جستجو کردن

بازسازی ساختمان تجاری

پروژه تجاری چیست؟

پروژه های بازسازی ساختمان تجاری تجاری شامل طراحی، بازسازی و ساخت سازه های تجاری است. پروژه ها از تجهیزات سنگین استفاده می کنند که توسط توسعه دهندگان و گاها توسط دولت تامین می شود.

انواع ساختمان تجاری

پروژه های بازسازی ساختمان تجاری می توانند در مقیاس کوچک، متوسط و در مقیاس بزرگ باشند. این پروژه ها از همه چیز، از رستوران ها گرفته تا ساختمان های اداری گرفته تا ساختمان های بلند که در شهرهای بزرگ دیده می شوند، تشکیل شده اند.

 

مسئولیت شرکت ساختمان سازی

مدیران پروژه های تجاری تلاش های اعضای مختلف تیم درگیر در یک پروژه بازسازی ساختمان را هماهنگ می کنند. مدیران در صنایع مختلف کار می کنند و ممکن است با مهندسان، تکنسین ها، نصاب ها و طراحان درگیر باشند. آنها ممکن است در دفاتر راحت یا در سایت های ساختمانی پر سر و صدا کار کنند. اگرچه نقش ها و مسئولیت های یک مدیر پروژه تجاری ممکن است بسته به محدوده پروژه متفاوت باشد، این موقعیت دارای مجموعه ای نسبتا استاندارد شده از وظایف اصلی است.

موارد مهم در پروژه تجاری

هنگام ساختن و بازسازی ساختمان تجاری جدید، انبوهی از وظایف اغلب می تواند مدیران پروژه جدید را تحت الشعاع قرار دهد. مدیران پروژه مسئولیت برنامه ریزی، هماهنگی و نظارت بر پروژه را از ابتدا تا انتها بر عهده می گیرند. در نهایت، مدیران پروژه باید با تکمیل بر اساس برنامه، مذاکره در مورد قراردادها و تدارکات، و تضمین مجوزها و مجوزهای ساختمانی، اطمینان حاصل کنند که پروژه در بودجه باقی می ماند.

ویژگی ساختمان اداری

یک ساختمان اداری باید دارای محیط های کاری منعطف و از نظر فناوری پیشرفته ای باشد که ایمن ، سالم ، راحت ، بادوام، زیباشناختی ، پایدار و در دسترس باشد . باید بتواند فضا و تجهیزات خاص مورد نیاز مستاجر یا صاحب ملک را برآورده کند. توجه ویژه ای باید به انتخاب تزئینات داخلی و تاسیسات هنری، به ویژه در فضاهای ورودی، اتاق های کنفرانس و سایر مناطق با دسترسی عمومی صورت گیرد و همچنان باید توجه ویژه ای به نمای بیرونی و داخلی ساختماد داد هنگام برنامه ریزی نمای بیرونی و داخلی یک ساختمان اداری، طراحی ساختمان و فضاهایی را ایجاد کنید که مشاغل و افراد می خواهند در آن کار کنند. زیبایی شناسی برای روحیه و بهره وری در محیط کار بسیار مهم است. ساختمان اداری نیز باید طوری برنامه ریزی شود که تغییرات کاربری یا جریان کار را در خود جای دهد.

ساخت و بازسازی ساختمان تجاری به مراحل زیادی و ارتباط و همکاری خوب بین متخصصان متعدد نیاز دارد تا اطمینان حاصل شود که پروژه در بودجه باقی می ماند..

ما در پروژه های بازسازی ساختمان تجاری تخصص داریم که در ایران از بهترین های شرکت بازسازی ساختمان محسوب می شویم.

کانسپت مجتمع تجاری

کانسپت مجتمع تجاری به معنی ایده نظر و فکر اولیه آن پروژه می باشد. هر انسانی برای هرچیزی یک ایده و نظر اولیه دارد که در زمان پیاده سازی آن هارا اصلاح میکند و در نهایت بهترین طرح را با کانسپت اولیه ترکیب کرده و خلقی جدید می آفریند.

تعریف مجتمع تجاری

به طور ساده میتوان اینطور بیان کرد که مجتمع تجاری به مراکز سرپوشیده و تفریحی میگویند که به طور معمول تعدادی فروشگاه در آن وجود دارد. فروشگاه میتوانند در صنف های مختلف باشد. این مجتمع ها محل داد و ستد به حساب می آیند یعنی محلی برای عرضه و تقاضا، مانند مجتمع تجاری کوروش و یا مجتمع تجاری ایران مال.

سازنده مجتمع تجاری

جهت ساخت و طراحی یک مجتمع تجاری با بالاترین کیفیت میتوانید با مهندسین ساختمان سازی در ارتباط باشید. به تنهایی وارد آن نشوید و همین امروز با ما تماس بگیرید. ما بسیار خوشحال خواهیم شد که شما را در تکمیل یک پروژه موفق یاری کنیم. و اگر سؤالات دیگری دارید که در این مقاله ها در مورد تفاوت بین پروژه های مسکونی، تجاری و کارهای عمومی پاسخ داده نشده است، لطفاً در اینجا سؤال خود را مطرح نمایید.

بازسازی ساختمان تجاری

با اجرای بازسازی ساختمان تجاری می‌توان ارزش ملک شما را تا حد زیادی بالا برد و بازدیدکنندگانی را که برای تفریح و خرید به مجتمع شما می‌آیند را به وجد آورد. توجه به این نکته حائز اهمیت است که بازسازی ها نباید فقط برای اهداف ظاهری انجام شوند، بلکه باید مسائل ایمنی را نیز مورد توجه قرار داد تا همه افراد در ساختمان احساس امنیت کنند.


ساختمان تجاری که در اختیار اصناف و کسبه قرار می‌دهید باید فضای مناسبی را برای آنها در جهت راحتی مستاجرین و البته بهبود شرایط فروش آنها فراهم کند. امری طبیعی است که پس از ساخت ساختمان، کارشناسان ایراداتی از بخش های مختلف آن ذکر کنند و هدف مدیر و مسئول ساختمان دلسوز این است که همیشه در جهت پیشرفت گام بردارد. به کمک بازسازی و نوسازی می‌توان خیلی از ایرادات شکل گرفته را حل کرد. البته موضوع مهمی که وجود دارد این است که کار بازسازی ساختمان را به شرکت ها و پیمانکارانی سپرد تا نتیجه آن استاندارد و ایده‌آل باشد.

بودجه بازسازی مجتمع تجاری

قبل از شروع هر پروژه و قراردادی، طرفین مذاکره باید بر سر طرح های پیشنهادی، مشکلات احتمالی و البته هزینه اجرای پروژه به توافق برسند تا در آینده به مشکل بر نخورند و تحویل نهایی عقب بیافتد. مشخص شدن هزینه بودجه بازسازی ساختمان تجاری برای صاحب کار چشم انداز روشنی را پیش روی او قرار خواهد داد تا تصمیمات را آنطور که در راستای سیاست های مجموعه تحت مدیریت خود است را پیاده سازی کند. در واقع داشتن یک بودجه دقیق و مشخص به تصمیم گیری در مورد اولویت ها کمک می کند.

برای پوشش هزینه های غیرمنتظره در بلندمدت، توصیه می شود حداقل 10 درصد بیشتر بودجه اضطراری داشته باشید.

برنامه ریزی بازسازی ساختمان تجاری

قبل از شروع بازسازی، باید زمانی را صرف نهایی کردن همه چیز با پیمانکار خود کنید. اطمینان حاصل کنید که همه چیز برای هر دو طرف روشن است. برای نظارت آسان و کاهش وقفه های کاری، بهتر است همه چیز را مشخص کنید.

بر روی کیفیت مصالح و کیفیت کار تمرکز کنید

ساخت و ساز و نوسازی در طول سال های گذشته در حال پیشرفت بوده، متخصصان زیادی در این صنعت علاقه مند به ساده سازی پروژه های خود با تمرکز بر پایداری هستند. هدف از این کارها کاهش ضایعات با استفاده از مواد سازگار با محیط زیست و جستجو در راه های توسعه بیشتر برای بازسازی کارآمد است.
در کل به دلیل حساسیت بالای این کار لازم است تا بهترین ها را برای بازسازی مجتمع تجاری خود انتخاب کنید و در این مسیر سخت انتخاب به تخصص و تجربه آنها توجه بیشتری داشته باشید تا ظواهری که آنها برای خود ساخته‌اند.

شرکت بازسازی ساختمان تجاری بازسازی پرگاس با سالها تجربه در این مسیر قدم برداشته است و آماده خدمت رسانی به شما عزیزانی است که علاقه مند به بازسازی و نوسازی مجتمع های تجاری خود هستید می باشد.

بازسازی ساختمان تجاری چقدر زمان خواهد برد؟

زمان لازم برای بازسازی یک فضای تجاری به اندازه و زیربنا پروژه بستگی دارد. پروژه ای به سادگی نوسازی رنگ و بازسازی کف تنها می تواند چند هفته طول بکشد، در حالی که بازسازی در مقیاس بزرگتر مانند ایجاد یک پلان کاملاً جدید می تواند هشت ماه یا بیشتر طول بکشد. هنگام تخمین جدول زمانی برای یک پروژه بازسازی ساختمان تجاری، مهم است که هزینه برآورد شده را نیز در نظر بگیرید. پروژه هایی با بودجه کمتر ممکن است نیاز به جدول زمانی کوتاه تری داشته باشند.

بازسازی نمای ساختمان تجاری

نمای مجتمع تجاری و در کل هر ساختمانی، اولین چیزی است که افراد از بیرون با آن مواجه می‌شوند. زیبایی نمای ساختمان تاثیر بسیار زیادی در نظر و تصمیم گیری افراد برای بازدید از یک مجتمع تجاری را دارد. نمای ساختمان ممکن است به دلایل مختلفی مشکلاتی داشته باشد یا حتی تخریب شده باشد که می توان به کمک بازسازی نمای ساختمان تجاری این موضوعات را حل کرد.

بازسازی مغازه های ساختمان تجاری

مغازه هایی که در ساختمان تجاری مشغول به فعالیت هستند رقابت بسیار بالایی در جذب مخاطب دارند و این به خاطر وجود تعداد زیادی مغازه است که در صنف آنها فعالیت می کنند و کار مشتری را برای انتخاب سخت می کنند. اما ایجاد تفاوت در می تواند مغازه شما را از میان دیگران متمایز کند و مقصد مشتریان شود. تفاوتی که بخش زیادی از آن طبیعتا در ظاهر خلاصه شده و بخشی دیگر در ارائه خدمات و محصولات با کیفیت. در مورد بخش اول شما با بازسازی مغازه در مجتمع تجاری می توانید به خوبی این کار را انجام دهید و بعد از بازسازی با یک دکوراسیون زیبا آماده جذب مشتری شوید.

یک پیمانکار با تجربه استخدام کنید

برای شروع کار بازسازی ساختمان تجاری توصیه می شود که با یک پیمانکار با تجربه در حوزه تجاری و اداری قرارداد امضا کنید، زیرا انجام بازسازی ساختمان تجاری معیار هایی دارد که باید توسط متخصصین بازسازی مورد توجه قرار بگیرد. شما می توانید با انتخاب یک پیمانکار مناسب، کار بازسازی ساختمان تجاری خود را در کوتاه ترین زمان به ثمر برسانید. در واقع استفاده از کارشناسان بازسازی دیگری که در حوزه های دیگر تجربه دارند نمی تواند تصمیم خوبی باشد.

هماهنگی با مستاجران

انجام کارهای ساختمانی مانند بازسازی ساختمان تجاری می تواند برای مستاجرینی که در حال کسب و کار هستند مزاحمت آفرین باشد. وجود ابزار های پر سر و صدا و کارگرانی که مشغول به کار هستند از دلایل آن است. هماهنگی با مستاجران قبل از شروع پروسه بازسازی می تواند بسیار مفید باشد.

نتیجه گیری

بازسازی ساختمان های تجاری نشانه آن است که مالک به ملک و مستاجران آن اهمیت می دهد. این به وضوح نشان می‌دهد که مالک می‌خواهد با دادن بهترین امکانات و ویژگی‌هایی که مستاجر است، به پرداخت‌های اجاره‌ای که مستاجر است، ارزش بدهد.

Facebook
LinkedIn
Telegram
WhatsApp

مقاله های مشابه

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

آخرین نمونه کارها

به راهنمایی و یا مشاوره نیاز دارید؟

© تمام حقوق سایت برای شرکت آسال سازه محفوظ مي باشد.