انواع پرده در دکوراسیون

اگر قصد خرید پرده برای منزلتان را دارید بهتر است ابتدا انواع سبک های پرده را در دکوراسیون داخلی بشناسید.

پرده یکی از مهمترین عناصر در دکوراسیون داخلی است و با توجه به سبک دکوراسیون و طراحی خانه میتواند انتخاب شود و مورد استفاده قرار بگیرد.

امروزه با معرفی انواع سبک های طراحی داخلی و دکوراسیون داخلی، انواع مختلفی از پرده نیز در بازار وجود دارد؛ و نقش پرده نیز در طراحی داخلی خانه بسیار مورد توجه قرار میگیرد زیرا عنصر پرده می تواند به راحتی، چیدمان و پالت رنگی و همچنین راه یابی نور به فضارا به طور کلی تغییر دهد.

در حال حاضر در سبک های دکوراسیون داخلی، با توجه به نقش مهم پرده در مبلمان و دکوراسیون خانه، انواع پرده؛  با  جنس، طرح و رنگ های متفاوت در سبک های متنوع وجود دارد؛ که در این مقاله در آسال سازه پرگاس قصد داریم انواع این سبک ها و تاثیر آنها در فضا را مورد بررسی قرار دهیم.

نا گفته نماند که عنصر پرده در دکوراسیون و طراحی داخلی، نیز از نظر روانشناسی محیط میتواند بر روی فضا تاثیر زیادی بگذارد. پس بسیار اهمیت دارد که چه سبک پرده ای با چه طرحی در محیط کاری و یا محیط منزلتان استفاده می کنید، زیرا این عنصر می تواند تاثیر زیادی در راندمان افراد مشغول به کار و کاربرین فضا در دکوراسیون‌های اداری بگذارد.

در نتیجه انتخاب پرده مناسب با سبک دکوراسیون داخلی و رنگ‌هایی که در این محیط استفاده می شود، بسیار مهم و اثرگذار هستند.

 

پرده یکی از مهم ترین عناصری می باشد که در زمینه دکوراسیون داخلی بسیار تاثیر گذار است.

انتخاب پرده برای دکوراسیون داخلی

بنابراین، نقش پرده در دکوراسیون داخلی بسیار قابل توجه است.گاهی اوقات با تغییر دادن پرده در قسمتی از خانه، بطور مثال پذیرایی، کل فضای خانه شما را عوض می کند و آن را از یکنواختی درمی آورد. انواع پرده با توجه به جنس، رنگ و طرح وجود دارد. امروزه از نظر روانشناسی ،دکوراسیون‌های اداری نیز تاثیر بسیار زیادی روی عملکرد افرادی که مشغول به کار هستند می‌گذارد. به طوری که میتواند روی عملکرد کارکنان و نحوه برخورد آنها باهم تاثیر بگذارد. در نتیجه انتخاب پرده مناسب در دکوراسیون اداری و رنگ‌های مورد استفاده، بسیار مهم و اثرگذار در محیط هستند. انتخاب پرده برای دکوراسیون منزل بسیار مهم است.

 

پرده ی مناسب برای محیط های اداری

اگر شماهم قصد دارید بدانید که چه پرده ای را باید برای محیط اداره و یا دفتر کارتان استفاده کنید، ما به شما پرده مدل زبرا را پیشنهاد میکنیم؛ همانطور که در مقدمه به آن اشاره کرده ایم، پرده یکی از مهمترین عناصر دکوراسیون داخلی است، و می تواند بر روی محیط و کاربرین تاثیر گذار باشد پس پرده ی متناسب با محیط اداری باید ویژگی های یک محیط اداری را به خوبی منعکس کند.

 

پرده زبرا

این پرده، که یکی از مناسب ترین انتخاب ها برای محیط های اداری و دکوراسیون اداری است، نیز طرفداران زیادی دارد.

پرده زبرا طرح های متفاوتی را داراست که یکی از زیباترین مدل های آن نوع پرده ی کرکره ای می باشد. این پرده دارای دو لایه ی متناسب با حالت روز و شب است به طوری که راه راه میباشد و در یک طرف آن روزنه هایی وجود دارد که میتواند به خوبی نور روز را منعکس کند.

یکی از روش هایی که با استفاده از آن می توانید دکوراسیون متفاوتی داشته باشیداستفاده از پرده های متنوع می باشد.

پرده ی مناسب برای دکوراسیون مدرن و مینیمال

البته این مدل پرده زبرا را میتوان در دکوراسیون داخلی خانه مانند اتاق خواب و سالن پذیرایی نیز استفاده کرد. پرده ی زبرا متناسب با سبک دکوراسیون و طراحی داخلی مدرن و مینیمال است.

پس اگر دکوراسیون داخلی منزلتان دارای سبک مدرن و مینیمال است به سراغ انتخاب مدل پرده زبرا بروید، تا همخوانی بیشتری با محیط دکوراسیون منزل و یا دفتر کار خود ایجاد کنید.

 

پرده متناسب با سبک کلاسیک

اگر منزلتان دارای سبک دکوراسیون و طراحی داخلی کلاسیک است، از انتخاب پرده های والان دار غافل نشوید.

 

پرده های والان دار

پرده های والان دار با چین هایی که ایجاد میکنند، جنبه تزیینی و لوکس بودن دارند. والان معمولا پارچه کوتاهی می باشد که روی پرده قرار گرفته و ظاهر تزئینی ایجاد میکند.

منزل های با دکوراسیون کلاسیک از این پرده استفاده می کنند و به طور کلی از والان پرده در جهت زیبایی بیشتر در دکوراسیون خانه استفاده می شود. والان ها انواع متفاوتی در بازار دارند که میتوانید با در نظر گرفتن سبک و طرح از آنها در دکوراسیون منزلتان استفاده کنید.

 

در زمینه استفاده از پرده های متنوع در دکوراسیون داخلی می تواند بسیار تاثیر گذار باشد.

پرده ی متناسب با سبک اسکاندیناوی

پرده هایی با جنس حریر و نازک متناسب استفاده در این سبک از دکوراسیون داخلی هستند، عموما از استفاده پرده های ضخیم در سبک اسکاندیناوی خودداری می شود و از پرده های روشن و نازک دارای روزنه نور در  این سبک استفاده می شود که نه تنها جلوه ی بسیار زیبایی به محیط داده بلکه باعث نوردهی بیشتر به فضای خانه می شود، و این امر سبب دل باز شدن محیط داخلی نیز خواهد شد، پس اگر خانه ای دارای سبک اسکاندیناوی را چیدمان کرده اید به سراغ استفاده از این نوع پرده بروید.

 

پرده متناسب با هر نوع سبک دکوراسیون داخلی

اگر برای دکوراسیون داخلی منزل خود به دنبال خرید یک نوع پرده ای هستید که جلوه ی فضا را بیشتر کند، ما در آسال سازه پرگاس به شما پرده های پیلی دار را پیشنهاد میکنیم.

 

پرده های پیلی دار

این پرده ها معمولا از جنس حریر هستند که دارای طرح های متفاوتی نیز هستند که با هر سبک طراحی داخلی و دکوراسیون منزل مناسب خواهند شد. پرده پیلی‌دار باعث نمای زیباتر در دکوراسیون خانه میشود.

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

به راهنمایی و یا مشاوره نیاز دارید؟

© تمام حقوق سایت برای شرکت آسال سازه محفوظ مي باشد.
جستجو کردن
جستجو کردن