جستجو کردن

مشخصات شرکت های ساختمان سازی تهران

این شرکت معماری در ایران و همچنین در کشور امارات زیر نظر معمار و طراحی بین المللی خانم هلیا راد و تیم پیمانکاری آن فعالیت می کند .
این شرکت خدماتی چون طراحی لابی ، طراحی هتل و طراحی ساختمان های مسکونی و یا دفاتر کار را انجام می دهد .
یکی از فعالیت هایی که این شرکت را از شرکت های دیگر در تهران و ایران متمایز میکند ، تمرکز بر روی تکنولوژی متاورس و استفاده از آن در صنعت ساخت و ساز می باشد.

شرکت های ساختمان سازی در تهران

شرکت های ساختمان سازی فعالی در تهران وجود دارند و نحوه ی فعالیت و پروژه های متفاوتی را دربرمیگیرند ، در این مقاله از بازسازی پرگاس قصد داریم لیستی از بهترین این شرکت های ساختمان سازی که برخی از آنان جزو پیمان کارهای پروژه های عمرانی نیز هستند را معرفی کنیم در ادامه با ما همراه باشید.
شرکت های ساختمان سازی دارای فعالیت های گوناگونی هستند این فعالیت ها شامل کارهای ساختمانی ، کارهای تاسیساتی ، اسکله سازی ، ساخت ساختمان ها با کاربری های متفاوت مانند ساخت و ساز تجاری ، مسکونی ، فرهنگی ، اداری و صنعتی و … می باشد.
این شرکت ها داری نیرو های کاری متفاوتی مانند مهندس ناظر ، مهندس مشاور ، مهندس معمار ، معمار داخلی ، دکوراتو و انواع شغل های ساختمانی هستند.

شرکت های برتر صنعت ساختمان سازی

در ادامه قصد داریم اسامی چند شرکت برتر در حوزه ی ساختمان سازی را برای شما ارائه دهیم ، طبق تحقیقات انجام شده در چند سال اخیر بین چندین شرکت ساختمان سازی ، اسامی چند شرکت فعال در صنعت ساخت و ساز از سوی صاحب نظران انتخاب شدند که لیست این شرکت ها بدین صورت می باشد .

شرکت ساختمان سازی کیسون

شرکت ساختمانی كيسون يكی از شركت های ساختمان سازی خصوصی است که ارائه خدماتی چون، خدمات ساخت و ساز، خدمات مهندسی، پروژه های عمرانی، خدمات طراحی را به کارفرماهای سراسر کشور انجام می دهد.
شرکت كيسون افتخاراتی همچون صادر کننده خدمات فنی  را به مدت ۶ سال نیز در کارنامه ی خود دارد.

شرکت آتیه سازان

این شرکت در واقع ۶ شرکت ساختمان سازی را تحت پوشش قرار میدهد، که تمامی آنها فعالیت ساخت و ساز را انجام میدهند، اسامی این شرکت ها شامل :

  •  شرکت مهستان
  •  شرکت آتی ساز
  •  شرکت سامان ایران
  •  شرکت خانه ایرانیان
  •  شرکت ونک پارک
  •  شرکت عمران و توسعه شهرک قدس

می باشد و یکی از شرکت هایی ست که بیشترین تعداد فعالیت های ساخت و ساز و انواع پروژه های ساختمانی را در بر دارند.

شرکت مرسل قالب

این شرکت در سال ۱۳۶۳ فعالیت خود را با همکاری افرادی از صنعت ساخت و ساز و مجريان ساخت و سازهاي بتني و پروژه های عمرانی شروع بکار نمود، اين شرکت به پاس خدمات ارزنده پيشکسوت کارهاي بتني مرحوم آقای « مرسل طاحونی » نام ايشان را زينت بخش فعاليتهای خود قرار داده است و هم اکنون یکی از معتبرترین شرکت های ساختمانی در کشور میباشد که اعتماد مشتریان خود را به خوبی بدست آورده است.

هلدینگ ساختمانی سپنتا

این شرکت یکی از معتبرترین شرکت های ساختمان سازی در تهران میباشد ، فعالیت هلدینگ ساختمانی سپنتا از سال ۸۹ آغاز و تا به حال ادامه دارد، این شرکت، خدماتی مانند اجرای خدمات پروژه های عمرانی با کارگزاری مهندسین و نیروی متخصص را انجام می دهد.

شرکت ساختمانی بین المللی سوپرپایپ

این شرکت در جشنواره مرکز تحقیقات ساختمان ، از نظر کیفیت متریال و محصولات برگزیده شد ؛ همچنین امروزه در پروژه های ملی و پروژه های عمرانی و ساختمانی ، از لوله های سوپرپایپ استفاده می شود که این امر به خوبی نشانه ی اعتماد صنعت ساخت و ساز به هلدینگ سوپرپایپ میباشد.

شرکت ایرانیان اطلس

شرکت ایرانیان اطلس را به خوبی میتوان نماینده ی روش های ساخت و ساز مدرن در صنعت ساختمانی دانست ، چرا که در این شرکت سعی می شود تا پروژه های شرکت را با استفاده از فناوری های مدرن و تجهیزات به روز ، ارائه نماید رقابتی ارائه نماید.

شرکت ساختمانی پایا سامان پارس

این شرکت متشکل از پنج شرکت پیمانکاری عمرانی به نام های:

  • شرکت ملی ساختمان
  • شرکت تالون
  • شرکت دی
  • شرکت رامان
  • شرکت جنرال مکانیک

و همچنین متشکل از یک شرکت مشاوره به نام مهندسین مشاور بنیاد سازه می باشد .
و با فعالیت بیشتر از ۴۰۰۰ نفر نیرونی انسانی آموزش دیده و متخصص و در این شرکت و به کارگیری تکنولوژی و تجهیزات نوین در شاخه های ساخت سد و سازه‌های آبی، ساخت فرودگاه، ساخت پروژه های عمرانی چون پل، تونل، ساختمان ‌های صنعتی و غیرصنعتی ارائه ی خدمات میکند.

شرکت بین المللی همستاد

این شرکت معماری در ایران و همچنین در کشور امارات زیر نظر معمار و طراحی بین المللی خانم هلیا راد و تیم پیمانکاری آن فعالیت می کند.
این شرکت خدماتی چون طراحی لابی ، طراحی هتل و طراحی ساختمان های مسکونی و یا دفاتر کار را انجام می دهد.
یکی از فعالیت هایی که این شرکت را از شرکت های دیگر در تهران و ایران متمایز میکند ، تمرکز بر روی تکنولوژی متاورس و استفاده از آن در صنعت ساخت و ساز می باشد.

بازسازی پرگاس

شرکت بازسازی پرگاس با کسب تجربه چندین ساله در حوزه بازسازی و ساخت و ساز یکی از بهترین بازیگران بزرگ این صنعت می‌باشد. شهرت ما به عنوان ارائه دهنده پیشرو موجب شده پروژه‌های بزرگ و مهم با رضایت کامل به پایان برسد و این افتخار با مشورت متخصصان ما به سرانجام رسیده است. گستردگی فعالیت‌های ما و توانایی ارائه راه حل های بهینه پیرامون چالش‌های به وجود آمده یکی دیگر از نقاط قوت است. استفاده از علم روز و استانداردهای نوین جهانی باعث شده نتیجه نهایی پروژه های شرکت بازسازی پرگاس به بهترین نحو به سرانجام برسد و رضایت مشتریان ما مهر تاییدی بر ادعای نتیجه محور بودن ما برپایه به پایان رساندن پروژه به بهترین شکل است.
شما عزیزانی که علاقه مند به دنبال کردن و رصد پروژه های موفق انجام شده توسط ما می توانید تجربه بازسازی ساختمان پرگاس را دنبال کنید.

Facebook
LinkedIn
Telegram
WhatsApp

مقاله های مشابه

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

آخرین نمونه کارها

به راهنمایی و یا مشاوره نیاز دارید؟

© تمام حقوق سایت برای شرکت آسال سازه محفوظ مي باشد.