنندگان به ارمغان می‌آورد.

یکی از خدمات پر تقاضای شرکت بازسازی پرگاس اجرای بازسازی پارکینگ توسط متخصصین ما است.

سقف کاذب آکوستیک

این نوع سقف کاذب همانطور که از اسمش پیداست خاصیت جلوگیری ور ایزوله کردن خانه از ورود سروصدا به داخل را دارد و برای کسانی مناسب تر است که از ورود صداهای زیاد محل زندگیشان رنج میبرند و می‌خواهند جلوی آن را بگیرند.

سقف کاذب آلومینیوم

سقف کاذب آلومینیومی با توجه به ظاهری که دارند بیشتر مورد استفاده در واحدهای اداری هستند و درخواستی جهت نصب آن در منازل مسکونی وجود ندارد.

هزینه بازسازی سقف

موارد زیادی بر روی هزینه بازسازی سقف تاثیرگذار هستند و می‌توانند باعث تغییرات چشمگیر در هزینه نهایی داشته باشند. این موارد در ادامه اشاره شده است. برای اینکه بدانید چقدر بودجه جهت بازسازی سقف خود در نظر بگیرید بهتر است با متخصصین بازسازی قبل از شروع انجام کار مشورت نمایید.

  • جنس مواد مصرفی
  • سطح پیچیدگی
  • مساحت سقف
  • و…

سخن پایانی

شما عزیزانی که به هر دلیلی اعم از دلایل ذکر شده نیاز به بازسازی سقف خانه خود را دارید، می‌توانید برای بهره‌مند شدن از تجربیات و علم متخصصین بازسازی پرگاس استفاده کنید و بهترین نتیجه را برای خانه خود رقم بزنید. همچنین می‌توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر به مطالب ما در مورد بازسازی مانند بازسازی سرویس بهداشتی مراجعه کنید.

Facebook
LinkedIn
Telegram
WhatsApp

مقاله های مشابه

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

آخرین نمونه کارها

به راهنمایی و یا مشاوره نیاز دارید؟

© تمام حقوق سایت برای شرکت آسال سازه محفوظ مي باشد.