جستجو کردن

طراحی دکوراسیون داخلی در تهران

طراحی دکوراسیون داخلی تهران نیز مانند دیگر نقاط جهان از سبک های  مختلف پیروی می کند.

امروزه طراحی دکوراسیون داخلی تهران مانند دیگر نقاط جهان یک هنر و صنعت محسوب می شود. در ذیل قصد داریم طراحی های دکوراسیون داخلی را که در تهران بیشتر کاربرد دارد را معرفی کنیم.یکی از شاخه های طراحی دکوراسیون داخلی که کمتر مورد توجه قرار می گیرد،دکوراسیون نمای ساختمان می باشد.

انواع طراحی دکوراسیون داخلی تهران

طراح دکوراسیون داخلی مدرن در سراسر جهان و همچنین در تهران نیز طرفدارن بسیاری دارد. اگر مایل هستید که در طراحی دکوراسیون داخلی منزل تان حس سادگی و راحتی را داشته باشید. می توانید از طراحی داخلی مدرن بهره بگیرید.
این نوع دکوراسیون با محوریت خطوط صاف و منظم با استفاده از رنگ های مات و ساده و با کمک استیل و شیشه طراحی می شود.
معمولا طرفداران این نوع دکوراسیون افراد جوان هستند.

طراحی داخلی به عنوان هنر برنامه ریزی ، طراحی و زیبا سازی فضاهای ساخته شده توسط بشر تعریف می شود و این رشته ارتباط تنگاتنگی با معماری دارد ، گرچه علاقه خاصی به زیبایی شناسی و طراحی اماکن در همه اعصار وجود داشته است. با این وجود ، زمینه طراحی داخلی هنوز نسبتاً جوان است و شایان ذکر است که در گذشته نام دکوراسیون داخلی بر روی آن نهاده شده بود که سست و فاقد خاصیت بود و همین امر سبب شد تا متخصصان اصطلاح دقیق تری به نام طراحی داخلی را که در برخی کشورهای اروپایی به معماری داخلی معروف است ، به کار ببرند.

طراحی دکوراسیون داخلی امروزی

 

در ادامه بحث طراحی دکوراسیون داخلی تهران به طراحی دکوراسیون امروزی می رسیم، بسیاری از افراد این نوع را با مدرن یکی می دانند که در واقع این طور نیست.
شاید یکی از پر طرفدار ترین سبک دکوراسیون داخلی در تهران سبک امروزی باشد. علت استقبال از این نوع طراحی انعطاف پذیری و عدم پایبندی آن به هیچ سبک خاصی باشد.
اگر خواهان یک دکورصمیمی با ظاهری خودمانی هستید می توانید این مدل را انتخاب کنید.

دکوراسیون سنتی غربی

 

یکی دیگر از انواع طراحی دکوراسیون داخلی که تهران و در طبقه ی مرفه به وفور دیده می شود. طراحی سنتی غربی است.
در این نوع از رنگ ها و پالت های تیره استفاده می شود. مبلمان نیز با خطوط منحنی و گلدوزی و بافتنی طراحی شده و همچنین پارچه مورد استفاده نیز مخمل است. این طراحی ریشه در زندگی اروپایی دارد. این روش یکی از روش های طراحی دکوراسیون منزل می باشد.

طراحی دکوراسیون شرق دور

 

یکی دیگر از انواع طراحی دکوراسیون داخلی تهران که سال های اخیر رواج پیدا کرده طراحی شرق دور است.
این سبک به دور از تجملات است و نشان دهنده ی سادگی است و برای فضاهای کوچک بسیار مناسب است. این سبک شباهت زیادی به سبک مدرن دارد. به ویژه در استفاده از رنگ های خنثی.

دکوراسیون داخلی فرانسوی

مهمترین ویژگی سبک فرانسوی استفاده از رنگ های گرم و ملایم است. رنگ هایی مانند قرمز طلایی است.
استفاده از آجر و چوب یکی از ویژگی های این سبک است. همچنین استفاده از پرده های بلند، مبل های دامن دار و ظروف چینی، روتختی های سنگین و مجلل است.
شرکت آسال سازه پرگاس مشاورامین و راهنمایی مطمئن برای شما در زمینه طراحی دکوراسیون داخلی تهران است.

معماری داخلی

معمار کسی است که به شکل گیری و طراحی نمای خارجی هر ساختمان توجه دارد و چگونگی یافتن یک طراحی مناسب و بسیار کارآمد از نظر شکل ، نور و استفاده از فضایی که ساخته خواهد شد. یعنی مربوط به جنبه فنی ساختمان است ، چه در داخل و چه در خارج.

معماری رشته ای است که هنر و مهندسی را با هم ترکیب می کند و یکی از گروه های دانشکده هنر است. مأموریت معمار این است که از فضای خالی که هر پروژه بر اساس آن بنا شده است ، استفاده کند تا بهترین شکل ممکن را برای ساختمان طراحی کند. این شامل تسهیل دسترسی تاسیسات ، برق و سایر موارد به ساختمان است ، به طوری که مهندسان می توانند به راحتی کار را انجام دهند. درآمد رشته معماری داخلی از جمله رشته های پرهزینه می باشد.

جنبه های این رشته چیست؟

وجوه مشترک زیادی بین این رشته و معماری وجود دارد. این تخصص جنبه های فنی و مهندسی را نیز ترکیب می کند و مواد زیر مورد مطالعه قرار می گیرد:

طراحی مهندسی

تجهیزات فنی

اصلاح محیط زیست ساختمان ها

چشم انداز هندسی

برنامه ریزی

اصول طراحی معماری و دانشکده های فنی در معماری

این رشته به دانش ، فرهنگ و تخیل عالی نیاز دارد تا سعی کند از مکاتب مختلف فنی بیاموزد و از علم و نوآوری در خلق یک فرم هنری جدید استفاده کند.

تخصص در معماری داخلی و طراحی محیط

این تخصص به عنوان دکوراسیون نیز شناخته می شود و این یک تخصص مربوط به هماهنگی داخلی هر ساختمان از نظر شکل ، فضا و مبلمان است. تخصص معماری داخلی و طراحی محیط زیست در نظر گرفتن فضای موجود ، امکانات و مبلمان و استفاده بهینه از این منابع به گونه ای است که فرم داخلی هر ساختمان عملی و جذاب باشد.

حوزه طراحی داخلی مربوط به حس هنری است ، جایی که طراح داخلی سعی می کند در یک فضای خاص با منابع خاص نوآوری داشته باشد و متناسب با سلیقه مشتری باشد. یک طراح موفق معماری همچنین ویژگی همگام بودن با آخرین تغییرات در این زمینه و همچنین همیشه با جدیدترین طراحی های بین المللی برای انواع مختلف ساختمان ها آشنا است.

گرایشهای این رشته چیست؟

معماری داخلی در درجه اول یک تخصص هنری است و مربوط به تجزیه و تحلیل فضای موجود برای طراح ، منابع مبلمان و مکان های اولیه در ساختمان و استفاده از این موارد برای بهتر شدن مکان برای استفاده و زندگی در آن است ، بنابراین مطالعه طراحی داخلی به موارد زیر متمرکز است:

تجزیه و تحلیل منطقه

طراحی داخلی

آموزشگاه ها و تئوری های دکوراسیون

پیاده سازی ماکت

علوم بصری

علاقه به هنر و استفاده از فضا برای رسیدن به بهترین نتیجه شرط موفقیت در این زمینه است.

تحصیل در معماری ، معماری داخلی و طراحی محیط در ترکیه

ترکیه کشوری الهام بخش برای دوستداران طراحی و هنر است ، زیرا قسمت عمده ای از تاریخ ترکیه ساختمانهای باستانی و شاهکارهای معماری است که هنرمندان زیادی را در طول تاریخ الهام می کند. ترکیه ساختمانهای زیادی با معماری داخلی بین المللی را در شهرهای توریستی خود مانند استانبول ، بورسا و سایر ساختمانها در بر می گیرد.

بنابراین ، ترکیه یکی از مکانهای الهام بخش و مناسب برای مطالعه معماری و نوآوری در این زمینه است.

اگر دانش آموز معدل بالاتر از 50٪ در دبیرستان یا توجیحی با توجه به نام درجه در کشور خود داشته باشد ، دانش آموز می تواند برای تحصیل در رشته معماری یا معماری داخلی و طراحی محیط در بهترین دانشگاه های ترکیه اقدام کند. دانشگاه های ترکیه به هیچگونه آزمون استعداد و آزمون بین المللی نیازی ندارند.

شما میتوانید تمامی نمونه های طراحی دکوراسیون ما را در صفحه نمونه کار ما مشاهده فرمایید.

 

Facebook
LinkedIn
Telegram
WhatsApp

مقاله های مشابه

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

آخرین نمونه کارها

به راهنمایی و یا مشاوره نیاز دارید؟

© تمام حقوق سایت برای شرکت آسال سازه محفوظ مي باشد.