جستجو کردن

روشهاي تزئين آشپزخانه

در این مقاله از شرکت بازسازی ساختمان پرگاس چند ایده ساده وجود دارد که می توانید برای تزئین آشپزخانه استفاده کنید.

گذاشتن گل و گیاهان طبیعی

گیاهان و گلهای طبیعی دکوراسیون زیبایی به آشپزخانه می بخشد، زیرا میز آشپزخانه را می توان با گلدان گلهای رنگارنگ تزئین کرد، با نیاز به تغییر آن هر چند روز به گونه ای که نمای آن زنده و زیبا باقی بماند و فضای پنجره ها می توان با کاشت گیاهان معطر مورد استفاده در پخت و پز در حوضچه های پلاستیکی یا فلز، از این مزیت استفاده کرد، این امر به دو مزیت کمک می کند، اول این است که نمای زیبایی به آشپزخانه اضافه کنید، و دوم این است که در آشپزی در هر زمان مورد نیاز استفاده کنید.

دیوارها را با تصاویر تزئین کنید

نقاشی ها زیبایی خاصی به اتاق های خانه می بخشد، همچنین برای آشپزخانه، وجود یک نقاشی متمایز روی یکی از دیوارهای آن زیبایی بیشتری به آن می بخشد و فضاهای خالی موجود در آن کاهش می یابد، و باید برای هماهنگی با دکوراسیون عمومی آشپزخانه انتخاب شود، همچنین ممکن است سفتی دیوارها را بشکنید رنگهای شاداب و زیبا را رنگ آمیزی کنید، یا از کاغذ دیواری های رنگارنگ برای این کار استفاده کنید. یا عکس های بزرگتر از خانواده یا تصاویر نقشه ها را قرار دهید و یک تصویر رنگی از اینترنت را می توانید روی کاغذ یا بوم برای تزئین چاپ کنید.

تخته و صندلی های رنگارنگ

گروهی از صندلی های رنگی را می توان در یکی از گوشه های آشپزخانه، در صورت کوچک بودن و نبود میز، با یک تخته کوچک برای نوشتن یادداشت ها قرار داد.

تعویض درهای قدیمی کمد

درهای قدیمی کابینت را می توان با درهای شیشه ای جایگزین کرد تا وسایل یا قطعات برجسته در داخل نمایان شوند، یا می توان آنها را رنگ آمیزی و رنگ آمیزی کرد تا ظاهر جدیدی به آشپزخانه بدهد.

روکش ظروف شیشه ای

شکل کلیشه ای ظروف شیشه ای شفاف را می توان با رنگ آمیزی آنها در رنگهای زیبا و به شیوه ای ساده با استفاده از رنگ اسپری تغییر داد. نام غذای ذخیره شده در داخل آن را می توان روی یک تکه کاغذ یا مقوا نوشت و این حروف بریده شدند و خالی می شود، سپس به ظرف چسبانده می شود و حروف با رنگ مورد نظر اسپری می شوند تا روی شیشه چاپ شود در نهایت، کاغذ یا مقوا برداشته می شود.

سبک روشنایی را تغییر دهید

آشپزخانه ای با رنگ تیره همیشه کوچکتر از آنچه که هست به نظر می رسد، بنابراین می توان نور بیشتری در آن قرار داد تا وسیع تر به نظر برسد و زیبایی دکوراسیون را بهتر برجسته کند، و این را می توان با چندین ایده انجام داد، از جمله:

  • یک سری چراغ های کوچک را روی قفسه های آویزان و زیر کابینت ها نصب کنید.
  • جایگزینی لامپ‌های قدیمی با لامپ‌های مدرن و کم مصرف.
  • قرار دادن یک آینه بزرگ بر روی یکی از دیوارهای آشپزخانه به گونه ای که رو به یکی از لامپ های آویز باشد تا نور لامپ را منعکس کند.
  • آویز بزرگ با رنگهای مختلف در قسمتهای مختلف آشپزخانه، مطابق با دکوراسیون کلی در آن.

لوازم جانبی رنگارنگ

لوازم جانبی اضافه زیبایی به تمام نقاط آشپزخانه، مانند پرده ساده، سفره های تزئینی، و حوله رنگارنگ، همه از آن ایجاد یک جو راحت برای نشستن و لذت بردن از زمانی که آماده غذا و غذا خوردن آن را در آشپزخانه، و کاه قدیمی سبدها را می توان اضافه کرد و به عنوان یک کاسه میوه برای ظاهر سنتی استفاده کرد، همچنین می توان یک تقویم رنگی آویزان کرد، همچنین می توان کیسه ای از پارچه های رنگی را دوخت و آن را روی دیوار را با در نظر گرفتن انتخاب نوع پارچه مناسب برای این منظور، مقالات و مجلات را در آن مرتب کنید.

از حروف مغناطیسی رنگارنگ استفاده کنید

ایده استفاده از قطعات مغناطیسی رنگی متصل به در یخچال ممکن است یک ایده سنتی به نظر برسد، اما با داشتن اشکال زیبا و رنگ های روشن، احساس سرگرمی را در آشپزخانه ایجاد می کند و حروف مغناطیسی را می توان به یکی از دیوارها آویزان کرد. برای نشان دادن چیزها

طراحی قفسه های آشپزخانه

قفسه های اضافی می توانند به حل مشکل انباشته شدن ظروف آشپزخانه در کمد ها کمک کرده و آنها را با ظرافت به نمایش بگذارند، به ویژه اگر این ظروف دارای اشکال و رنگ های متمایز یا قطعات تزئینی باشند، با طراحی قفسه هایی به شکل جعبه های مکعبی توخالی از داخل و تزئین آنها با کاغذ دیواری های رنگی و آویزان کردن آنها به دیوار به ترتیب افقی یا عمودی است. کتابهای آشپزی را نیز می توان در یکی از این قفسه ها قرار داد، زیرا با در نظر گرفتن اینکه در قفسه های کم قرار گرفته اند، زیبایی زیبایی به دکور می بخشد. به طوری که خوردن و خواندن در زمان نیاز آسان است و در صورت عدم امکان طراحی قفسه ها، قطعات متمایز را می توان در هر فضای خالی روی دیوارها آویزان کرد.

لوازم برقی مدرن

لوازم خانگی کوچک برقی در بسیاری از آشپزخانه های مدرن و معاصر مبنای تغییر قرار گرفته اند، زیرا صاحبان خانه تمایل به ایجاد تضاد در طراحی آشپزخانه را افزایش داده و طیف وسیعی از رنگ ها را با افزودن این وسایل با طرح های جدید و ابتکاری خود به آن افزوده اند. و رنگهای پررنگ آنها، مانند میکسر برقی، توستر و ماشین آلات تهیه قهوه در انواع مختلف و انواع دیگر، و همین امر در مورد وسایل بزرگ مانند یخچال، اجاق گاز و اجاق های برقی نیز صدق می کند. رنگ ها و طرح هایی که آشپزخانه را متمایز، خیره کننده و غیر معمول می کند.

بنر شیشه ای درست کنید

یک علامت شیشه ای می تواند طوری طراحی شود که حروف کلمه آشپزخانه یا نام خانوادگی در آن قرار داده شود، و سپس در یک قاب عکس قرار گیرد، و همین ایده را می توان با استفاده از برگ های خشک درخت، با قرار دادن آنها در قاب های رنگی، و چسباندن آنها در مکانهای مناسب

تزئین سقف آشپزخانه

سقف آشپزخانه را می توان با پانل های کامل چوبی پوشاند، یا میله های چوبی بلند را می توان به صورت افقی یا عمودی نصب کرد، با امکان رنگ آمیزی چوب در رنگهای شاداب و جذاب برای بدست آوردن دکوراسیون خلاقانه و غیر متعارف برای آشپزخانه، یا می توان آن را رها کرد. در رنگ طبیعی خود، با دانستن اینکه این نوع دکوراسیون برای سقف های بلند مناسب است در مقایسه، این نوع طراحی می تواند حدود دو متر از ارتفاع کل سقف آشپزخانه را بگیرد، که باعث می شود کمی کم به نظر برسد.
بازسازی سقف یکی دیگر از خدمات بازسازی پرگاس است که میتوانید در مورد آن در این صفحه اطلاعات مناسبی کسب کنید.

دکوراسیون آشپزخانه

آیا آشپزخانه اتاقهای حیاتی است و در هر خانه ای مهم است، جایی است که در آن آماده سازی وعده های غذایی است که نیاز به اقامت طولانی مدت در آنجا دارد، بنابراین می توان آن را تزئین کرد و با لمس ساده و جذاب از نظر برخی دکوراسیون را تغییر داد. ایده ها و ترفندهایی که هرکسی می تواند انجام دهد تا در همان زمان جذاب و راحت باشد.

Facebook
LinkedIn
Telegram
WhatsApp

مقاله های مشابه

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

آخرین نمونه کارها

به راهنمایی و یا مشاوره نیاز دارید؟

© تمام حقوق سایت برای شرکت آسال سازه محفوظ مي باشد.