جستجو کردن

دکوراسیون سرویس بهداشتی لاکچری

 

سرویس بهداشتی لاکچری:

اگر شما هم برای سفری چند روزه به هتل های لوکس و گران قیمت رفته باشید قطعا از دیدن سرویس بهداشتی لاکچری این هتل ها لذت برده اید …

اما دیزاین سرویس بهداشتی لاکچری فقط مختص به هتل های لوکس ، خانه هایی با متراژ بالا و یا خانه های سینمایی در فیلم و سریال ها نمی شود.

بلکه نیز در آپارتمان خودتان میتوانید حس یک سرویس بهداشتی لاکچری را حتی با ابعادی کوچک ، منتقل کنید ،

اگر از طرفداران سبک های دیزاین های لاکچری و طراحی های پر زرق و برق اما در عین حال زیبا و چشم گیر هستید ، با ما در ادامه ی این مقاله همراه باشید.

 

برای ایجاد کردن دیزاین لاکچری در سرویس بهداشتی ، اولین مرحله انتخاب متریال مناسب است ؛ متریال سنگ مرمر به خوبی میتواند جایگزین مناسبی برای کاشی و سرامیک در دکوراسیون سرویس بهداشتی باشد ، چرا که هم از لحاظ کاربری عایق رطوبت است و هم از لحاظ زیبایی ، ظاهر چشم گیر و لوکسی را به سرویس بهداشتی میدهد ، حتی به آسانی شستشو و تمیز میشود و حس تمیزی دو چندانی را به فضا القا میکند ؛ پس اگر به دنبال طراحی سرویس بهداشتی لاکچری و مدرن  هستید ما به شما متریال سنگ مرمر را پیشنهاد میکنیم ، اما تنها معایب سنگ مرمر بودجه ی نسبتا زیاد آن نسبت به متریال سرامیک و کاشی است ، پس اگر بودجه ی کمی را برای طراحی و اجرای سرویس بهداشتی در نظر دارید ، میتوانید از سرامیک های طرح مرمری که در بازار مدل های مختلف آن وجود دارد نیز استفاده کنین ، و با بودجه ی کم حس لاکچری را به سرویس بهداشتی منتقل کنید .

 

در قدم های بعدی به دنبال انتخاب مدل های روشویی مناسب باشید.

روشویی سرویس بهداشتی معمولا در مدل های دیواری و پایه دار و روکابینتی در بازار عرضه میشوند ، و روشویی کابینتی یکی از لوکس ترین مدل های روشویی است که می توانید در سرویس بهداشتی لاکچری استفاده کنید .

برای شیرآلات و سینک های روشویی ما به شما رنگ های کرومی و درخشان را پیشنهاد میکنیم ، مدل های سینک های گرد روشویی نیز میتواند انتخاب بسیار مناسب و شیکی برای روشویی سرویس بهداشتی شما باشد.

اگر ابعاد بزرگی برای سرویس بهداشتی در اختیار دارید ، سینک های دوقلو نیز میتواند در سرویس بهداشتی لاکچری شما، حضور داشته باشد. این روش در دکوراسیون سرویس بهداشتی عروس هم استفاده می شود.

همچنین میتوانید از رنگ های مسی که امروزه بسیار محبوب شده نیز استفاده کنید ، این رنگ ها با ایجاد تناژ گرم و ملایم در سرویس بهداشتی ، به زیباتر شدن و هماهنگی بیشتر رنگ ها کمک میکند. این نوع از دکوراسیون از جمله دیگر روش های لوکس سازی دکوراسیون داخلی می باشد.

 

از دیگر عوامل مهم در انتخاب روشویی ارگونومی صحیح روشویی سرویس بهداشتی میباشد ، روشویی باید به گونه ای انتخاب شود که ارتفاع متناسبی داشته باشد به طوری که برای استفاده از روشویی زانو های خودرا خم نکنیم تا بتوانیم از شیرآلات استفاده کنیم و یا اینکه بتوانیم خودمان را به راحتی در آینه ببینیم، بنابراین روشویی باید هم کاربردی هم دارای سبکی خاص و کاربردی باشد.

 

برای طراحی دکوراسیون سرویس بهداشتی لاکچری با آسال سازه تماس حاصل نمایید.

 

استفاده از گل و گیاه

یکی دیگر از عناصری که میتواند شما را برای داشتن سرویس بهداشتی لاکچری کمک کند، آوردن گل و گیاه مناسب در سرویس بهداشتی است، در این فضا میتوانید از گیاه بن سای کوچکی بر روی کانتر رو کابینتی استفاده کنید ، این گیاه علاوه بر ایجاد حس لاکچری در سرویس بهداشتی به تصویه هوا نیز کمک میکند ، یکی دیگر از گیاه هایی که میتوانید در سرویس بهداشتی استفاده کنید ، گل و گیاه های خشک مانند پامپاس میباشد ، که قرار دادن آنها در گلدانی سفید در کنار روشویی زیبایی سرویس بهداشتی را دوچندان میکند.

 

اما در کنار همه ی اینها استفاده از تهویه ی قوی برای سرویس بهداشتی را به هیچ وجه فراموش نکنید ، وقتی سرویس بهداشتی شما لاکچری ست که در کنار سبک چشم گیر آن به سیستم تهویه ی فضای سرویس بهداشتی کاملا فکر و کار شده باشد. در طراحی داخلی نباید تنها به زیبایی دقت کرد بلکه استاندارها باید رعایت شود.

عامل دیگری که حس لاکچری را به سرویس بهداشتی شما می آورد ، استفاده از اکسسوری های پر زرق و برق در سرویس بهداشتی است .

 

استفاده از شمع ها

 

از اولین گزینه هایی است که میتوانید برای اکسسوری سرویس بهداشتی استفاده کنید. این نوع از اکسسوری ها نه تنها در دستشویی بلکه در دکوراسیون داخلی منزل نیز استفاده می شود.

از شمع های تزئینی با فرم های متفاوت برای ایجاد حس لاکچری در سرویس بهداشتی کمک بگیرید همچنین میتوانید از اکسسوری هایی مانند آویز های زینتی و گلدان های متنوع در کنار روشویی استفاده کنید اما حواستان باشد که در این مورد زیاده روی نکنید تا سرویس بهداشتی شما شلوغ نشود .

 

اگر ابعاد کوچکی برای فضای سرویس بهداشتی در اختیار دارید ، این فضا را با استفاده از آینه تمام قد ، با ایجاد توهم فضایی ، سرویس بهداشتی را بزرگتر کنید ، همچنین این آینه ها باعث  افزایش نور در فضا و ایجاد روشنی بیشتر در سرویس بهداشتی می شود. تمامی این موارد بخش بسیار کوچکی می باشد که در دکوراسیون داخلی مورد توجه قرار می گیرد.

 

سوالات متداول

 

در زمینه دکوراسیون سرویس بهداشتی از چه رنگی استفاده کنیم؟

 

یکی از رنگ هایی که برای سرویس های بهداشتی مورد استفاده می باشد رنگ های متضاد است هر چه تضاد این رنگ ها برای شما بیشتر باشد قطعا لوکس بودن سرویس بهداشتی شما بیشتر به چشم می آید از این رو است که بهتر می باشد شما برای دکوراسیون سرویس بهداشتی از رنگ های متضاد استفاده کنید.

 

سبکی که بیشتر برای دکوراسیون سرویس بهداشتی استفاده می شود چه سبکی است؟

 

یکی از سبک هایی که در دکوراسیون داخلی بسیار مورد استفاده می باشد سبک مدرن است، این سبک در کنار سادگی و زیبایی به شما احساس لوکسی را نیز می دهد از این رو است که این سبک از جمله سبک های بسیار مورد استفاده می باشد در دکوراسیون داخلی سرویس بهداشتی

 

آیا چوب می تواند گزینه خوبی برای دکوراسیون سرویس بهداشتی باشد؟

 

بستگی دارد از چه نوع چوبی استفاده شود در برخی از موارد اگر چوب شما روکش پلاستیکی داشته باشد در برابر آب مقاوم می باشد و شما می توانید از این نوع از چوب ها در دکوراسیون سرویس بهداشتی خود استفاده کنید، اما به طور کلی استفاده از چوب خیلی پیشنهاد نمی شود.

Facebook
LinkedIn
Telegram
WhatsApp

مقاله های مشابه

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

آخرین نمونه کارها

به راهنمایی و یا مشاوره نیاز دارید؟

© تمام حقوق سایت برای شرکت آسال سازه محفوظ مي باشد.