جستجو کردن

دکوراسیون پذیرایی

برای دکوراسیون مدرن پذیرایی شما موظف می باشید تا از المان های متفاوت بسیاری استفاده کنید. یکی از این بخش های بسیار مهمی که باید به آن توجه شود دکوراسیون مبلمان می باشد.

دکوراسیون فضای پذیرایی

یکی از مهم‌ترین فضاهای منزل که برای ما ایرانی ها از اهمیت بالایی برخوردار است، فضای پذیرایی است که امروزه با آپارتمانی شدن منازل و کوچک تر شدن متراژ اکثر خانه ها، این فضا با فضای نشیمن در برخی خانه ها ادقام شده است و معمولا این فضا علاوه بر کاربری نشیمن، برای میهمان ها و دورهمی های خانوادگی از آن استفاده می‌شود.

فضای پذیرایی به نوعی نشان دهنده شخصیت و سلیقه ی خانه شماست؛ اینکه چه سبکی را برای چیدمان این فضا انتخاب می کنید، می تواند نشان دهنده ی سلیقه چیدمان شما باشد علاوه بر این فضای پذیرایی، فضایی ست که شما در دسترس میهمانان خود قرار می دهید؛ بنابراین در چیدمان و طراحی دکوراسیون پذیرایی منزلتان باید دقت داشته باشید، تا علاوه بر زیبایی برای محیط نشیمن شما نیز کاربردی باشد.

دکوراسیون اتاق پذیرایی می تواند از انتخاب یک سبک دکوراسیون داخلی شروع شود سپس طبق سبک انتخابی متناسب با سلیقه ی شما، پوشش دیوار و کف، مبلمان و نوع چیدمان آن و اکسسوری های فضای پذیرایی نیز می تواند انتخاب شود.

اگر قصد دکوراسیون فضای پذیرایی خود را دارید، با ما در آسال سازه پرگاس در این مقاله همراه باشید، تا شما را با انواع چیدمان فضای اتاق پذیرایی و دکوراسیون پذیرایی آشنا کنیم.

 

آسال سازه پرگاس شرکت فعال با سابقه در عرصه بازسازی، با داشتن کارشناسان حرفه ای و متخصص در زمینه بازسازی، قادر به دکوراسیون و بازسازی تمامی فضاهای مورد نظر شماست!

برای اطلاع از نحوه بازسازی و براورد قیمت دکوراسیون و بازسازی اتاق پذیرایی، کافیست تا اطلاعات تماس خود و خدمات مورد نظرتان را در کادر های صفحه آسال سازه پرگاس وارد کنید!

مشاورین ما در آسال سازه پرگاس برای راهنمایی شما در کمترین زمان ممکن با شما تماس خواهند گرفت.

 

دکوراسیون و چیدمان فضای پذیرایی

اگر قصد دکوراسیون فضای پذیرایی منزلتان را دارید، مشاهده سبک های متفاوت، مدل ها و نمونه های متعدد از دکوراسیون و چیدمان پذیرایی می تواند یکی از بهترین راهکار هایی باشد که شما برای دکوراسیون فضا انجام می دهید.

با کسب اطلاع نسبی از سبک های دکوراسیون متفاوت و در نظر داشتن ویژگی آنها می توانید طبق سلیقه و ابعاد فضایی که در اختیار دارید، دکوراسیون فضای پذیرایی تان را انتخاب کنید. شما در چیدمان مبلمان خود باید به سبک های دکوراسیون خود نیز دقت کنید.

مشاهده مدل های متفاوت و کسب اطلاع از سبک های متداول در دکوراسیون فضای پذیرایی، شما را در انتخاب سبک دکوراسیون مناسب فضای پذیرایی و همچنین انتخاب مبلمان و نحوه چیدمان آن؛ تا حد زیادی کمک خواهد کرد؛ شما می توانید با مطالعه در مورد سبک های دکوراسیون داخلی در پذیرایی و ترکیب سبک انتخابی با سلیقه تان، به چیدمانی اصولی و مورد سلیقه تان دست پیدا کنید که نشانگر شخصیت منزل شما باشد.

علاوه بر این توجه و در نظر داشتن نکات مرتبط به دکوراسیون پذیرایی که در ادامه این مقاله به بررسی آنها می پردازیم می‌تواند به اصولی و بهتر شدن نحوه چیدمان و دکوراسیون پذیرایی شما شما کمک کند؛ پس با ما در آسال سازه پرگاس همراه باشید!

 

 

انتخاب سبک مناسب دکوراسیون در فضای پذیرایی

برای انتخاب سبک مناسب در دکوراسیون فضای پذیرایی تان باید دقت داشته باشید که چه معیار هایی را در چیدمان دارید و چه مواردی الویت شماست، برای اینکار می توانید لیستی از معیار ها و خواسته هایتان در زمینه دکوراسیون داشته باشید و سعی کنید که در نظر داشتن فعالیت های فضای پذیرایی را در این لیست، در الویت قرار دهید؛ برای مثال اگر منزل شما پلانی باز دارد و فضای پذیرایی شما با فضای نشیمن اقدام شده است، سعی کنید فعالیت های خودتان و خواسته هایتان از فضای نشیمن را در الویت قرار دهید و به گونه ای چیدمان را انجام دهید که این فضا برای نشیمن و گفتگو مناسب باشد و یا برای خانواده هایی که دارای فرزند کوچک هستند، بهتر است از اکسسوری های شیشه ای در دکوراسیون فضای پذیرایی استفاده نشود.

 

انتخاب مبلمان فضای پذیرایی

برای انتخاب مبلمان مناسب با فضای پذیرایی علاوه بر سبک مبلمان و زیبایی آن، به کارایی و کاربرد مبلمان در فضا توجه داشته باشید؛

مبلمان ها اجزای مهمی در دکوراسیون فضای پذیرایی محسوب می شوند.

اگر فضای پذیرایی منزلتان با فضای نشیمن اقدام شده است، استفاده از یک دست مبلمان راحتی با سبک مدرن به نسبت مبلمان کلاسیک می توانند گزینه بهتری محسوب شوند.

چرا که با انتخاب مبلمان راحتی در فضای پذیرایی، حس گفتگو و نشیمن را در دورهمی ها القا می کنید، و به طور کلی در فضای پذیرایی استفاده از یک مبلمان راحتی بهتر از مبلمان کلاسیک است؛ اما در صورتی که فضایی به طور مستقل برای فضای پذیرایی در اختیار دارید، این فضارا می توانید به طور کاملا مستقل دکوراسیون کنید؛ و مبلمان متناسب با دکوراسیون مورد انتخابتان در نظر داشته باشید.

توجه کنید که چیدمان و انتخاب فرش، عنصر مهمی در دکوراسیون فضای پذیرایی است، فرش باید متناسب با سایز مبلمان شما انتخاب شود؛ و نکته ی حائز اهمیت در چیدمان فرش در فضای پذیرایی این است که سعی کنید از فرش کردن کلی فضا خودداری کنید، با این کار فقط فضای خود را دمده و قدیمی نشان می دهید.

در هنگام خرید فرش در دکوراسیون داخلی باید به طور کامل تناسب آن را در نظر بگیرید و دقت داشته باشید تا فرش انتخابی شما به اندازه‌ای باشد، محدوده مبلمان تا سطح پایه‌های مبلمان را پوشش دهد.

بهتر است در هنگام چیدمان فرش در فضای پذیرایی تان، فرش و یا کارپت را به طور کامل به دیواره ها نچسبانید و سعی کنید فرش به گونه ای چیدمان شود که  بین ۳۰ الی ۵۰ سانتی متر از دیوار فاصله داشته باشد و به طور کاملا به قرنیز نچسبد.

چیدمان مبلمان در فضای پذیرایی

انتخاب مبلمان و نحوه چیدمان آنها در فضای پذیرایی، تا حد زیادی بستگی به شکل و ابعاد فضای پذیرایی که در اختیار دارید، وابسته است.

آسال سازه پرگاس شرکت فعال با سابقه در عرصه بازسازی، با داشتن کارشناسان حرفه ای و متخصص در زمینه بازسازی، قادر به دکوراسیون و بازسازی تمامی فضاهای مورد نظر شماست!

برای اطلاع از نحوه بازسازی و براورد قیمت دکوراسیون و بازسازی اتاق پذیرایی، کافیست تا اطلاعات تماس خود و خدمات مورد نظرتان را در کادر های صفحه آسال سازه پرگاس وارد کنید!

مشاورین ما در آسال سازه پرگاس برای راهنمایی شما در کمترین زمان ممکن با شما تماس خواهند گرفت!

 

چگونگی چیدمان مبلمان در دکوراسیون پذیرایی

همانطور که گفته شد، هنگامی که قصد چیدمان فضای پذیرایی منزل خود را دارید، باید معیارهای زیادی را در نظر داشته باشید.محیط پذیرایی باید به گونه ای چیدمان شود که علاوه بر اصولی بودن، سلیقه شخصی شما را نیز منعکس کند.

در ادامه این بخش از دنیای دکوراسیونِ آسال سازه پرگاس در مورد نحوه چیدمان مبلمان در دکوراسیون پذیرایی و شرح ایده های برای انواع سبک های دکوراسیون در فضای پذیرایی ست که رعایت این نکات، به شما در دکوراسیون بهتر و اصولی فضای پذیرایی منزلتان کمک خواهد کرد.

پس در ادامه با آسال سازه پرگاس و نحوه  چیدمان مبلمان در دکوراسیون پذیرایی همراه باشید!

 

چیدمان مبلمان در فضای پذیرایی بزرگ

در یک فضای پذیرایی با ابعاد بزرگ و متراژ بالا می توانید از سبک دکوراسیون کلاسیک و سبک دکوراسیون نئوکلاسیک ، با توجه به سلیقه تان در فضای پذیرایی استفاده کنید.

می توانید مبلمان را در مرکز فضای پذیرایی چیدمان کنید و مبلمان را طوری قرار دهید که رو به رو هم قرار بگیرند.

در فضاهای پذیرایی با ابعاد بزرگ باید به این دقت داشته باشید که مبلمان هارا به دور از هم چیدمان نکنید و فاصله آن ها را به قدری زیاد نکنید که گفتگو افراد با یکدیگر سخت باشد؛ برای اجتناب از این موضوع می توانید از دو دست مبلمان در دکوراسیون فضای پذیرایی خود استفاده کنید.

در دکوراسیون پذیرایی با ابعاد بزرگ، از فرش کردن کل محیط پذیرایی خودداری کنید و فقط به چیدمان فرش در زیر محور مبلمان و پیرامون آن بسنده کنید.

چیدمان مبلمان در فضای پذیرایی کوچک

با رعایت کردن نکاتی برای فضاهای پذیرایی کوچک، می توانید محیط را بزرگ جلوه دهید؛

با گذاشتن مبلمان دارای ارتفاع بلندتر از سطح زمین، می توانید خطا دید ایجاد کرده و ارتفاع بصری را به دکوراسیون فضای پذیرایی تان اضافه کنید.

استفاده از قفسه ها و شلف های دیواری می تواند در فضای پذیرایی های کوچک، گزینه ی خوبی برای ذخیره سازی وسایل باشد.

یکی از راه حل هایی که برای بزرگنمایی فضای پذیرایی کوچک می توانید استفاده کنید، استفاده از آینه و چیدمان آن در مبلمان فضای پذیرایی برای بزرگتر نشان دادن فضاست.

اگر فضای پذیرایی با متراژ پایین در اختیار دارید، بهتر است از سبک مدرن برای دکوراسیون فضای پذیرایی استفاده کنید، و مبلمانی مدرن و بدون جزئیات را برای چیدمان در فضای پذیرایی انتخاب کنید.

در دکوراسیون فضاها پذیرایی با ابعاد کوچک بهتر است از رنگ های روشن در انتخاب مبلمان و یا دیوار پوش های دیوار پذیرایی استفاده کنید؛ این امر سبب بزرگنمایی فضا و خوانا شدن دکوراسیون فضای پذیرایی خواهد شد.

Facebook
LinkedIn
Telegram
WhatsApp

مقاله های مشابه

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

آخرین نمونه کارها

به راهنمایی و یا مشاوره نیاز دارید؟

© تمام حقوق سایت برای شرکت آسال سازه محفوظ مي باشد.