جستجو کردن

10 ایده بازسازی خانه

امروز 10تا از بهترین ایده ها برای بازسازی خانه را بررسی خواهیم کرد. چه در حال بازسازی کل خانه خود باشید یا صرفاً یک اتاق جداگانه طراحی کنید، ما نکات و ترفندهایی برای شما داریم!

اگر به دنبال بازسازی کل خانه یا چندین جنبه در خانه خود هستید، این ایده های نوآورانه – در عین حال به راحتی قابل اجرا -بازسازی خانه تضمین می کند که خانه شما هم شیک و هم متناسب با نیازهای شما است.

ایده های بازسازی خانه

بازسازی یا بازسازی خانه چیست؟

بازسازی خانه فرآیند بهبود یک ساختار مسکونی شکسته، آسیب دیده یا قدیمی است تا آن را از نظر زیبایی شناختی دلپذیرتر یا کاربردی تر کند.

پیشرفت‌های فناوری تأثیر قابل‌توجهی بر ایده‌های احتمالی نوسازی خانه داشته است – به‌ویژه وقتی صحبت از ایده‌های نوسازی در مرحله برنامه ‌ریزی می‌شود. در دسترس بودن نرم افزار بازسازی خانه ، طراحان داخلی و معماران را قادر می سازد تا تصاویر سه بعدی واقع گرایانه از طرح های خود ایجاد کنند و قبل از انجام هر کار واقعی، تغییراتی ایجاد کنند.

این فناوری پلتفرمی را برای حرفه ای ها فراهم می کند تا دیدگاه خود را به نمایش بگذارند، و به مشتریانی که اغلب دانش فنی کمی دارند، این شانس را می دهد که درک واقع بینانه ای از اینکه بعد از تکمیل فرآیند بازسازی خانه چگونه به نظر می رسد، به دست آورند.

بهترین ایده های بازسازی خانه چیست؟

چه به دنبال ایده های نوسازی خانه برای افزایش ارزش ملک خانه خود قبل از فروش باشید، چه در حال بستن معامله خانه ای هستید که نمی توانید منتظر بمانید تا خودتان آن را بسازید، به احتمال زیاد، بازسازی خانه وجود دارد

این بدان معناست که شما باید عناصر زیادی را در نظر بگیرید، از جمله چگونگی پیدا کردن یک پیمانکار، نحوه کاهش هزینه‌ها، نحوه تبدیل ایده‌های نوسازی به واقعیت، و… شاید مهم‌ترین چگونه تصمیم بگیرید که کدام ایده‌های بازسازی خانه بیشترین سود را دارند.

در این پست، ما روی این چالش نهایی زوم می کنیم و خدمات و ایده های خاصی را برای بازسازی خانه پیشنهاد می کنیم که می تواند به شما کمک کند از فضای خود بیشترین استفاده را ببرید. این به شما کمک می کند تا از بین تعداد زیادی از گزینه های طراحی موجود امروز انتخاب مناسبی داشته باشید.

10 بهترین ایده برای بازسازی و نوسازی خانه

  1. اتاق نشیمن خود را پایین بیاورید
  2. از زیر پله ها استفاده کنید
  3. فضا را با کشوهای پایه به حداکثر برسانید
  4. نمای بیرونی را فراموش نکنید
  5. فضای قابل استفاده بیشتری ایجاد کنید
  6. جزیره آشپزخانه را اضافه یا ارتقا دهید.
  7. مراقب رنگ ها باشید
  8. ایجاد یک نقطه کانونی با رعد و برق
  9. استفاده از قفسه های باز
  10. آزمایش با Shapes

1. اتاق نشیمن خود را پایین بیاورید

ایده های بازسازی خانه برای اتاق نشیمن
یک روند اخیربازسازی خانه ، شامل ساختن قسمت های فرو رفته برای مبل ها در اتاق نشیمن است. تمایل دارد حس صمیمی تری به فضا بدهد و همچنین باعث می شود اتاق نشیمن بسیار بزرگتر از آنچه هست به نظر برسد. اگر کل اتاق یا فضایی دارید که به دنبال تغییر آن هستید، این ترفند را برای یک راه حل منحصر به فرد بازسازی خانه امتحان کنید.

2. از قسمت زیر پله ها استفاده کنید

ایده های بازسازی خانه برای پله ها
اگر در حال بازسازی خانه ای هستید که دارای راه پله است، اشتباه نکنید که فضای بزرگ زیر راه پله را بدون استفاده رها کنید. چند قفسه برای نمایش قفسه های کتاب یا مجموعه موسیقی خود اضافه کنید، یا طرفداران نوشیدنی های خوب می توانند یک قفسه نوشیدنی های خنک درست کنند و گوشه دنج شما را ایجاد کنند. شما حتی می توانید یک اتاق کوچک را با الهام از فانتزی دوران کودکی خود در زندگی مانند هری پاتر تغییر دهید و گوشه ای دوست داشتنی برای مطالعه مخفی خود ایجاد کنید.

3. با کشوهای پایه تخته فضا را به حداکثر برسانید

کشوهای قرنیز
ما اغلب فضای زیر تخت و کابینت را دست نخورده رها می کنیم. با این حال، این اجازه می دهد تا مناطق ذخیره سازی با ارزش از بین بروند! به جای خالی گذاشتن این فضا، می‌توانید کشوهایی با تخته قرنیز کم‌تر اضافه کنید، جایی که می‌توانید ظرافت‌های اضافی را در اطراف خانه ذخیره کنید و خانه را مرتب‌تر نشان دهید. این به ویژه در بازسازی خانه متحرک مفید است، زیرا باید فضای کمتری را که با آن کار می کنید به حداکثر برسانید.

4. نمای بیرونی را فراموش نکنید

طراحی اتاق بیرونی
بیرون خانه شما به اندازه داخل مهم است. بنابراین، هنگام انجام بازسازی خانه، به یاد داشته باشید که چند قطعه برجسته اضافه کنید تا ظاهری دلپذیر به خانه شما ببخشد. برخی از روش های ساده برای ارتقای نمای بیرونی خود عبارتند از: افزودن باغ. تغییر دادن صندوق پستی خود اضافه کردن قطعات شاد و رنگارنگ به ورودی خانه شما. و کرکره ها، جعبه های پنجره یا گلدان ها را به فضای پنجره خود اضافه کنید.

5. فضای قابل استفاده بیشتری ایجاد کنید

فضای قابل استفاده بیشتری ایجاد کنید
یکی دیگر از ایده های عالی برای بازسازی خانه این است که از طریق بهینه سازی طرح های خود، فضای قابل استفاده بیشتری از مبلمان موجود خود ایجاد کنید. به عنوان مثال، اگر یک عرشه دارید، قرار دادن یک ریل میله روی آن می تواند یک نیمکت خوب برای فضای غذاخوری در فضای باز ایجاد کند. همچنین، به جای اضافه کردن یک کابینت توکار معمولی، از این بازسازی خانه به عنوان فرصتی برای ساخت کابینت های کششی استفاده کنید که هم فضای کانتر و ذخیره سازی اضافی ایجاد می کند و هم خانه شما را منحصر به فرد می کند. این به ویژه اگر به دنبال ایده های نوسازی خانه با بودجه هستید، مفید است، زیرا به جای اینکه از ابتدا شروع کنید، به فضاها و محصولاتی که قبلاً دارید اضافه می کنید.

6. جزیره آشپزخانه را اضافه یا ارتقا دهید

جزیره آشپزخانه
یک جزیره آشپزخانه فضای پیشخوان بیشتر، فضای ذخیره سازی اضافی و گزینه های صندلی اضافی را برای شما فراهم می کند. یکی از راه‌های عالی برای بهبود طراحی آشپزخانه ، دو برابر کردن آن به عنوان مینی‌بار، با قفسه‌هایی در بالای پیشخوان با قفسه‌های مناسب برای لیوان‌های نوشیدنی و فضای ذخیره‌سازی زیر آن برای حفظ نوشیدنی است. مطمئن شوید که در طول بازسازی آشپزخانه خود پریزهای برق اضافی را به جزیره اضافه کنید تا از عملکرد کامل اطمینان حاصل کنید. الگوها نیز بک اسپلش را تشکیل می دهند و به اتاق بافت می بخشند. بسته به شرایط کابینت، ممکن است به دنبال رنگ آمیزی کابینت های آشپزخانه خود باشید تا ایده ای فوری و نسبتاً ارزان برای بازسازی آشپزخانه داشته باشید.

7. مراقب رنگ ها باشید

مراقب رنگ ها باشید
ترکیب رنگ های مختلف حال و هوای متفاوتی به خانه شما می بخشد، بنابراین مطمئن شوید که پالتی را انتخاب کنید که با زیبایی شناسی مورد نظر شما مطابقت داشته باشد. برای داشتن حسی دراماتیک تر، از تضاد رنگی زیاد در بازسازی خانه خود استفاده کنید. برای داشتن حس مینیمالیستی و سازماندهی بیشتر، یک پالت تمام سفید را امتحان کنید که تمیز و زیبا به نظر می رسد. برای داشتن فضای زندگی جذاب و زنده،  از رنگ‌های روشن و زنده استفاده کنید که به شما احساس شادی می‌دهد. دیوارهای برجسته راهی عالی برای افزودن عمق و بعد به اتاق و همچنین رنگ می باشد.

8. با نورپردازی یک نقطه کانونی ایجاد کنید

نقطه کانونی با نورپردازی
با اضافه کردن وسایل روشنایی مانند چراغ های آویز کم آویز یا نورهای نقطه ای، نقطه کانونی جالبی از اتاق ایجاد می کنید. اگر در حال اضافه کردن نور به بالای یک میز هستید، مطمئن شوید که موادی که در بازسازی خانه خود استفاده می کنید تأثیر زیادی دارد تا بتوانید یک اثر بصری واقعی به دست آورید. پیشنهاد می کنیم از موادی مانند شیشه بازیافتی، سنگ مرمر یا گرانیت استفاده کنید.

9. از قفسه های باز استفاده کنید

قفسه بندی
همانطور که در بازسازی خانه خود کار می کنید، یکی از ایده های مورد علاقه ما گنجاندن قفسه های باز است تا یک لایه بصری اضافی به خانه خود اضافه کنید. شما فقط به چند قفسه برای نمایش عتیقه‌ها، چوچک‌ها و موارد دیگر نیاز دارید و می‌توانید آنها را کاملاً باز نگه دارید یا آنها را با درهای شیشه‌ای بپوشانید. همچنین می توانید قفسه ها را با سبد، کتاب یا هر وسیله دیگر منزل تزئین کنید.

10. با Shapes آزمایش کنید

پیچ و تاب طرح: نیازی نیست به اشکال مستطیلی سنتی مبلمان بچسبید! توصیه می کنیم بازسازی خانه خود را با توجه به سبک خود و فضای در دسترس سفارشی کنید. کاناپه‌های مستطیلی معمولی را با یک کاناپه L شکل جادار عوض کنید، یا میزها و میزهای خمیده را برای افزایش مناطق کار امتحان کنید. با این حال، در انجام این کار، مهم است که اطمینان حاصل کنید که این ایده‌های طراحی هیچ فضا را کاهش نمی‌دهند و اجازه می‌دهند به راحتی در سرتاسر خانه شما رفت و آمد داشته باشند.

در فضای کوچکی مانند حمام، هر جزئیات مهم است: رنگ مناسب دیوار، کاشی کاری یا نورپردازی مناسب می تواند یک حمام کسل کننده و قدیمی را به فضایی روشن و شیک تبدیل کند.
نتیجه
چه به دنبال بازسازی خانه خود باشید، چه فقط به ایده ها و طرح های مختلف بازسازی در آنجا علاقه مند هستید، ما در شرکت ساختمان سازی اینجا برای شما هستیم!

Facebook
LinkedIn
Telegram
WhatsApp

مقاله های مشابه

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

آخرین نمونه کارها

به راهنمایی و یا مشاوره نیاز دارید؟

© تمام حقوق سایت برای شرکت آسال سازه محفوظ مي باشد.