۵ گیاه آپارتمانی که دکوراسیون داخلی خانه را لوکس میکند

همگی ما برای تزئین و لوکس کردن فضای خانه، از اکسسوری های مختلف مانند دکوری ها، تابلوهای نقاشی و یا عکس و پوستر استفاده میکنیم، اما در کنار این اکسسوری ها استفاده از گیاهان آپارتمانی میتواند تاثیر فوق العاده ای از لحاظ بصری و حس و حال خوب بر فضای خانه داشته باشد. این موضوع در دکوراسیون داخلی نیز بسیار تاثیر دارد.

در ادامه این مقاله قصد داریم تا به معرفی 5 گیاه آپارتمانی که فضای دکوراسیون خانه و یا دکوراسیون دفتر کار شما را لوکس می کند بپردازیم، پس با ما در آسال سازه همراه باشید.

 

مزایا استفاده از گیاه آپارتمان در دکوراسیون خانه

قرار دادن گیاهان آپارتمانی مناسب در حال خانه و یا اتاق خواب علاوه بر لوکس کردن فضای دکوراسیون داخلی منزل باعث ایجاد حس آرامش برای افراد خانواده نیز می شود؛ پس اگر از علاقه مندان به گل و گیاهان آپارتمانی هستید و یا قصد دارید دکوراسیون لوکس را در بر داشته باشید؛ به شما پیشنهاد می کنیم گیاهان زیر را در خانه ی خود دعوت کنید، اما باید به طور کامل به سه معیار حیاتی گل های آپارتمانی که متشکل از دمای مناسب، نور و تهویه هستند؛ توجه کامل داشته باشید.

ما در ادامه شمارا با انواع گیاهان لوکس آپارتمانی با توجه به انواع نیاز نوری آشنا خواهیم کرد تا شما با هر نوع نور و یا تهویه ای که در منزل و دفتر کار خود دارید، بتوانید دکوراسیون منزلتان را لوکس کنید.

 

برای مشاوره جهت دکوراسیون داخلی در منزل با مشاوران دکوراسیون داخلی آسال سازه پرگاس تماس حاصل نمایید.

بیشتر بخوانید: تاثیر گیاهان آپارتمانی در دکوراسیون داخلی

گیاه مانسترا یا برگ انجیری زیباترین گیاه آپارتمانی برای دکوراسیون منزل

این گیاه که در ایران به نام برگ انجیری شناخته می شود، یکی از گزینه هایی ست که شمارا به داشتن دکوراسیون لوکس نزدیک میکند، این گیاه زیبا با برگ هایی با برش های نامتقارن، باعث زیبایی دو چندان محیط خواهد شد.

گیاه برگ انجیری دارای مدل‌ها و انواع متفاوتی است که با توجه به سلیقه ی شما نیز می تواند انتخاب شود. این گیاه علاوه بر زیبایی از تنوع بسیار بالایی برخوردار است و در دکوراسیون داخلی استفاده می شود.

لازم به ذکر است که گیاه مانسترا یا برگ انجیری به تهویه ی بالا و غبار پاشی جهت تامین رطوبت نیاز دارد. پس اگر در منزل خود از تهویه و پنجره های بازشو بزرگ برخوردار هستید به سراغ این گیاه زیبا بروید.

 

 

گیاه ارکیده مخصوص گل دوستان برای دکوراسیون منزل

گیاه ارکیده یکی از زیباترین گیاه هایی است که شما می توانید آن را تهیه کنید زیرا علاوه بر برگ های زیبا و پهن در پایین ساقه، ارکیده گل های خوشرنگ و زیبایی دارد، ناگفته نماند که این گیاه به نسبت باقی گیاهان آپارتمانی از قیمت بالاتری برخوردار است و نیازمند نگهداری بیشتری نیز می باشد. این گیاه به شما دکوراسیون مدرن در پذیرایی خانه می بخشد پس از انتخاب این گل غافل نشوید.

 

گیاه فیکوس مخصوص افراد لوکس  پسند و اداره جات

گیاه فیکوس در دسته ی لوکس ترین گیاهان آپارتمانی برای دفتر کار و منزل شما قرار می گیرد، این گیاه با برگ های سبز تیره ای که دارد باعث جذاب شدن محیط کار شما می شود علاوه بر این نیاز آبی کمی نیز دارد که نگهداری این گیاه را در دفاتر کار راحت تر می کند. پس اگر برای محل کار و اداره ی خود به دنبال گیاهی می گردید که فضای دکوراسیون را لوکس نشان دهد، به سراغ فیکوس بروید. این گیاه در طراحی دکوراسیون دفترکار مورد استفاده قرار می گیرد.

 

گیاه سانسوریا پادشاه گیاهان مقاوم و مناسب هر فضا

احتمالا شما نیز نام این گیاه را شنیده اید و یا داخل فضای خانه و دفتر کارتان این گیاه را نگهداری می کنید. گیاه سانسوریا، مقاوم ترین گیاه آپارتمانی است که به نور کمی احتیاج دارد و همچنین دارای نیاز آبی کمی است، اگر خانه ی کم نوری دارید دیگر بهانه ی نداشتن گیاه آپارتمانی را نیارید و این گیاه را تهیه کنید، این گیاه به دلیل نیاز آبی کمی که دارد نیز مناسب دفاتر کار است چرا که علاوه بر ظاهر لوکسی که در فضا و دکوراسیون آپارتمان ایجاد می کند؛ نگهداری آسانی نیز دارد.

بیشتر بخوانید: دکوراسیون داخلی با هوش مصنوعی

گیاه یوکا مخصوص فضای بیرونی و یا محوطه ی شما

یکی دیگر از گیاهانی که دکوراسیون لوکسی را به فضا می بخشد؛ یوکا می باشد. این گیاه با تنه ی چوبی زیبایی که دارد حس طراوت و طبیعت را به منزل شما می آورد، اما لازم به ذکر است که گیاه یوکا بیشتر به عنوان گیاه محوطه شناخته می شود به همین دلیل اگر در منزل و یا دفتر کار خود تهویه ی بالایی ندارید، به سراغ انتخاب این گیاه نروید.

 

سخن آخر

 

گیاهان آپارتمانی به راحتی قابل دسترس هستند و به آسانی و پرداخت هزینه ی کمی میتوانند فضای دکوراسیون منزل و دکوراسیون دفتر کار مارا لوکس و چشم نواز کنند، علاوه بر این باعث ایجاد حس طبیعت و آرامش در فضای دکوراسیون داخلی می شوند، در واقع گیاهان می توانند به عنوان یکی از لوکس ترین اکسسوری در دکوراسیون خانه و اداره استفاده شوند.

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

به راهنمایی و یا مشاوره نیاز دارید؟

© تمام حقوق سایت برای شرکت آسال سازه محفوظ مي باشد.
جستجو کردن
جستجو کردن