جستجو کردن

طراحی دکوراسیون حمام

دکوراسیون حمام

اکنون که زمان بسیار بیشتری را در خانه های خود می گذرانیم، یک چیز مشخص شده است، ایجاد یک مکان آرام برای استراحت (دور از سر و صداهای خانوادگی و استرس) توجه به خود یک حرکت ارزشمند است. در حالی که مطمئناً این مکان آرام می تواند یک اتاق خواب دنج یا یک منطقه نشیمن جذاب باشد، چیزی در مورد یک حمام آبگرم مانند وجود دارد که حس فوق العاده ای دارد و تنها چیزی که لازم است چند به روزرسانی سبک برای تبدیل یک حمام اولیه به یک استراحتگاه آرام است. فقط کافی است کمی تغییرات دکوراسیون داده و ایده های کوچکی را خلق کنیم.

 

وقتی به یک مکان ایده آل فکر می کنید چه رنگ هایی به ذهنتان می رسد؟ احتمالاً آبی کم رنگ و سبز یا رنگ های خنثی ملایم مانند مایل به قهوه ای و خاکستری، همراه با مقدار زیادی رنگ سفید شفاف و تمیز می تواند در یک دکوراسیون شیک به شما کمک کند. اگر برای حمام الهام گرفته از آبگرم خود از این پالت تسکین دهنده برای همه عناصر (روشویی، آینه و حوله مخصوص) استفاده کنید، نمی توانید اشتباه کنید. شاید ایده های حمام می تواند به شما کمک کند رنگ دیوار آرام بخش عالی را نیز مشخص کنید.

 

قرار دادن عنصر طبیعی در حمام

تحقیقات نشان داده است که گذراندن وقت در طبیعت (یا صرفاً نگاه کردن به آن) اثر روانشناختی آرامش‌ بخشی دارد، ما پیشنهاد میکنیم در دکوراسیون داخلی خانه حتما از گل و گیاه طبیعی استفاده کنید بنابراین آوردن مقداری از آن به حمام حتی اگر فقط یک یا دو گیاه آپارتمانی باشد، می‌تواند به انتقال آن احساس خوشبختی در دکوراسیون داخل خانه کمک کند. سرویس حمام شما نورگیر نیست؟ مشکلی نیست: گیاهان مصنوعی بی دغدغه راه حل بدون سر و صدا شما هستند.این نکته در زمینه طراحی دکوراسیون داخلی بسیار تاثیر گذار می باشد.

 

 

استفاده از چوب و وسایل تزییی

چوب طبیعی و بافت های بافته شده سطوح سرد و سخت حمام مانند شیشه، کاشی و فلز را جبران می کند. در نظر داشته باشید که وان حمام معمولی خود را با یک وان حمام چوبی ساخته شده از چوب ساج سازگار با محیط زیست جایگزین کنید. در نظر گرفتن محیط زیست در کنار طراحی دکوراسیون داخلی یکی از بخش های مهم می باشد که باید به آن توجه شود.

 

عناصر عتیقه مانند لامپ های آویز با روکش برنزی روغنی و یا نورپردازی کار شده، ظاهری آرام و زندگی به حمام می بخشد. تایمرها را اضافه کنید تا بتوانید هر زمان که می خواهید نور را کم کنید، درخشش ملایمی داشته باشید.

 

استفاده از کابینت در حمام

هیچ چیز مانند شلوغی حمام وجود ندارد که آرامش درونی شما را به هم بزند، بنابراین هوشمندانه است که روی قطعاتی سرمایه گذاری کنید که دارای فضای ذخیره سازی زیادی هستند. روشویی با ترکیبی از کابینت و کشو برای مخفی کردن آرایش، ابزار نظافت و سایر موارد ضروری در دید ساده ایده آل است. اقلام را در دسترس و سطوح شما را شفاف نگه می دارد. دکوراسیون کابینت باید به درستی صورت گیرد تا مانع از رطوبت و زنگ زدگی در کابینت شود از این رو در انتخاب مکان کابینت و جنس کابینت دقت لازم را داشته باشید.

انتخاب دقیق در زمینه طراحی دکوراسیون سرویس بهداشتی بسیار مهم می باشد.

در یک آبگرم واقعی، تمام جزئیات طراحی با دقت انتخاب شده اند تا جلوه ای خاص و آرام داشته باشند. هیچ چیز ناخوشایند یا نامناسب به نظر نمی رسد. می‌توانید با استفاده از تمام سخت‌افزارها و لوازم جانبی‌تان، از قفسه‌های حوله‌تان گرفته تا قلاب روپوشی که درست در جایی که هنگام بیرون آمدن از حمام به آن نیاز دارید، ظاهری مشابه در خانه داشته باشید. در زمینه دکوراسیون داخلی می توان به دکوراسیون سقف نیز بسیار دقت کرد.

 

لحظاتی برای درخشش (تزیینی) را بیابید

 

سطوح بازتابنده (آینه ها، شیشه ها و فلزات براق) نور را به اطراف می تاباند و به آن کمک می کند بزرگتر و هواتر به نظر برسد. به خاطر داشته باشید، قسمت بالای روشویی تنها جایی برای آویزان کردن آینه یا کمد دارو نیست. یکی را روی دیوار کناری نیز امتحان کنید تا کمی درخشش بیشتری داشته باشید.

 

استفاده از پارچه در حمام

شما ممکن است نتوانید به روشی که یک ماساژور در اسپا می‌تواند پیچیدگی‌های کمرتان را برطرف کنید، اما می‌توانید با انتخاب لهجه‌ها در مواد با بافت غنی، از ویژگی‌های جوان‌کننده لمس استفاده کنید. به عنوان مثال، پرده دوش ژولیده ، یک کلاسیک برای یک حمام آرام است. استفاده از پارچه در حمام سبب می شود تا دکوراسیون داخلی حمام شما بسیار لوکس تر و جذاب تر دیده شود.

یک راه هوشمند برای اینکه حمام شما مانند هر آبگرمی خاص باشد: آن را برای راحتی در هر مرحله تنظیم کنید. با مجموعه جدیدی از حوله های فوق العاده شیک پذیرایی کنید، یک لباس لوکس آویزان کنید، یا یک وان حمام زیبا برای درمان انگشتان پا انتخاب کنید.

 

اضافه کردن امکانات

بهترین استراحت‌های ترمیمی آن‌هایی هستند که به هر کجا که نگاه می‌کنید، تجملات کمی ارائه می‌دهند، شمع‌هایی با عطر ملایم، گلدان‌های چای گیاهی یا پارچ‌هایی با آب با طعم لیمو، صابون‌ها و لوسیون‌های با بوی تمیز. برای اطمینان از استفاده از این فضای صیقلی به عنوان خلوت شخصی خود، تعدادی از این اغراق ها را روی میز یا قفسه های باز در دسترس قرار دهید.

 

برای دکوراسیون داخلی با آسال سازه پرگاس همراه باشید.

Facebook
LinkedIn
Telegram
WhatsApp

مقاله های مشابه

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

آخرین نمونه کارها

به راهنمایی و یا مشاوره نیاز دارید؟

© تمام حقوق سایت برای شرکت آسال سازه محفوظ مي باشد.