جستجو کردن

بازسازی روف گاردن

روف گاردن ها تاریخچه ای طولانی دارند. در شمال اروپا، مردم از چمن و خزه برای گرم کردن خانه های خود استفاده می کردند. در روسیه باستان سقف های کاهگلی را با چمن پوشانده بودند تا از آتش محافظت کنند. سپس گیاهان مختلف روی چمن شروع به رشد کردند و سقف خانه ها به باغ های واقعی تبدیل شدند. این فناوری به نمونه اولیه روف گاردن های مدرن تبدیل شده است که محبوبیت روزافزونی پیدا می کنند، به ویژه در کلان شهرها، زمانی که کمبود مناطق سبز به طور خاص قابل توجه است. شرکت بازسازی پرگاس به شما عزیزانی که علاقه دارید تا بازسازی روف گاردن خود را انجام دهید این خدمات را ارائه میدهد. ما به کمک با تجربه ترین متخصص های بازسازی بهترین خدمات را به شما ارائه میکنیم تا نیجه مناسب و دلخواه شما حاصل شود.

مزایای بازسازی روف گاردن

همانطور که گفتیم یکی از بزرگترین مزایای روف گاردن‌، داشتن یک فضای سبز در نزدیک ترین نقطه به ما یعنی پشت بام خانه است. تصور اینکه خیلی راحت و بدون مزاحت بتونید تنها با طی کردن چند طبقه به باغ شخصی خود برسید بسیار دلنشین است. این روف گاردن کاملا شخصی است و بدون مزاحت میتوانید به استراحت بپردازید و چه بهتر که یک باربیکیو نیز در روف گاردن بگذارید تا به راحتی یک وعده غذای جذاب را در کنار دوستان و خانواده میل کنید. میتوانید یک سقف بگذارید تا وسایل شما از بارش ها در امان باشد. قرار دادن چند مبل راحتی برای استراحت و همچنین یک فضای سبز زیبا، ترکیبی فوق العاده برای لذت بردن از یک عصر دلنشین است. علاوه بر موارد فوق می توان به ویژگی های اصلی روف گاردن اشاره کرد: عایق صدا و حرارت به اندازه کافی بالا، قابلیت اطمینان و دوام، جذب گرد و غبار و تصفیه هوا.

معایب روف گاردن

احتمالاً تنها عیب روف گاردن، چیدمان نسبتاً پیچیده آن است که برای آن لازم است نه تنها متخصصین بازسازی، بلکه طراحان داخلی نیز درگیر شوند. معایب دیگر مانند:

  • انباشته شدن بیش از حد برف در زمستان که در صورت ذوب شدن منجر به نشتی می شود.
  • گرفتگی و یخ زدگی زهکش داخلی.
  • نیاز به نظافت مکانیکی سقف دارد.
  • نظارت مداوم بر وضعیت درزگیر و عایق نیاز است.

نکات مهم در بازسازی روف گاردن

در مورد نگهداری، بیشتر به مراقبت از گیاهان مربوط می شود. بنابراین، برای مثال، برای سقف های مختلف، گیاهانی که در زیر سقف قرار دارند، یعنی زمان زیادی در سایه هستند، باید کمتر آبیاری شوند تا پوسیده نشوند. اگر باد بیشتر در یک بخش سقف و روف گاردن می وزد، توجه بیشتری نیز به آن نیاز است، زیرا این قسمت بیشتر خشک می شود. شما می توانید یک سیستم آبیاری زهکشی خودکار را سازماندهی کنید، یا می توانید به صورت دستی آبیاری کنید.

______________________
می‌توانید برای استفاده و کسب اطلاع از خدمات شرکت بازسازی پرگاس مانند بازسازی سقف‌، آشپزخانه و اتاق خواب با ما در ارتباط باشید.
______________________

تعمیرات و بازسازی روف گاردن

مشکلات اصلی که صاحبان روف گاردن در حین استفاده با آن مواجه می شوند عبارتند از:

  • رطوبت بالا که متعاقباً می تواند منجر به از بین رفتن خواص عایق حرارتی به دلیل نفوذ آن به ساختار عایق شود. برای رفع این عیب نیاز به تعویض کامل لایه عایق حرارتی و عایق رطوبتی است.
  • اگر بار وارده بر سازه سقف به اشتباه محاسبه شود، ممکن است آسیب ببینند. برای رفع این عیب، تقویت سازه های نگهدارنده ضروری خواهد بود.
  • به دلیل مراقبت نادرست، برخی از گیاهان ممکن است بمیرند. ممکن است نیاز به تعویض جزئی داشته باشند. همچنین، مشکلاتی که با گیاهان بر خواهید خورد میتواند خیلی بیشتر باشد.

اجرای بازسازی روف گاردن

متخصصین شرکت پرگاس با تجربه چندین ساله و استفاده از علم روز در بازسازی ساختمان و بخش های مختلف خانه مانند بازسازی پذیرایی‌؛ آماده ارائه خدمات به شما عزیزان در بازسازی روف گاردن می‌باشد.

Facebook
LinkedIn
Telegram
WhatsApp

مقاله های مشابه

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

آخرین نمونه کارها

به راهنمایی و یا مشاوره نیاز دارید؟

© تمام حقوق سایت برای شرکت آسال سازه محفوظ مي باشد.