جستجو کردن

بازسازی شرکت و دفترکار

تمامی فعالیت هایی که سبب بهبود و استحکام زیرساخت های ساختمانی می شود در راستای عملیات بازسازی قرار میگیرد، این تغییرات ممکن است به علت قدمت بالای ساختمان و یا فرسودگی مصالح ساختمانی انجام شود تا به محکم تر شدن ساختمان و یا بهینه سازی معماری آن کمک کند و از نقص های فنی و خرابی هایی که در آینده می تواند برای ساختمان پیش یابد جلوگیری کند.

اما بازسازی تنها برای استحکام سازی و یا به روز کردن تجهیزات ساختمانی انجام نمی شود؛ بلکه در اکثر موارد برای بهینه سازی بیشتر معماری داخلی ساختمان، تغییر مصالح و تغییر سبک دکوراسیون صورت میگیرد.

اهمیت بازسازی ادارات دولتی و موسسات

معمولا اکثر افراد در شهر های مختلف در اداره جات و دفاتر کاری مشغول به کار می باشند و یک سوم از شبانه روز را صرف فعالیت و کار در این اداره ها می کنند، پرسنل ادارات دولتی و موسسات با کاربری های مختلف ممکن است با توجه به ساعات کاری طولانی در شرکت ها و ادارات، راندمان کاری را رفته رفته از دست بدهند؛ از طرفی دیگر با توجه به کاربری ادارات دولتی و موسسات، در این فضاها ارباب رجویان و مراجعه کنندگان در ساعات مختلفی از روز رفت و آمد دارند؛ پس فضای یک اداره دولتی می تواند بر روی فعالیت افراد مختلفی تاثیر بگذارد.

از آنجایی که عمر مفید یک ساختمان تا ۳۰ الی ۴۵ سال تخمین زده می شود، ساختمان ادارات دولتی ممکن است با گذر زمان به اجرای اقدامات مختلف بازسازی احتیاج پیدا کنند و این عدم بازسازی در صورت بروز خرابی ممکن است موجب خسارات جبران ناپذیری شود.

بهترین راه در این مواقع اقدام برای بازسازی و استخدام یک شرکت متخصص می باشد؛ شرکت بازسازی پرگاس، شرکت معماری پیشتاز و با سابقه در زمینه ی بازسازی؛ با داشتن کارشناسان حرفه ای و تیم های تخصصی در زمینه بازسازی و عرصه دکوراسیون داخلی، قادر به انجام بازسازی ادارات دولتی و موسسات در تمامی فضاهای مورد نظر شماست!

مراحل بازسازی ادارات دولتی

اگر ساختمان اداره دولتی دچار فرسودگی مصالح، نقص فنی سیستم ها، نم زدگی دیواره ها، خرابی لوله ها و  …  شود می توانید برای بازسازی ادارات جهت تعویض مصالح و طراحی سقف و بازسازی کف ساختمان اداری اداره اقدام کنید.

برای اطلاع از نحوه ی بازسازی ادارات و براورد قیمت بازسازی موسسات دولتی می توانید با مشاورین ما در شرکت بازسازی پرگاس، تماس حاصل فرمایید، متخصصین و مشاورین شرکت بازسازی پرگاس با ارائه مشاوره ی تخصصی در عرصه ی بازسازی با در نظر گرفتن معیار های ملک، می توانند روند بازسازی ادارات دولتی قدیمی شما همراهان گرامی را تسریع ببخشند.

استفاده از بازشوهای دوجداره

از آنجایی که ادارات اکثرا در ساختمان های اصلی واقع شده اند برا مقابله با آلودگی صوتی، فضای ادارات باید به بازشوهای دوجداره و عایق های صوتی مجهز باشند، این امر سبب بالا بردن راندمان کاری بیشتر پرسنل خواهد شد.

عایق های صوتی علاوه بر بازشوهای پنجره و در، در بین دیوارات اداره اجرا می شوند، مصالح عایق صوتی پشم سنگ یکی از عایق های مناسب برای بکارگیری در بازسازی ادارات به عنوان عایق صوتی می باشد. برای اجرای عایق صوتی در بین دیوارات نیاز به بازسازی حرفه ای دیوار توسط متخصصین است.

تعویض کفپوش و کفسازی

انتخاب مصالح کفسازی و کفپوش در بازسازی ادارات دولتی از اهمیت بالایی برخوردار است، از آنجایی که رفت و آمد پرسنل و مراجعه کنندگان به این فضا ممکن است زیاد باشد، متریال کف ادارات باید از استحکام و دوام بالایی برخوردار باشد؛ علاوه بر این بهتر است از کفپوش های دارای خاصیت آکوستیک مانند کفپوش های وینیل استفاده شود.

به طور کلی سرامیک های نوع براق یکی از مناسب ترین و مقرون به صرفه ترین مصالحی است که در کفسازی ادارات دولتی می تواند استفاده شود.

طراحی و بازسازی سقف

در بازسازی ادارات دولتی بهتر است از سقف های کاذب مانند سقف های کاذب کناف و پی وی سی استفاده شود، چرا که این مدل سقف ها علاوه بر تنوع ابعادی پانل ها و تایل های مختلف دارای قابلیت نورپردازی توکار هستند. اما گاهی اوقات نیز نیاز است تا برای انجام بهینه فرایند به بازسازی دقیق سقف ساختمان روی آورد.

یکی دیگر از قابلیت هایی که سقف کناف در بازسازی ادارات دولتی دارند پوشش سیم های برقی سقف و یا تجهیزات کف هستند که پوشش آنها به نظم و یکپارچگی دکوراسیون ادارات دولتی کمک خواهد کرد.

بازسازی جزئیات

بخش های دیگر ادارات دولتی و موسسات مانند ریزفضاهایی نظیر سالن کنفرانس، سالن اجتماعات اداره، دفتر ریاست اداره و دفتر کارمندان دارای شرح تغییرات و یا مراحل مختلفی در بازسازی و یا دکوراسیون ادارات هستند. برای مثال اتاق های کنفرانس می تواند دارای پوشش های دیواری مانند کاغذ دیواری و یا دیوارپوش های آکوستیک برای جلوگیری از نواخنش صدا در این فضا باشد و یا در بازسازی دفتر کارمندان و سالن اصلی در ادارات می توان پارتیشن بندی از جنس شیشه ای اجرا شود.

نحوه اجرای نورپردازی

نورپردازی ادارات دولتی می تواند به شکل های مختلفی با انواع ادوات روشنایی مانند استفاده از نورهای شبکه ای و یا هالوژن های نقطه ای در اطراف سقف اجرا شود.

از آنجایی که در ادارات دولتی، پرسنل ادارات با پرونده ها و کامپیوتر ها کار می کنند، نور استاندارد و نورپردازی صحیح اداره اهمیت زیادی دارد، علاوه بر نورپردازی سقفی و توکار در بازسازی ادارات دولتی می تواند از مهتابی های مختلفی با شدت نوری متفاوت بر روی دیوار اجرا شود. استفاده از هالوژن ها و مهتابی هایی با رنگ نوری سفید و شدت نوری متوسط می تواند باعث کنتراست نوری مناسب در نورپردازی ادارات دولتی شود در حالی که ترکیب نور زرد و سفید بعد از مدتی باعث بروز سردرد در بین پرسنل خواهد شد.

تغییر دکوراسیون و طراحی داخلی

بعد از بازسازی ادارات دولتی و موسسات، دکوراسیون ادارات است که اهمیت پیدا می کند؛ تغییر دکوراسیون و سبک طراحی داخلی اداره بستگی زیادی به متراژ اداره و گروه سنی مخاطبین و کاربری اداره دارد؛ اما به طور کلی دکوراسیون ادارات اداری و دولتی بهتر است به سبک مدرن انجام شود.

اقدامات بازسازی ادارات دولتی و موسسات

عملیات بازسازی در ادارات دولتی می تواند شرح کار و تغییرات متفاوتی را شامل شود که بستگی به قدمت ساختمان، فرسودگی مصالح ساختمان و کاربری ساختمان اداری دارد. از برخی از اقدامات بازسازی ادارات دولتی می توان به مواردی مانند تعویض کف اداره دولتی، تعمیر سقف اداره، نازک کاری ساختمان اداره، بازسازی نمای ساختمان اداره، استحکام زیرساخت های ساختمان اداره، تعمیر سیستم های لوله کشی ساختمان اداره، تعویض سیستم های برق کشی، تجهیز کردن سیستم های صوتی تصویری در بازسازی اداره، نقاشی ساختمان اداره و تعویض مصالح اداره و بازسازی نقص های فنی و تاسیساتی اداره اشاره کرد.

برای بازسازی ساختمان ادارات دولتی در قدم اول سعی کنید با کارشناسان حرفه ای در زمینه بازسازی مشورت داشته باشید تا با صرف بودجه ی مناسب و معقول به نتیجه ی بهتر در تغییرات برسید.

Facebook
LinkedIn
Telegram
WhatsApp

مقاله های مشابه

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

آخرین نمونه کارها

به راهنمایی و یا مشاوره نیاز دارید؟

© تمام حقوق سایت برای شرکت آسال سازه محفوظ مي باشد.