جستجو کردن

معرفی 7 نرم افزار برتر جهت طراحی دکوراسیون داخلی

نرم افزار طراحی دکوراسیون دخلی

با 7 نرم افزار طراحی دکوراسیون داخلی رایگان برای طراحی خانه خود آشنا شوید.

برنامه های زیادی برای طراحی داخلی وجود دارد که هر فرد عادی می تواند از آنها برای ایجاد طرح های آزمایشی و افزودن برخی از مبلمان و دکور به خانه استفاده کند.همچنین برنامه هایی وجود دارند که امکان آزمایش برخی از پوشش ها و اعمال رنگ ها را قبل از اجرا فراهم می کنند و برای استفاده از این برنامه ها نیازی به مدرک یا طراح داخلی و یا آموزش خاصی ندارید.

نرم افزار طراحی دکوراسیون داخلی یکی از مهم‌ترین ابزارهایی هستند که مهندس یا طراح برای طراحی حرفه‌ای خانه از آن استفاده می‌کند، اما طراحان معمولاً از برنامه‌های بسیار پیچیده‌ای برای طراحی استفاده می‌کنند که برای ایجاد یک طراحی متمایز و متفاوت، ساعت ها آموزش، زمان و تلاش لازم است. که مطابق با سلیقه مشتری باشد.

اما اگر شما علاقه ای به دکوراسیون منزل داشته باشید ، میتوانید از این برنامه ها استفاده کنید. برنامه‌های آسانی وجود دارد که می‌توانید از آنها استفاده کنید و این برنامه‌ها به شما این امکان را می‌دهند که بیش از یک کار را انجام دهید، مانند انتخاب از گالری دکوراسیون و تزئینات و قرار دادن اتاق‌ها و فضاها که همگی رایگان هستند و ما مهمترین و بهترین این برنامه ها را در ادامه این مقاله به شما معرفی میکنیم .

این برنامه ها به شما این امکان را می دهند که بسته به سطح مهارت کاربر و کیفیت گرافیک مورد نیاز کاربر، برنامه ریزی، طراحی و ترسیم فضا داشته باشید.

چه کاربر بخواهد بازی کند و یا شروع به ساختن خانه ای با مشخصات خاص کند، لیستی از بهترین نرم افزار طراحی دکوراسیون داخلی رایگان در زیر آمده است.

نرم افزار طراحی دکوراسیون داخلی

نرم افزار طراحی دکوراسیون داخلی

برنامه planner 5D

Planner 5D یک نرم افزار طراحی دکوراسیون داخلی و شاید بهترین باشد و یکی از برنامه هایی است که به راحتی در طراحی اتاق ها و نشان دادن کوچکترین جزئیات معماری قابل استفاده است.

  • برنامه Roomstyler 3D Home planner

Room Styler 3D یکی از برنامه های رایگانی است که امکان دانلود چیدمان مکان مورد نظر را فراهم می کند و امکان ورود به دیوارها، درها و پنجره ها و انتخاب از گالری تزئینات داخلی را فراهم می کند.

 

برنامه IKEA Kitchen planner

IKEA  بهترین نرم افزار طراحی دکوراسیون داخلی رایگان را طراحی کرده است که امکان طراحی و برنامه ریزی دکوراسیون آشپزخانه را فراهم می کند.

این برنامه به شما اجازه می دهد تا لوازم خانگی، کابینت ها و سایر اجزای آشپزخانه های ایکیا را بررسی کنید.

این برنامه همچنین امکان مرور لیست خرید فروشگاه ایکیا و اطلاع از هزینه آشپزخانه و با وارد کردن ابعاد و دهانه های فعلی اعم از درها یا پنجره ها را فراهم می کند.

با این برنامه می توانید نحوه عملکرد فضاهای آشپزخانه را برنامه ریزی کنید و ببینید کدام کابینت، سخت افزار و محصولات سازمانی نیازهای فضا را برآورده می کند.

 

برنامه IKEA Home planner tools

هنگام مرور کاتالوگ IKEA ، کاربر ممکن است بخواهد برخی از قفسه ها یا میزهای کتاب را امتحان کند تا ببیند در مکانی که می خواهد آنها را بخرد چگونه ظاهر می شوند.

این برنامه و این ابزار به شما این امکان را می دهد که به راحتی خانه را برنامه ریزی کنید و واحدهای مبلمان و دکوراسیون را از فروشگاه انتخاب کنید، هزینه واحدهای انتخابی چقدر می تواند نشان داده شود.

 

نرم افزار طراحی دکوراسیون داخلی

نمونه ای از نرم افزار طراحی دکوراسیون داخلی

برنامه Autodesk styler

Autodesk برای بسیاری از برنامه های مهندسی که در طراحی داخلی استفاده می شود مانند Autocade،   3dmax، Revitمشهور است.

این برنامه های حرفه ای باعث نشد که Autodesk اهمیت انتخاب طراحی منزل خود را فراموش کند، بنابراین برنامه فوق العاده ای برای افراد غیر حرفه ای برای طراحی فضاهای منزل، اداری و آپارتمانی دارد و یکی از برنامه های رایگان طراحی داخلی است. که برنامه   Homestyler  است. برنامه Autodesk Home Styler یک برنامه با کاربری آسان مانند سایر برنامه های حرفه ای ارائه شده توسط این شرکت است که از طریق آن می توانید پلان های طبقه را ایجاد کنید.

این برنامه با کشیدن و رها کردن ساده و ایجاد اشکال مختلف دیوارها در طراحی، عملکردهای زیادی را امکان پذیر می کند. از طریق این برنامه می توانید اشکال مختلف درب و پنجره را بدون نیاز به دانش قبلی در مورد انواع آن اضافه کنید همچنین از طریق برنامه می توان از ابزارهای طراحی سه بعدی استفاده کرد.

این نرم افزار یکی از بهترین نرم افزارهای رایگان طراحی داخلی محسوب می شود و به کاربر این امکان را می دهد که واحد مبلمان، کابینت، لوازم خانگی و هر عنصر دکوری را که فکرش را می کند انتخاب کند. از طریق برنامه، منطقه ویژه ای برای فرش در منطقه اختصاص داده شده و تولیدکنندگان زیادی معرفی می شوند. پس از تکمیل طرح، طرح را می توان چاپ کرد.

 

برنامه Home by me

یکی از نرم افزارهای رایگان طراحی داخلی است که می توان اتاق ها را در آن برنامه ریزی و طراحی کرد. می توانید برنامه ریزی و ساخت اتاق را از A تا Z در یک طرح دو بعدی شروع کنید. پس از قرار دادن مبلمان و لوازم جانبی، می توان آن را به شکل سه بعدی تبدیل کرد. این نرم افزار یکی دیگر نرم افزار هایی می باشد که در زمینه طراحی دکوراسیون داخلی مورد استفاده قرار می گیرد.

Facebook
LinkedIn
Telegram
WhatsApp

مقاله های مشابه

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

آخرین نمونه کارها

به راهنمایی و یا مشاوره نیاز دارید؟

© تمام حقوق سایت برای شرکت آسال سازه محفوظ مي باشد.