جستجو کردن

طراحی سرویس بهداشتی عروس

تزئین سرویس بهداشتی عروس یکی از مهمترین بخش ها برای تزئینات جهیزیه و دکوراسیون داخلی خانه عروس است، و معمولا مورد توجه خانواده های طرفینِ عروس و داماد طبق رسم و رسومات قرار میگیرید. این دکور و تزئینات جزئی از تزئینات جهیزیه و چیدمان در بار اول در خانه صورت میگیرد و تا حدودی سلیقه ای میباشد و طبق جهیزیه ی خریداری شده، تزئینات صورت میگیرد. و اما در این مقاله ما قصد داریم با شما چند روش برای چیدمان و تزئین سرویس بهداشتی ارائه دهیم.

در قدم اول برای تزئین سرویس بهداشتی عروس، باید ابعاد سرویس بهداشتی را در نظر گرفت، در سرویس بهداشتی هایی با ابعاد بزرگتر میتوان از تزئینات مختلف مانند پادری های بزرگ استفاده کرد، پادری ها یکی از بهترین تزئیناتی ست که از بدو ورود توجه میهمانان را به خود جلب میکند. دقت درباره مواردی که در این مقاله ذکر شده می تواند به دکوراسیون داخلی شما کمک کند.

 

سرویس بهداشتی کوچک

اما اگر سرویس بهداشتی با ابعاد کوچکتر در اختیار دارید، از قرار دادن پادری های بزرگ در آن خودداری کنید، به این دلیل که پادری سرویس بهداشتی شما اگر متناسب با ابعاد فضا نباشد، باعث حس شلوغی در سرویس بهداشتی خواهد شد.

در قدم بعدی چیدمان های وسایل و اکسسوری ها را انجام دهید. توجه داشته باشید که برای ارائه مناسب ترین چیدمان سرویس بهداشتی عروس، باید به تمامی بخش ها از جمله کف و دیواره ی سرویس بهداشتی، روشویی، کابینت ها و قفسه ها و … توجه کنید، و با قرار دادن تزئینات در جای درست، تمامی بخش ها را باهم هماهنگ کنید. سعی کنید از کار کردن بر روی دیوار ها و سقف جهت دکوراسیون سقف خودداری کنید تا دکوراسیون در فضای بسته بیشتر به چشم آید.

از شلوغ کردن یک قسمت به طور تنها و قرار دادن کل چیدمان در یک بخش پرهیز کنید و چیدمان تزئینات را به طوری انجام دهید که در تمامی قسمت های سرویس بهداشتی چیدمان انجام شده باشد. یکی از تزئیناتی که میتوانید به صورت خلاقانه انجام دهید، قرار دادن حوله هایی به صورت ست با طرح دلخواه در جاحوله ای و یا کنار وان حمام میباشد، همچین میتوانید از خلاقیت خود برای چیدمان دمپایی های ست بر روی پادری نیز استفاده کنید.

 

نمونه طراحی دکوراسیون داخلی سرویس بهداشتی عروس

مدل اکسسوری های سرویس بهداشتی عروس

در ادامه ی این مقاله به معرفی انواع مدل های اکسسوری های سرویس بهداشتی عروس میپردازیم :

 

در انتخاب ست بهداشتی سرویس بهداشتی عروس، به شما پیشنهاد میکنیم از رنگهای خنثی استفاده کنید. همچنین میتوانید از رنگ های درخشان و کروم که در چند سال اخیر بسیار مورد توجه قرار گرفته نیز انتخاب کنید، یکی دیگر از طرح های مورد استقبال قرار گرفته کاربرین، ست بهداشتی سرویس بهداشتی با طرح مرمر میباشد، این طرح با ایجاد هماهنگی بین کف سرویس بهداشتی و اکسسوری های سرویس، به خوبی میتواند از شلوغی فضا بکاهد و نشان دهنده ی سلیقه ی زیبای شما باشد این نوع از سبک دکوراسیون داخلی بسیار محبوب می باشد و برای خانه های نوساز بسیار مورد استفاده قرار می گیرد.

 

انتخاب ست عروس و داماد

در انتخاب ست بهداشتی سرویس بهداشتی عروس از استفاده از مدل هایی با طرح های رنگارنگ بپرهیزید، زیرا که با اضافه کردن تزئینات بیشتر به فضا باعث ایجاد خطای دید و در نتیجه کوچک جلوه دادن محیط سرویس بهداشتی میشود.

یکی دیگر از اکسسوری هایی که میتوانید استفاده و جذابیت محیط را چند برابر کنید. استفاده از شمع های تزئینی به صورت ست میباشد، سعی کنید از شمع های معطر برای سرویس بهداشتی خود استفاده کنید و باعث ایجاد رایحه ی خوش در سرویس بهداشتی شوید. از دیگر اکسسوری های زیبای قابل توجه، استفاده از مجسمه های مینیمال طرح زن و مرد باهم میباشد.

این اکسسوری به خوبی نشان دهنده این است که این سرویس بهداشتی توسط یک زوج یا سلیقه طراحی شده است.  مشاهده ی اکسسوری های سرویس بهداشتی عروس و مدل های مختلف و جدید چیدمان جهیزیه نیز میتواند به شما ایده های خوبی در این جهت بدهد.البته در رابطه با دکوراسیون داخلی و استفاده از اکسسوری ها باید دقت لازم صورت گیرد تا دیزاین داخلی سرویس بهداشتی به درستی خودش را نشان دهد.

 

به طور کلی چیدمان و دیزاین سرویس بهداشتی از اهمیت بالایی برخوردار است به همین علت در ادامه چند پیشنهاد در راستای تزئین و چیدمان سرویس بهداشتی عروس ارائه میدهیم :

 

  • میتوانید از ترکیب شیر و برگ گل های معطر در سینک روشویی و وان حمام استفاده کنید، این ترکیب باعث جذاب شدن و به چشم آمدن سرویس بهداشتی عروس خواهد شد.
  • از گلدان هایی در سایزهای متنوع و به صورت ست، در سرویس بهداشتی استفاده کنید، این کار نه تنها باعث زیبا شدن بلکه باعث تهویه ی هوای سرویس بهداشتی نیز میشود.
  • از استفاده ی تزئینات قدیمی مانند بادکنک و پادری های بزرگ و چیدمان گل های خشک در کف پرهیز کنید، استفاده از این تزئینات باعث ایجاد حس شلوغی در نتیجه کوچیک دیده شدن فضای سرویس بهداشتی می شود.
  • اگر ابعاد سرویس بهداشتی که در اختیار دارید، کوچک است. از تزئینات آینه خودداری کنید.
  • میتوانید برا بزرگ دیده تر شدن فضا از نورهای نواری موجود در بازار در اطراف آینه استفاده کنید.
  • از عود های تزئینی و معطر در سرویس بهداشتی استفاده کنید.
  • از قرار دادن بیشتر از سه رنگ اصلی  در فضای سرویس بهداشتی خودداری کنید و سعی کنید از رنگهای اصلی در کنار رنگ های مکمل و خنثی استفاده کنید، این ترفند باعث چشم نوازی و خوانا بودن محیط در سرویس بهداشتی می شود.
  • از یک قفسه یا شلف دیواری برای چیدمان لوازم بهداشتی در سرویس بهداشتی استفاده کنید.
  • چیدمان تزئینات و اکسسوری های جهیزیه را طوری انجام دهید که بتوانید به راحتی در آن رفت و آمد داشته باشید، و از شلوغ کردن و قرار دادن بیش از حد تزئینات در کف خودداری کنید.
  • فقط لوازم و جهیزیه ی مرتبط با سرویس بهداشتی را در این فضا قرار دهید و سعی کنید چیدمان شما به طوری باشد که نزدیک ترین دسترسی را در هنگام استفاده از سرویس بهداشتی از لوازم مورد نظر داشته باشید، به طور مثال حوله های ست را طوری قرار ندهید که برای استفاده از آن دستتان را خیلی دور کنید، و سعی کنید خوانا ترین چیدمان ممکن را در سرویس بهداشتی ارائه دهید.
  • در تزئین سرویس بهداشتی عروس نیز میتوانید از شمع های پایه دار در کف و اطراف سینک روشویی استفاده کنید.

در پایان بهترین راه برای دکوراسیون داخلی خانه این است که از افراد با تجربه در این زمینه استفاده کنید، شرکت آسال سازه پرگاس تنها شرکتی می باشد که در تمامی زمنیه های دکوراسیون داخلی و بازسازی منزل سابقه کار دارد از این رو این شرکت با سابقه بالا و تجربه بسیار زیادی که در این زمینه دارد می تواند به شما در این رابطه مشاوره دهد و در انتخاب بهتر شما را راهنمایی کند.

 

سوالات متداول

 

بهترین سبک برای سرویس بهداشتی عروس چیست؟

 

یکی از انواع سبک هایی که برای دکوراسیون سرویس بهداشتی مورد استفاده قرار می گیرد استفاده از سبک های مدرن می باشد، این نوع از سبک ها از جمله سبک هایی می باشد که در هرسالی همچنان محبوب و پرطرفدار است، ترکیب سبک مدرن در کنار مینیمال یکی از انواع سبک های دکوراسیون می باشد.

 

جدیدترین سبک برای دکوراسیون داخلی چه می باشد؟

 

یکی از انواع سبک هایی که به تازگی مورد استفاده قرار می گیرد و از جمله سبک های بسیار محبوب در دکوراسیون داخلی می باشد سبک دکوراسیون مدرن و مینیمال می باشد، این نوع از سبک ها از جمله سبک های ترکیبی و بسیار محبوبی می باشد که مورد استفاده قرار می گیرد.

 

آیا تضاد رنگ در سرویس بهداشتی قدیمی می باشد؟

 

خیر به طور کلی تضاد رنگ گزینه ای نمی باشد که بتوان آن را قدیمی در نظر گرفت چرا که این نوع از سبک ها همه پسند می باشد و نمی توان آن را در دسته دکوراسیون های قدیمی در نظر گرفت، یکی از سبک هایی که در دکوراسیون داخلی مورد استفاده قرار می گیرد سبک مدرن با رنگ های متضاد می باشد.

Facebook
LinkedIn
Telegram
WhatsApp

مقاله های مشابه

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

آخرین نمونه کارها

به راهنمایی و یا مشاوره نیاز دارید؟

© تمام حقوق سایت برای شرکت آسال سازه محفوظ مي باشد.