جستجو کردن

10 نکته مهم برای داشتن دکوراسیون دفتر املاک شیک و لاکچری

دکوراسیون دفتر املاک

در این مطلب می خواهیم اطلاعاتی را راجع به دکوراسیون دفتر املاک در اختیارتان قرار بدهیم. صاحبان و کارمندان دفتر املاک نگاهی فراتر از یک محل کسب برای مطالبات ملکی به این مکان دارند. امروزه قطعا شاهد تاثیر دکوراسیون در پیشرفت و رشد هر صنعت و حرفه ای هستید. با توجه به حوزه کاری دفاتر املاک دکوراسیون و فضای داخلی آن دارای اهمیت و جایگاه ویژه ای می باشد. نگاه اول به دکوراسیون دفتر املاک می تواند تاثیر زیادی در روند قراردادها داشته باشد.

امروزه طراحان از سبک های مختلفی در دکوراسیون دفتر املاک استفاده می کنند. اگر می خواهید با ایجاد حس اعتماد و صمیمیت در مراجعه کنندگان در روند کاری دفتر املاک خود پیشرفت و رشد را تجربه کنید باید به ظاهر و دکوراسیون دفتر املاک نگاهی تخصصی داشته باشید. شرکت آسال سازه پرگاس قصد دارد در این مقاله شما را مهم ترین نکات دکوراسیون دفتر املاک شیک و لاکچری آشنا کند.

اگر شما هم می خواهید اطلاعاتی را راجع به دکوراسیون دفتر املاک  به دست بیاورید تا انتها با ما همراه باشید.

دکوراسیون داخلی مشاور املاک

ورودی دفتر املاک اصلی ترین بخش آن به شمار می رود  زیرا مشتری در نگاه اول و به محض ورود خود را در آن می بیند. طراحی ورودی دفتر املاک باید به گونه ای هوشمندانه و مستقل باشد تا پیام خوشامدگویی و صمیمیت را به مشتریان انتقال دهد. ورودی دفتر املاک باید حتما معرف کسب و کار شما باشد. با استفاده از المان های متناسب با دفتر املاک می توانید یک معرفی هوشمندانه و خلاقانه از کسب و کار خود را نمایش دهید. انتخاب رنگ و نورپردازی مناسب فضا در این بخش از دفتر املاک از اهمیت ویژه ای برخوردار است زیرا می تواند حس صمیمیت و اعتماد را به خوبی در مراجعه کنندگان ایجاد کند.

 دکوراسیون دفتر املاک

نکات کلیدی در دکوراسیون دفتر املاک

دفتر املاک یک مکان تجاری مهم است است که به دلیل سبک شغلی، دکوراسیون آن از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است. دکوراسیون دفتر املاک علاوه بر ایجاد تاثیر مثبت در جذب مشتریان موجب بالا رفتن کارایی و عملکرد مثبت کارمندان نیز می شود. دفتر املاک همواره محل ملاقات های مهم با مشتریان بوده است پس اگر در طراحی و اجرای دکوراسیون داخلی آن کمی خلاقیت داشته باشید قطعا تاثیر آن را در عملکرد کارمندان و پیشرفت معاملات خود رویت خواهید نمود. در ادامه در مورد نکات کلیدی و مهم در طراحی دکوراسیون دفتر املاک شیک صحبت خواهیم نمود.

طراحی اتاق کنفرانس

طراحی و اجرای یک اتاق کنفرانس می تواند بسیار جذاب و مشتری پسند باشد. از اتاق کنفرانس می توان برای جلسات مهم و تعامل با مشتری های خاص استفاده نمود. از دیگر کاربردهای اتاق کنفرانس می توان به محل مناسب برای جلسات کاری با کارمندان اشاره نمود. برای انتخاب المان ها و ملزومات اتاق کنفرانس باید دقت و وسواس بالایی به خرج دهید زیرا مشتریان خاص شما به این مکان به عنوان لاکچری ترین بخش محل تجارت شما نگاه می کنند. به بیان دیگر دکور تجارت شما برای مشتریان خاص شما اتاق کنفرانس دفتر املاک است.

طراحی فضای گفت و گوی دنج

مجموعه های بزرگ و به نام معمولا برای تعامل و پذیرایی از مشتریان خاص و وفادار خود محلی دنج را طراحی می کنند. یک کنج دنج در محل تجارت می تواند دیدگاهی مثبت و صمیمی را در ذهن مشتری ثبت کند. وجود این فضا از جهتی هم برای کارمندان ضروری است. با توجه به شلوغی و سروصداهای موجود در دفتر املاک وجود یک محل دنج برای استراحت چند دقیقه ای خالی از لطف نیست.

تفکیک فضا با پارتیشن

از مهم ترین نکاتی که در طراحی دفاتر املاک باید به آن توجه ویژه نمود تفکیک فضا است. با توجه به اینکه خدمات مختلفی در دفاتر املاک ارائه می شود باید حریم خصوصی را برای بهبود کیفیت و کارایی کارمندان رعایت نمود. استفاده از پارتیشن های شیشه ای مات و براق می تواند با ایجاد محیطی امن، زیبایی و امنیت را نیز در محیط افزایش دهد. تفکیک فضا در دفاتر املاک باید شامل بخش اداری، فروش، مدیران، تعاملات و مشاوره باشد. تفکیک فضا در دفاتر املاک باید متناسب با نیازهای کارمندان و مراجعه کنندگان طراحی و اجرا شود.

توجه به نیازهای مراجعه کنندگان

احترام به مراجعه کنندگان و در نظر گرفتن نیاز ها و درخواست های آنان می تواند تاثیر مثبتی در روند کار و معاملات شما داشته باشد. اگر اکثر مراجعه کنندگان شما به محیطی امن و صمیمی نیاز دارند بهتر است در طراحی دفتر املاک از مبلمان راحتی، رنگ های سرزنده و المان های هنری استفاده کنید.

 دکوراسیون دفتر املاک

توجه به روانشناسی و تاثیر رنگ ها

رنگ ها می توانند تاثیر بسیار بالایی در انرژی و حال و هوای یک محیط داشته باشند. از مهم ترین فاکتورهای جذابیت دفتر املاک می توان به انتخاب صحیح رنگ ها اشاره نمود. با توجه به اینکه دفتر املاک محل ملاقات با مشتریان و مراجعه کنندگان است ایجاد حس صمیمیت و امنیت دارای اهمیت ویژه‌ای می باشد. شما می توانید برای ایجاد این احساس در مراجعه کنندگان خود از رنگ های شاد و پرانرژی استفاده کنید اما اگر احساس می کنید که مشتریان شما اکثرا به دنبال یک محیط رسمی و سنگین هستند می توانید در دکوراسیون دفتر خود از رنگهای تیره و خنثی استفاده نمایید.

استفاده از کفپوش مناسب با فضا

استفاده از کفپوش مناسب و با کیفیت می تواند بر آرامش فضای دفاتر املاک بیافزاید. امروزه انواع مختلفی از کفپوش ها در بازار موجود هستند که شما می توانید بهترین و باکیفیت ترین کفپوش را که متناسب با سبک دکوراسیون دفتر شما است را انتخاب نمائید.

استفاده از کاغذ دیواری مناسب فضای دفتر املاک

متریال های مختلفی برای دکور کردن دیوارهای دفتر املاک وجود دارد. کاغذ دیواری یکی از بهترین گزینه ها است که به راحتی هم قابل تعویض است. البته امروزه تقاضا برای انواع ماربل نیز برای دکور کردن فضا افزایش یافته که این گزینه هم برای داشتن فضایی مدرن و جذاب در دفتر املاک گزینه ایده آلی می باشد.

استفاده از المان ها و اکسسوری های تجاری

هنر و دکور دو عنصر جدایی ناپذیر هستند که با تلفیق این دو قطعا محیطی جذاب و چشمگیر در اختیار خواهید داشت. در دکور دفتر املاک می‌توانید از مجسمه ها و المان های خاص و هوشمندانه استفاده کنید. با کمی خلاقیت می توانید محیط کار خود را شخصی سازی و برای همیشه در ذهن مخاطب ثبت نمائید. اگر می خواهید دفتر املاک شما لوکس و لاکچری باشد می توانید از مبلمان های خاص و یا اکسسوری های جذاب استفاده کنید.

طراحی آکوستیک

دفاتر املاک محلی برای معاملات بزرگ و هنگفت هستند پس وجود سرو صدا و نویزهای اضافی در این محل امری عادی و روزمره است. شما می توانید برای افزایش آرامش کارمندان و مشتریان از طراحی آکوستیک بهره ببرید تا مراودات و معاملات شما در محیطی سراسر امنیت و آرامش به سرانجام برسد.

طراحی تلفیقی با طبیعت

با طراحی سبز می توانید برای مشتریان خود تجربه حضور در دفتری لوکس و امن را رقم بزنید. استفاده از عناصر طبیعت مانند گل و گیاهان حس خوشایند و سرزندگی را درفضا ایجاد می کند. شما می توانید با استفاده کردن از گیاهان لوکس و گرانقیمت بر ابهت و جلال دفتر خود بیافزایید. بابا‌آدم، دیفن باخیا، برگ انجیری و سانسوریا از گیاهان محبوب و مناسب برای دکوراسیون دفتر املاک هستند.

نورپردازی فضا

نورپردازی تخصصی و حرفه ای می توانید تاثیر مثبت بی نظیری را در فضای تجارت شما ایجاد کند. نورپردازی دفتر املاک باید به بهترین شکل طراحی و اجرا شود پس بهتر است برای انجام آن به سراغ متخصصان این حرفه بروید. با توجه به موضوع تفکیک فضا در دفاتر املاک نورپردازی هر بخش باید متناسب با کارایی آن باشد.

 دکوراسیون دفتر املاک

امیدواریم اطلاعاتی را که راجع به دکوراسیون دفتر املاک در اختیارتان قرار دادیم مورد قبول واقع شده باشد.

شرکت آسال سازه پرگاس متخصص در طراحی و اجرای دکوراسیون داخلی، نورپردازی، بازسازی منازل و طراحی سالن های مختلف می باشد. این مجموعه یکی از پیشگامان طراحی مدرن و کلاسیک است که با استفاده از مزایایی چون ویدیوهای 360 درجه از طراحی خود اطمینان خاطر و امنیت کافی را به مشتریان و مراجعه کنندگان خود می دهد. اگر شما هم برای دکوراسیون محل کار خود به دنبال یک مجموعه خوشنام و با سابقه هستید پس همین امروز با آسال سازه پرگاس تماس بگیرید تا شاهد رشد و پیشرفت در کسب و کار خود باشید.

دکوراسیون داخلی شامل دو بخش مختلف طراحی دکوراسیون داخلی و اجرای دکوراسیون داخلی است که می تواند شامل موارد مختلفی از جمله :

دکوراسیون ویلا

دکوراسیون اداری

دکوراسیون رستوران

دکوراسیون دفترکار

طراحی 360 درجه: پیش نمایشی از رویای شما!

با طراحی کامل و بی‌نقص ما قبل از شروع پروژه، خیالتان از نتیجه نهایی راحت باشد!

آسال سازه پرگاس :  دنیای رؤیایی شما را به واقعیت تبدیل می‌کنیم.

Facebook
LinkedIn
Telegram
WhatsApp

مقاله های مشابه

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

آخرین نمونه کارها

به راهنمایی و یا مشاوره نیاز دارید؟

© تمام حقوق سایت برای شرکت آسال سازه محفوظ مي باشد.