جستجو کردن

طراحی دفتر کار مدرن

طراحی دفتر کار مدرن + نمونه های طراحی دکوراسیون اداری 2020

به همان اندازه که دکوراسیون منزل اهمیت دارد طراحی دفتر کار مدرن نیز مهم و چه بسا قابل توجه تر است. بسیاری از قرارهای مهم کاری، ارتباط با مشتری و … در دفتر کار انجام می گیرد. پس اگر این محل از ظاهری شیک و زیبا برخوردار باشد می تواند در جلب نظر و اعتماد مشتری و درنتیجه رونق کسب و کار بیشترین اثر را داشته باشد.

دفتر کار، حکم خانه دوم افراد را دارد؛ زیرا ساعات زیادی از روز را آنجا سپری می کنند. طراحی دفتر کار مدرن می تواند بر روش کار، نوع ارتباط، میزان بازدهی و … به صورت مستقیم یا غیر مستقیم بر روی کارمندان اثر بگذارد. از این رو در کنار توجه به جنبه زیبایی و ظاهری دکوراسیون داخلی، بایستی طراحی آن به گونه ای باشد که با فراهم شدن فضایی دلپذیر، کارمندان احساس خوشایندی در آن محیط داشته باشند.

برای دیدن نمونه های بیش تر از طراحی اداری کلیک کنید.

دکوراسیون دفتر کار با طراحی مدرن

با شروع سال 2020 شاهد تغییر و تحولی عظیم در عرصه دکوراسیون مبلمان خانه بودیم که مبلمان اداری نیز از این قاعده مستثنی نبودند. بسیاری از مدیران سعی دارند که با بهره بردن از مبلمان مدرن و در عین حال راحت، محیطی جدید برای بالا بردن بازدهی کارکنان و همچنین معرفی برند خود به دیگران فراهم آورند. در ادامه این پست به بررسی چند نمونه قابل توجه از طراحی دکوراسیون اداری 2020 می پردازیم. تا پایان با ما باشید.

طراحی داخلی دفتر کار با تمرکز بر روی خدمات دیجیتالی

هدف اصلی در دکوراسیون ادارای 2020، فراهم نمودن فضایی است که کارکنان در سراسر آن احساس راحتی داشته باشند و عاملی جذب کننده برای کسانی که برای اولین بار وارد دفتر می شوند باشد. از آنجایی که دیجیتال و تکنولوژی در دنیای امروز حرف اول را می زند بهتر است طراحی دفتر کار به گونه ای باشد که ضمن فراهم نمودن آسایش و راحتی کارکنان، تمام تکنولوژی های ضروری و روز دنیا که شایسته یک محیط کار است پیش بینی کرده و آن ها را به مرحله اجرا درآورد.

 

هماهنگی در دکوراسیون اداری

به هنگام طراحی دفتر کار مدرن، بایستی به هماهنگی و یکپارچگی بین اجزای مبلمان توجه کرد. چگونگی چینش اجزا، نحوه نورپردازی، رنگ و جنس اجزا از جمله مواردی هستند که می توانند به ایجاد هماهنگی در طراحی دفتر کار مدرن کمک کنند. منظور از هماهنگی بین عناصر لزوماً همسان بودن آن ها نیست، بلکه در عین متفاوت بودن، از نظر سبک دارای طراحی یکسانی باشند. به عنوان مثال اگر هدف، ایجاد یک دکوراسیون مدرن است استفاده از عناصر کلاسیک و سنتی منجر به ایجاد دکوراسیون شیک و زیبا نخواهد شد.

موضوعی دیگر در ارتباط با طراحی دکوراسیون اداری 2020 وجود دارد، هماهنگی نوع فعالیت است که می تواند نقش بسیاری مهمی را در شناساندن و معرفی برند شرکت و ایجاد دکوراسیونی لاکچری ایفا نماید. به عنوان مثال طرحی که برای دکوراسیون مطب پزشکان از نظر رنگ و مبلمان در نظر گرفته می شود با طرح یک باشگاه ورزشی و یا یک آموزشگاه متفاوت است.

توجه به سلامت کارکنان در دکوراسیون اداری 2022

یکی از موضوعات اصلی در هر اداره، شرکت و یا سازمان، توجه به وضعیت سلامتی کارکنان است. از آنجایی که افراد، ساعت زیادی را پشت میز می گذرانند توجه به مبلمان با کیفیت، از اهمیت ویژه ای برخوردار است. داشتن یک میز کار مناسب به همراه صندلی های ارگونومیک، به کارمندان کمک می کند تا انرژی بیشتری را صرف فعالیت خود کنند. همچنین پارتیشن بندی در طراحی مدرن از جمله مواردی است که می تواند به طور مستقیم بر روی مدیریت یک شرکت تأثیر داشته باشد؛ زیرا در چنین حالتی کارکنان با تمرکز بالا به فعالیت خود مشغول می شوند و در نهایت با روحیه ای بالاتر، ساعات کاری خود را پشت سر می گذرانند. برای دکوراسیون همچین محیطی بهتر است از شرکت دکوراسیون داخلی کمک بگیرید.

استفاده از نور طبیعی در فضای داخلی اداره

در طراحی دکوراسیون ادارای 2020، بهره گیری از فضاهایی با پارتیشن بندی شفاف و پانل های متحرک، می تواند فضا را بزرگتر از آنچه که هست نشان دهد. نور پردازی فضا از اهمیت ویژه ای برخوردار است به گونه ای که بدون این مورد دکوراسیون به نوعی بی معنا می شود. از این رو در طراحی دکوراسیون دفتر کار مدرن معمولاً در کنار نور مصنوعی، از پنجره های بزرگ استفاده می شود تا از این طریق بتوانند از درخشش نور خورشید نهایت بهره را ببرند.

تزئین نمودن دکوراسیون دفتر اداره با روش های کم هزینه

از ایده های خلاقانه و در عین حال کم هزینه در طراحی دفتر کار مدرن، استفاده از گل و گیاه آپارتمانی است که ضمن ایجاد دکوری شیک، می تواند سبب القای انرژی و بالا بردن روحیه در اتاق کار نیز شود.  برای اینکه همه چیز دلپذیرتر شود، فقط کافی است چند جزئیات مانند تابلوهای رنگی، یک فرش نمدی، یک سبد هندسی مانند، قفسه های ساده و یا چند گیاه را انتخاب کنیم.

Facebook
LinkedIn
Telegram
WhatsApp

مقاله های مشابه

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

آخرین نمونه کارها

به راهنمایی و یا مشاوره نیاز دارید؟

© تمام حقوق سایت برای شرکت آسال سازه محفوظ مي باشد.