جستجو کردن

پروژه مسکونی

پروژه های مسکونی

هیچ جا مثل خونه خود آدم نمیشه. هنگامی که خانه ای برای خود یا مخاطبان نهایی خود می سازید، باید نیازهای زیبایی شناختی شما و آن ها را برآورده کند و عمر طولانی، مصرف انرژی، ساخت سریع و مقرون به صرفه داشته باشد ساختمان سازی شریکی است که شما به آن نیاز دارید. ما با شما همکاری می کنیم تا مناسب ترین راه حل های ساختمانی و سیستم های ساختمانی را با استفاده از سیمان، بتن و سنگدانه های سازگار انتخاب کنیم، که باعث افزایش دوام، کارایی انرژی و عایق حرارتی خانه شما می شود و در عین حال کار در محل را ساده می کند.

ساختمان های مسکونی

برای بسیاری از ما، این سالها سالی است که بیش از هر زمان دیگری در خانه سپری کرده ایم. 10 پروژه برتر مسکونی ما در سال فعلی ، راحتی و سبکی را ارائه می دهد.

پروژه های مسکونی مسیری برای ساخت شهرهای پر جنب و جوش از طریق طیف وسیعی از گزینه های مسکونی در دسترس هستند. توجه دقیق به سبک زندگی و زمینه فرهنگی، و همچنین رفاه، کارایی و زیبایی شناسی، سنگ بنای موفقیت این جوامع جدید می باشد.

بخش عمده ای از عموم مردم آرزوی مالکیت خانه دارند و این امر همچنان بازار مسکونی در ایران و تهران را به پیش می برد. این موضوع مقدمه ای بر سیستم های ساخت و ساز کم ارتفاع مسکونی و چند واحدی مسکونی با تاکید بر انتخاب مصالح، استفاده و روش های ساخت ارائه می ده

ساخت و ساز مسکونی با ساخت و ساز تجاری متفاوت است، زیرا از این ساختمان ها برای زندگی افراد به جای کار استفاده می شود. در حالی که بسیاری از مردم فکر می کنند خانه های یک خانواده ساخت و ساز مسکونی هستند، این دسته شامل خانه های چند خانواده، آپارتمان ها و حتی خانه های سیار می شود.

پروژه مسکونی چیست؟

برای هر پروژه مسکونی، یک قطعه زمین خریداری، پاکسازی و درجه بندی می شود. زهکشی و سایر امکانات اضافه شده و سپس ساخت بنا انجام می شود. پس از اتمام خانه، یک نفر به خانه نقل مکان می کند و پیمانکار به پروژه بعدی خود می رود.

 

این نوع ساخت و ساز در حال حاضر کاملاً سودآور است، به این معنی که پیمانکاران باید همه چیز را به جلو نگه دارند، در غیر این صورت خطر از دست دادن پروژه های آینده را دارند. آنها باید به طور مداوم به دنبال زمین جدید باشند، همیشه لیستی از کارگران واجد شرایط را در دسترس داشته باشند، بدانند که کجا می توانند مواد را با قیمت های رقابتی پیدا کنند، و پول کافی برای پوشش تمام هزینه های خود تا پایان هر خانه داشته باشند.

برخی از پیمانکاران ترجیح می دهند بر روی یک نوع ساخت و ساز مسکونی نسبت به سایرین کار کنند، درست مانند برخی از صاحبان خانه ها یک نوع را بر دیگری ترجیح می دهند. اما تیم ساختمان سازی ما تمام تلاش خود را میکند با ایده و طرحی که شما میپسنید پرژه را اجرا کند.

نمونه موردی مجتمع مسکونی خارج

معماری بیش از هر چیزی یک فرهنگ است. هر کشوری در معماری فرهنگ خاص و منحصر به فرد خود را دارد. در بسیاری از کشور های دنیا که معماری منحصر به فردی دارند مانند ایتالیا با ساختمان های چشم نواز و زیبایش و یا یونان که از باستان هم معماریه بسیار معروفی داشت. شما با بررسی اجمالی معماری هر کشور میتوانید متوجه فرهنگ آن کشور نیز شوید.

مجتمع های مسکونی معروف دنیا

با پیشرفت علم و فناوری در حوزه ساختمان سازی ما و بسیاری از کشور های دیگر توانسته اند در حوزه ی ساختمان سازی و ساخت و ساز حرفی برا گفتن داشته باشند.

اسامی مجتمع های مسکونی

  1. مجتمع یک هزار میامی
  2. مجتمع مسکونی مکزیک
  3. مجتمع e57 در کلمبیا
  4. مجتمع دیوار های سفید

مجتمع مسکونی سبز در فرانسه

مجتمع مسکونی سبز  در شهر بوردو  که در دست اقدام می باشد با داشتن 4 ساختمان جدا از هم در زمینی به مساحت 17 هزار متر مربع به اجرا در می آید. بد نیست بدانید ارتفاع این مجتمع حدود 50 متر می باشد.  این ساختمان پوشیده از گیاهان سبز نمای فوق العاده ای به خود گرفته است.

 

مجتمع مسکونی معروف ایران

  • مجتمع مسکونی دریاگوشی در متل قو
  • مجتمع مسکونی نیاوران
  • برج روکس در فرمانیه
  • مجتمع مسکونی آلتون کورت در نیاوران

تعریف مجتمع مسکونی

مجتمع مسکونی به ساختمانی گفته میشود که به صورت چند طبقه و شاید چندین واحد در کنار هم و با طبقات مختلف ساخته میشوند. در شهر های بزرگ و پر جمعیت هدف از ساخت مجتمع مسکونی و یا ساخت آپارتمان ها تراکم جمعیت بالا می باشد.

خدمات ساختمان سازی در زمینه بازسازی خانه های مسکونی

  • تخریب کنترل شده
  • سقف سازی
  • تخریب ها
  • کارهای رنگ آمیزی خارجی و داخلی
  • حذف و دفع آوار
  • کفپوش
  • نصب یا تعویض سقف
  • لوله کشی و تهویه مطبوع
  • برقی

مهندسین ساختمان سازی و بازسازی ساختمان

کارشناسان و مهندسین ساختمان سازی ما با تسلط کافی در زمینه بازسازی ساختمان و بازسازی ملک دارند. شرکت ساختمان سازی ارازنترین خدمات بازسازی را در اختیار شما میگذارد بازسازی را بر اساس الویت و نیاز شما بازسازی میکند.

خدمات مرمت و بازسازی خانه ی شما توسط شرکت ساختمان سازی نه تنها کامل است، بلکه به شما این امکان را می دهند که اموال و زندگی خود را در اسرع وقت به حالت عادی برگردانید.

Facebook
LinkedIn
Telegram
WhatsApp

مقاله های مشابه

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

آخرین نمونه کارها

به راهنمایی و یا مشاوره نیاز دارید؟

© تمام حقوق سایت برای شرکت آسال سازه محفوظ مي باشد.