امروزه در مراسم های مناسبتی، قرار های دوستانه و مهمانی ها، خرید گل یک نوع ابراز احساسات صمیمانه و کادو میباشد که علاوه بر رایج بودن استقبال زیادی نیز به همراه دارد، معمولا مقدار زیادی از سود کسب و کار گل فروشان، مرتبط با مراسم های رایج است؛ اما بکارگیری و استفاده از راهکارهای دکوراسیون در مغازه گل فروشی سبب می  شود تا توجه هر فردی که دوست دار گل و گیاهان آپارتمانی باشد، به مغازه شما جلب شود. برای طراحی دکوراسیون در بازسازی حیاط و فضای سبز نیز به چند نکته نیاز دارید تا بتوانید به خوبی از پس آن بربیایید.

اگر به نکات مرتبط با دکوراسیون داخلی مغازه گل فروشی توجه کنید، خواهید دید که مشتریان بیشتری به مغازه شما مراجعه خواهند کرد؛ به علت اهمیت دکوراسیون مغازه گل فروشی و غرفه گل و گیاه در ادامه این مطلب از شرکت معماری و بازسازی پرگاس قصد داریم تا شما را با نکات دکوراسیون گل فروشی بیشتر آشنا کنیم، پس با ما همراه باشید.

اهمیت دکوراسیون فروشگاه در بازسازی فروشگاه گل فروشی

مسلما گل و گیاه سبب جلوه زیبای هر فضا و فروشگاهی خواهد شد، اما در قدم اول دکوراسیون داخلی فروشگاه و مغازه شماست که اهمیت دارد، امروزه شما می توانید با بکارگیری متدهای طراحی و دکوراسیون، فروشگاه گل فروشی و مغازه ی خود را زیبا تر کنید و برای ایجاد یک محیط مشتری پسند برای بازسازی فروشگاه گل فروشی اقدام کنید.

با همه گیر شدن سبک های طراحی در منازل و دفاتر کاری، اجرای دکوراسیون با یک سبک خاص بخش مهمی را در معرفی برند بیزنسی و فروشگاه شما دارد.
با توجه به اهمیت موضوع دکوراسیون در چیدمان فروشگاه ها، اگر فروشگاه گل فروشی شما ظاهری قدیمی و دمده دارد، وقت آن شده که برای بازسازی و تغییر دکوراسیون آن قدم بردارید. همچنین انواع ساخت و ساز ساختمان را باید بدانید تا تصمیمی درست درباره دکوراسیون خود بگیرید.

بیشتر بخوانید: ایده هایی برای دیزاین سالن زیبایی با گل

بازسازی فروشگاه گل فروشی در مناطق مختلف تهران

اگر قصد افتتاح فروشگاه گل فروشی و یا تغییر دکوراسیون آن را دارید و یا طبق پیشنهاد پرسنل و مشتریان میخواهید فروشگاه گل فروشی خود را بازسازی کنید، این کار را به متخصصان شرکت بازسازی پرگاس بسپارید؛ شرکت بازسازی پرگاس با داشتن سابقه بی نظیر در بازسازی فروشگاه ها با انواع کاربری های مختلف قادر است خلاقانه ترین ایده های دکوراسیون و بهینه سازی فضای داخلی را در فضای فروشگاه گل فروشی شما اجرا کند.

شرکت بازسازی پرگاس اطمینان می دهد که خدمات بازسازی فروشگاه گل فروشی شما را با بهترین کیفیت درکنار در نظر گرفتن بودجه ی معقول و مناسب و استانداردهای فضایی لازم انجام دهد، شما می توانید از طریق شماره های موجود در سایت با بازسازی پرگاس ارتباط کسب کنید!

نکات دکوراسیون فروشگاه گل فروشی در اجرای بازسازی

در ادامه این مقاله به بررسی ۵ نکته در دکوراسیون فروشگاه گل فروشی میپردازیم.

1-استفاده از رنگ های طیف خنثی در دکوراسیون دیواره های فروشگاه گل فروشی

با توجه به اینکه در فروشگاه گل فروشی، طیف رنگی و رنگ بندی متنوعی وجود دارد، بنابراین بهتر است تا رنگ و یا پوششی که برای دیوارها و کف در نظر می گیرید، از طیف رنگی خنثی مانند رنگ های سفید، خاکستری، طوسی و کرمی باشد. از طرف دیگر هر چه فضای فروشگاه گل فروشی شما ساده تر باشد، زیباتر و شیکتر به نظر مراجعه کنندگان میاید.

2-استفاده از ایده های خلاقانه در دکوراسیون گل فروشی در اجرای بازسازی

در هنگام اجرای دکوراسیون گل فروشی، سعی کنید ایده های جدیدی را به کار ببرید، برای اینکار می توانید از متریال های بافت دار در گلدان ها و یا استند های گل فروشی استفاده کنید؛ همچنین می توانید از شلف های دیواری و استند گلدان های مختلفی در اطراف فروشگاه استفاده کنید.

سعی کنید استند ها را به گونه ای چیدمان کنید تا تمامی گل ها توسط مراجعه کنندگان مشاهده شوند، و تمامی گلدان ها در زاویه دید مشتریان قرار داشته باشد. برای بازسازی های مقرون به صرفه ساختمان نیز باید چند نکته را رعایت کرد که در مقاله مربوطه آن مرور کردیم.

3-تجهیز کردن فروشگاه گل فروشی به سیستم های مورد نیاز در بازسازی فروشگاه گل فروشی

بکار گیری و استفاده از سیستم های مختلف برای تامین رطوبت فروشگاه گل فروشی یکی از لزومات و اقدامات بازسازی فروشگاه گل فروشی می باشد.
در کنار استفاده از سیستم های تامین رطوبت، می توان از تکنیک های نورپردازی جهت زیبایی بیشتر و رشد گیاهان استفاده کرد.

بیشتر بخوانید: فرق طراحی داخلی و دکوراسیون داخلی چیست؟

4-استفاده از اکسسوری های متناسب با سبک دکوراسیون فروشگاه گل فروشی

از دیگر نکاتی که باید در دکوراسیون فروشگاه گل فروشی به آن توجه داشته باشید، انتقال حس خوب با استفاده از اکسسوری های تکمیل کننده سبک دکوراسیونی فروشگاه گل فروشی می باشد.

با استفاده از اکسسوری هایی که با سبک فروشگاه و کاربری گل فروشی همخوانی دارد، می توانید حس مثبتی که در هنگام فروش ایجاد می کنید بیشتر شود.

5-هزینه بازسازی فروشگاه گل فروشی

هزینه بازسازی فروشگاه گل فروشی و دکوراسیون آن به عوامل متفاوتی از جمله کیفیت متریال های مورد استفاده در اجرای بازسازی فروشگاه گل فروشی ، نورپردازی فروشگاه گل فروشی، سبک دکوراسیون فروشگاه گل فروشی، کف سازی و کفپوش های مورد استفاده در بازسازی فروشگاه گل فروشی بستگی دارد؛ شما می توانید جهت برآورد هزینه و قیمت تقریبی بازسازی فروشگاه گل فروشی با مشاورین ما در سایت بازسازی پرگاس تماس حاصل فرمایید.

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

به راهنمایی و یا مشاوره نیاز دارید؟

© تمام حقوق سایت برای شرکت آسال سازه محفوظ مي باشد.
جستجو کردن
جستجو کردن