جستجو کردن

نحوه چیدمان سالن زیبایی

انبارهای قدیمی، مراکز خرید و دوچرخه فروشی ها چه اشتراکاتی دارند؟ همه آنها مکان های مناسبی برای افتتاح یک سالن زیبایی، اسپا یا آرایشگاه هستند . برخی از بعید ترین مکان ها، موقعیت بسیار خوبی برای یک آرایشگاه دارند. اما پیدا کردن یک فضا فقط شروع است. گام بعدی سخت است؛ نقشه برداری از طرح سالن خود.

پیشخوان کجا باید قرار بگیرد؟ آیا باید از طرح های دیواری استفاده کنید یا جزیره ها را انتخاب کنید؟ اصلا نترسید! ما برای شما ایده هایی حاضر کرده ایم که این پنج طرح متداول سالن، از جمله مزایا، معایب و تجهیزات توصیه شده برای هر طرح سالن زیبایی را بررسی میکند.

سالن زیبایی بزرگ اپن کانسپت یا باز

 

چرا ما آن را دوست داریم:

اگر به دنبال حداکثر استفاده از فضای خود هستید، چیدمان سالن به حالت باز برای شما مناسب است. چیدمان باز کاملاً کارایی دارد و به شما امکان می دهد چندین اپراتور و خدمات را به زیبایی در یک منطقه کوچک قرار دهید.

با یک چیدمان باز و مبلمان مناسب ، می توانید به راحتی فضای خود را از سالن به فضایی برای گردهمایی برای جلسات تیمی، کلاس هایی برای استایلیست ها و حتی رویدادهای اجتماعی تبدیل کنید. به علاوه، این نوع دکوراسیون همکاری و حس اجتماعی و کار گروهی را تقویت می کند.

مواردی که باید در نظر گرفت:

در مقایسه با دکوراسیون دیواری، فضای ذخیره سازی شما می تواند محدود باشد، زیرا در نهایت شما باید این فضا را با آرایشگر دیگری به اشتراک می گذارید. اگر ایده فضای باز را دوست دارید، اما می خواهید فضایی برای هر آرایشگر داشته باشید تا فضای ذخیره سازی کامل داشته باشد، یک سالن باز با دیوارهای جدا کننده در نظر بگیرید. این موضوع یکی از روش های دکوراسیون داخلی می باشد.

سالن زیبایی کوچک

 

چرا ما آن را دوست داریم:

جالب است که بدانید یک سالن سوئیت مانند می تواند باعث شود مشتریان احساس کنند که در خانه هستند. یک سالن کوچک به شما این امکان را می دهد که از دکوراسیون و تجهیزات گرفته تا تصمیمات تجاری خود، بدون دردسر مالکیت سالن، کار خود را انجام دهید. به علاوه، تمام خدمات شما خصوصی و فوق العاده شخصی برای هر مشتری است. این موضوع از جمله اصولی می باشد که در طراحی داخلی استفاده می شود.

مواردی که باید در نظر گرفت:

فضاهای شما کوچک است. قرار دادن هر چیزی که نیاز دارید در چیدمان سالن سوئیت مانند میتواند بدون گرفتن مشاوره مناسب کار دشواری باشد. میتوانید برای ایده های دکوراسیون سالن زیبایی کوچک از مشاوران آسال سازه کمک بگیرید.

سالن زیبایی باریک

 

چرا ما آن را دوست داریم:

چیزی جذاب و صمیمی در سالنهای بلند و باریک وجود دارد؛ این سالن ها دارای اتاق های نزدیک هستند که برای همکاری بین سبک ها و گفتگوی سرگرم کننده بین مشتریان عالی هستند. دکوراسیون این سالن ممکن است سخت باشد، اما با برنامه ریزی دقیق و تجهیزات مناسب، می توانید این سالن را به یک محیط شیک تبدیل کنید.

مواردی که باید در نظر گرفت:

از اندازه هر صندلی و جایگاه هر محصول در سالن خود آگاه باشید. اطمینان حاصل کنید که در چیدمان مبلمان از سراسر فضای شما استفاده شده است. آینه های بلند، صندلی های نازک و واحدهای شامپوی ترکیبی نیز میتوانند درآمد بالقوه شما را در هر متر سالن افزایش دهند!

سوالات متداول

بهترین شرکت دکوراسیون داخلی چه شرکتی می باشد؟

یکی از مهم ترین انواع دکوراسیون هایی که برای سالن زیبایی استفاده می شود دکوراسیون مدرن می باشد، این نوع از دکوراسیون ها از جمله دکوراسیون هایی است که بسیار در میان دکوراتیو ها مورد استفاده می باشد و بیشتر شرکت های دکوراسیون داخلی از این روش دکوراسیون استفاده می کنند.

رنگ مورد استفاده برای دکوراسیون سالن زیبایی چه می باشد؟

یکی از رنگ هایی که برای دکوراسیون داخلی بسیار مورد استفاده می باشد استفاده از رنگ های پاستیلی می باشد، این نوع از رنگ ها از جمله رنگ هایی می باشد که شما علاوه بر اینکه می توانید با رنگ های سفید ترکیب کنید، ترکیب آن ها با رنگ های تیره نیز بسیار زیبا می شود.

برای چیدمان سالن زیبایی کوچک چه باید کرد؟

یکی از روش هایی که در این زمینه استفاده می شود این می باشد که بهتر است از وسایل دکوراسیونی بسیاری در این زمینه استفاده نشود چرا که این نوع از وسایل علاوه بر اینکه جاگیر می باشند بسیار برای محیط های کوچک آزار دهند می باشند از این رو می باشد تنها در این سالن ها وسایل ضروری پیاده سازی شود.

Facebook
LinkedIn
Telegram
WhatsApp

مقاله های مشابه

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

آخرین نمونه کارها

به راهنمایی و یا مشاوره نیاز دارید؟

© تمام حقوق سایت برای شرکت آسال سازه محفوظ مي باشد.