دکوراسیون داخلی 

پخش ویدیو

دکوراسیون داخلی منزل

طراحی دکوراسیون داخلی منزل و ایجاد تغییرات اصولی در آن می‌تواند به صورت مستقیم بر روی احساسات و رفتارهای ساکنان آن خانه اثر بگذارد.

برخلاف تصورات بیشتر افراد برای داشتن یک خانه‌ی زیبا و رویایی حتماً نیازی به فضایی بسیار بزرگ با متراژ بالا یا صرف هزینه‌های هنگفت برای خرید منزلی جدید ندارید؛ چرا که در همین فضایی که به نظر شما کوچک و محدود است، پتانسیل‌های بالایی وجود دارند که دیدن و پیدا کردن آن‌ها کار هر کسی نیست.

متخصصان و کارشناسان مجرب تیم حرفه‌ای آسال سازه پرگاس با دکور منزل به صورت اصولی و با توجه به استانداردهای و ترندهای روز دنیا نتایج شگفت‌انگیزی را رقم می‌زنند و احساس لوکس بودن و در عین حال راحتی را برای شما به ارمغان می‌آورند.

طراحی دکوراسیون داخلی منزل

دکوراسیون منزل ساده و شیک خواسته‌ای است که بیشتر افراد
در زمان طراحی خانه خود دارند. با این حال رسیدن به این نتیجه
و اجرای دکوراسیون خانه مدرن مستلزم پیروی از قوانین و
چارچوب‌های مشخصی است که با شناختن آن‌ها می‌توان
بهترین و ایده‌آل‌ترین سبک برای دکوراسیون داخلی منزل را پیدا کرد.
یک طراح دکوراسیون داخلی کاربلد باید در مراحل مختلف
پروژه تلاش کند تمامی بخش‌های یک خانه را با یکدیگر هماهنگ
کند تا بین قسمت‌های گوناگون آن از قبیل آشپزخانه، اتاق
و پذیرایی تناسب وجود داشته باشد؛ علاوه بر این از آنجایی که در
حال حاضر بخش بزرگی از افراد جامعه در خانه‌هایی با
متراژ‌های کوچک زندگی می‌کنند، دکوراسیون داخلی منزل
کوچک به شیوه‌ای کاربردی و بهینه برای بیشتر مردم از
اهمیت بالایی برخوردار است و می‌تواند در میزان رضایت
آن‌ها از زندگی و بهبود کیفیت آن تاثیر چشمگیری داشته باشد.

دکراسیون منزل شما عزیزان و بازدید مجازی
09125333115 /  021-46049964
برای مشاهده کردن نمونه کار های شرکت آسال سازه پرگاس وارد نمونه کار های ما شوید.

طراحی دکوراسیون داخلی منزل کوچک

در طراحی دکوراسیون خانه کوچک هدف اصلی ساخت فضایی گرم و صمیمی و در عین حال تبدیل کردن فضاهای خالی به بهترین مکان ممکن برای قراردادن وسایل گوناگون است. خانه‌ها پناهگاهی برای فرار از استرس‌های روزمره و رسیدن به آرامش و آسایش هستند به همین جهت طراح و معمار باید در کنار یکدیگر و با پیروی از اصول درست و صحیح تلاش کنند به جذاب‌ترین نتیجه در زمان کار بر روی طراحی دکوراسیون خانه های کوچک برسند.

برخلاف آنچه که ممکن است تصور کنید داشتن دکوراسیون شیک منزل حتماً به پرداخت هزینه‌های هنگفت نیازی ندارد و مجموعه‌ی ما با در نظر گرفتن بودجه‌ی شما و دنبال کردن راهکارهای مختلف که در ادامه بررسی شده‌اند، طراحی دکوراسیون خانه کوچک شما را به زیباترین شکل ممکن انجام می‌دهد:

نمونه ای از قبل و بعد پروژه های معماری آسال سازه پرگاس

بازی با انعکاس نور

از اصول مهم در زمان طراحی دکوراسیون خانه های کوچک استفاده صحیح از انعکاس نورهای طبیعی و هدایت آن‌ها به تمامی بخش‌های خانه است که این کار با استفاده از دیوارهای پلاستیکی و سفید، کاشی‌های براق، آینه و به کارگیری رنگ‌های روشن نظیر سفید یا آبی آسمانی در قسمت‌های مختلف انجام می‌شود.

پوشاندن یکی از دیوارها با قاب عکس

یکی از روش‌های کاربردی در دکوراسیون داخلی منزل برای بزرگ‌تر نشان دادن فضا پوشاندن یکی از دیوارها با تصاویر و قاب‌عکس‌های زیبا است. استفاده از ساعت دیواری بزرگ در کنار تصاویر عمق بیشتری به فضای منزل شما می‌بخشد.

استفاده از الگوهای عمودی

کارشناسان با استفاده از الگوهای عمودی در بخش‌های مختلف طراحی منزل شما به بزرگ‌تر نشان داده شدن آن کمک شایانی می‌کنند. مثلاً به جای نصب افقی کاشی‌ها با تعبیه‌ی آن‌ها به صورت عمودی می‌توان دیوارها را بلندتر نشان داد.

پنهان کردن هرگونه لوله، سیم و متریال‌های اضافه

یکی از مواردی که می‌تواند زیبایی دکوراسیون داخلی منزل کوچک را تحت تاثیر قرار دهد، لوله‌ها، سیم‌ها و لوازم اضافه هستند که با ایده‌های ساده و کم هزینه نظیر استفاده از تابلوهای دیواری، دیوارهای جدا کننده، جعبه‌های شیشه‌ای یا در صورت تمایل کاغذ دیواری و پرده‌هایی با طرح‌های درشت می‌توان به راحتی از شر آن‌ها راحت شد.

دکراسیون منزل شما عزیزان و بازدید مجازی
09125333115 /  021-46049964
برای مشاهده کردن نمونه کار های شرکت آسال سازه پرگاس وارد نمونه کار های ما شوید.

تعبیه‌ی قفسه در دکوراسیون داخلی منزل

تعبیه‌ی قفسه در بخش‌های مختلف دکور منزل از روش‌های موثر برای سازماندهی فضا در خانه‌های کوچک محسوب می‌شود. انواع قفسه‌ها شامل دیواری، زیر تخت، زیر پنجره، قابل حمل و درب‌دار با نظرخواهی از شما و در نظر گرفتن متراژ خانه قابل نصب هستند تا فضای کافی برای قرار دادن لوازم شخصی فراهم کنند.

تعبیه‌ی قفسه در دکوراسیون داخلی منزل

تعبیه‌ی قفسه در بخش‌های مختلف دکور منزل از روش‌های موثر برای سازماندهی فضا در خانه‌های کوچک محسوب می‌شود. انواع قفسه‌ها شامل دیواری، زیر تخت، زیر پنجره، قابل حمل و درب‌دار با نظرخواهی از شما و در نظر گرفتن متراژ خانه قابل نصب هستند تا فضای کافی برای قرار دادن لوازم شخصی فراهم کنند.

خرید لوازم چند منظوره

اگر می‌خواهید در عین بهره‌مندی از دکوراسیون خانه مدرن در
منزل کوچک خود از شلوغ شدن بیش از اندازه‌ی فضا هم
جلوگیری کنید، باید به سراغ لوازم خانه چند منظوره بروید. برای
مثال مبلی را خریداری کنید که بتوان از آن به عنوان
تخت برای مهمان هم استفاده کرد یا اینکه میزی را در
آشپزخانه خود قرار دهید که در کنار کاربرد به عنوان محلی برای
صرف غذا بتواند به عنوان میز مطالعه هم استفاده شود.

استفاده از فرش روشن

فرش یکی از اصلی‌ترین متریال‌های مورد استفاده در دکوراسیون داخلی منزل ایرانی است که به کار بردن صحیح آن می‌تواند فضای خانه‌ی شما را بزرگ‌تر نشان دهد. مدل‌های روشن به شکل گرد با طرح‌های درشت و جزئیات کوچک بهترین انتخاب در زمان طراحی داخلی خانه با متراژ‌ پایین و محدود هستند.

به کار بردن آینه بزرگ

استفاده از یک آینه بزرگ در دکوراسیون داخلی منزل به فضای آن عمق و زیبایی می‌بخشد و با این کار احساس بزرگ بودن و دلبازی را برای شما تداعی می‌کند؛ علاوه بر این نباید از نقش آن در مجلل و لوکس نشان دادن خانه غافل شد.

طراحی دکوراسیون خانه آپارتمانی

در روند طراحی دکوراسیون خانه آپارتمانی پیش از هر کار مساحت کلی خانه اندازه‌گیری و بعد از آن با مشخص کردن مساحت هر یک از اتاق‌ها و کاربرد آن‌ها و در نظر گرفتن سبک مورد‌علاقه‌ی مشتریان کار آغاز می‌شود. در اینجا هم مانند دکوراسیون داخلی منزل کوچک اصول و قوانین مشخصی حاکم هستند که در ادامه بررسی شده‌اند:

برنامه ریزی در مورد فضا

از آنجایی که استفاده‌ی مناسب از فضا تضمین‌کننده‌ی موفقیت هر پروژه است، کارشناسان ما به دقت تمامی بخش‌ها و فضاها را مشخص و برای تک تک بخش‌های آن‌ها برنامه‌ریزی می‌کنند تا بتوانند با تکرار الگوهای مشابه و هماهنگ فضایی دلپذیر و متعادل بسازند.

طراحی دکوراسیون داخلی منزل ایرانی

دکوراسیون داخلی منزل ایرانی بهترین سبک برای افرادی است که به دنبال روح‌بخشیدن به خانه‌ی خود و ایجاد فضایی دلنشین و در عین حال آرامش‌بخش هستند. این کار با دنبال کردن ایده‌های گوناگونی امکان‌پذیر است که در ادامه بررسی شده‌اند:

دکراسیون منزل شما عزیزان و بازدید مجازی
09125333115 /  021-46049964
برای مشاهده کردن نمونه کار های شرکت آسال سازه پرگاس وارد نمونه کار های ما شوید.

استفاده از رنگ‌های گرم

مشخصه‌ی اصلی دکوراسیون داخلی منزل به سبک ایرانی استفاده از رنگ‌های گرم و پر انرژی مثل قرمز و آبی و طرح‌ها و اشکال متقارن یا هندسی خاص است که به زیبایی در کنار یکدیگر قرار می‌گیرند و یک تابلوی هنری چشم‌نواز خلق می‌کنند.

به‌کارگیری گیاهان بومی در فضای خانه

استفاده از گیاهان بومی ایران یا در کل گل‌های آپارتمانی علاوه بر ساختن فضایی روح‌بخش،‌ هوا را تصفیه می‌کند،‌ اکسیژن بیشتری در اختیار شما قرار می‌دهد و حس شادابی و سرزندگی را هم برای اعضای خانواده به ارمغان می‌آورد.

تعبیه ظروف سفالی و میناکاری در بخش‌های مختلف

هنر زیبا و سنتی سفال و مینا که طرح‌های آن‌ها عمدتاً از نقاشی‌های ایران باستان الهام گرفته شده‌اند، بهترین انتخاب برای دکوراسیون داخلی منزل به سبک ایرانی هستند.

پهن کردن فرش‌ها یا گلیم‌های سنتی

فرش یکی از قدیمی‌ترین المان‌های خانه‌های ایرانی است که در کنار فراهم آوردن احساس راحتی برای خانه، انرژی زیادی را هم برای اعضای خانواده به ارمغان می‌آورد. فرش‌های سنتی با طرح‌های ویژه و رنگ‌های گرم خود به زیبایی هرچه تمام‌تر فضایی دل‌انگیز را برای شما خلق می‌کنند.

طراحی دکوراسیون داخلی منزل ایرانی

شناختن سبک‌های مختلف دکوراسیون داخلی منزل به شما در انتخاب طرحی درست و اصولی برای فضاهایی که در اختیار دارید کمک می‌کند:

جایگزینی مبلمان سنتی با انواع مدرن

امکان استفاده از مبلمان هم در دکوراسیون منزل ایرانی وجود دارد با این حال باید به سراغ مدل‌های کلاسیک یا پارچه‌ای با طرح‌های سنتی و نمونه‌های چوبی بروید.

سبک های دکوراسیون داخلی منزل

سبک مدرن

یکی از محبوب‌ترین سبک‌های طراحی دکوراسیون داخلی منزل است که در آن تمامی عناصر و متریال‌ها برای ایجاد سادگی و بخشیدن نظم به فضا انتخاب می‌شوند. هدف اصلی در این سبک خلوتی، سادگی و به کار بردن خطوط منظم و صاف و رنگ‌های خنثی از قبیل سفید و خاکستری است.

سبک کلاسیک

در سبک کلاسیک دکوراسیون داخلی منزل، مالکان ترجیح می‌دهند شکوه و عظمت خانه‌ی خود و تجملات آن را به نمایش بگذارند. از جمله مشخصات اصلی این سبک در اولویت قرار دادن تقارن، توجه زیاد به جزئیات و استفاده از متریال‌های فاخر و گران قیمت است. قهوه‌ای، کرم، زیتونی، زرشکی، سبز درباری و طلایی از رنگ‌های پرطرفدار در این سبک به شمار می‌روند و متریال‌های چوبی، استیل و سرامیکی هم به میزان بالایی مورد استفاده قرار می‌گیرند.

دکراسیون منزل شما عزیزان و بازدید مجازی
09125333115 /  021-46049964
برای مشاهده کردن نمونه کار های شرکت آسال سازه پرگاس وارد نمونه کار های ما شوید.

سبک مینیمال

تمرکز اصلی سبک مینیمال بر روی جذاب‌تر نشان دادن فضا
با سادگی و به دور از هرگونه تجملات است. سبک مینیمال
که بهترین انتخاب برای طراحی دکوراسیون
خانه های کوچک به شمار می‌رود بر روی عناصر کاربردی
و ضروری تمرکز و از رنگ‌های روشن و پاستلی استفاده می‌کند.

سبک روستیک

علاقه‌مندان به زندگی روستایی باید برای دکوراسیون داخلی منزل خود به سراغ سبک روستیک بروند که در آن زندگی بدون آلایش با استفاده از رنگ‌های سفید و طبیعی و متریال‌های چوبی به نمایش گذاشته می‌شود.

سبک پست مدرن

در سبک پست مدرن طراحان به سراغ تزئيات زیاد و طراحی‌های شلوغ می‌روند؛ در نتیجه این مدل نقطه‌ی مقابل سبک مینیمال است که در آن بدون هیچ محدودیتی می‌توان از تزیینات تجملاتی و رنگ‌های پرزرق و برق استفاده کرد. علاوه بر این رنگ‌های متضاد هم به میزان بالایی در این سبک دیده می‌شوند.

سبک نئوکلاسیک

نئوکلاسیک سبکی خاص و منحصربه‌فرد در طراحی داخلی خانه و نماد ثروت است. در این حالت طراحان سبک‌های کلاسیک و مدرن را با یکدیگر ترکیب و با استفاده از کمترین مبلمان تلاش می‌کنند فضایی جذاب و ارزشمند بسازند.

سبک اسکاندیناوی

در این سبک مینیمال برای چیدمان بخش‌های مختلف و دکوراسیون داخلی منزل از ساده‌ترین ایده‌ها و طرح‌ها استفاده می‌شود؛ به همین جهت بهترین انتخاب برای افرادی است که به سادگی و خلوت بودن فضا علاقه دارند. از آنجایی که در این حالت تمرکز بر روی کارایی است معمولاً متریال‌هایی که جنبه‌ی تزئینی دارند، مورد استفاده قرار نمی‌گیرند.

سبک بوهو

بوهو ایده‌آل‌ترین سبک دکوراسیون داخلی منزل برای افراد با سلیقه‌ی خاص است که به دنبال تفاوت و تمایز از سایرین هستند. در این حالت هماهنگی بین اجزا و المان‌ها اهمیتی ندارد و شما می‌توانید هر آیتمی را که دوست داشتید در بخش‌های مورد نظر خود استفاده کنید.

نمونه های طراحی دکوراسیون داخلی منزل

در عصر حاضر بیشتر افراد بر داشتن دکوراسیون داخلی منزل به سبکی راحت و کاربردی تاکید دارند؛ به همین جهت عمدتاً سبک‌هایی که با الهام از طبیعت، اشکال ارگانیک و رنگ‌های خنثی و گرم اجرا می‌شوند و فضاهایی باز و دفترکار خانگی را در اختیار اعضای خانواده قرار می‌دهند، محبوبیت بالایی دارند.

مراحل اجرای دکوراسیون داخلی منزل

پیش از اینکه روند طراحی دکوراسیون خانه خود را به کارشناسان و متخصصان ما در آسال سازه پرگاس واگذار کنید لازم است مراحل زیر را در نظر بگیرید:

دکراسیون منزل شما عزیزان و بازدید مجازی
09125333115 /  021-46049964
برای مشاهده کردن نمونه کار های شرکت آسال سازه پرگاس وارد نمونه کار های ما شوید.

توجه به نیاز خود و اعضای خانواده

هر خانواده سبک زندگی خاص خود را دارد و برای این که اعضای آن بتوانند بعد از طراحی خانه همچنان در آن احساس راحتی کنند روند کار باید با توجه به این موضوع و نیاز افراد انجام شود. برای مثال برای خانواده‌ی اهل رفت و آمد و مهمانی، داشتن پذیرایی بزرگ با مبلمان کافی لازم و ضروری است؛ در مقابل برای افرادی که تفریح کودکان در اولویت قرار دارد باید در طراحی دکوراسیون داخلی منزل فضایی کافی به این کار اختصاص داد؛ پس حتماً قبل از مراجعه با مشورت با اعضای خانواده در مورد این مسئله به توافق برسید.

پیدا کردن سبک دلخواه

طراحی منزل شما باید به گونه‌ای انجام شود که در نهایت به فضایی یکپارچه با هماهنگی بالا بین تمامی قسمت‌ها دست پیدا کنید؛ بنابراین لازم است که با اعضای خانواده‌ی خود صحبت کنید و از سلیقه‌ی آن‌ها جویا شوید و در نهایت با بررسی سبک‌های مختلف معماری، مدلی را انتخاب کنید که هماهنگی بیشتری با نیاز و سلیقه‌ی شما دارد.

اختصاص بودجه

در بحث دکوراسیون داخلی منزل بودجه حرف اول را می‌زند و از آنجایی که هیچ شخصی دوست ندارد در مراحل پایانی کار خود به مشکل بخورد لازم است در همان مراحل ابتدایی بودجه‌ی کلی خود را مشخص کنید و با توجه به نوع پروژه (نوسازی یا بازسازی) و اولویت‌بندی کارهایی که باید انجام شوند، بودجه را بین بخش‌های مختلف قسمت کنید.

تهیه‌ی مود برد

بعد از بحث در مورد بودجه، مود برد در درجه‌ی دوم اهمیت قرار دارد. در حقیقت در مود برد تمامی مواردی که می‌خواهید با طراح دکوراسیون داخلی در میان بگذارید یا نکاتی که خود شما نیاز دارید، درج می‌شوند تا در صورت نیاز به بازنگری و تغییر بتوانید به سرعت به آن مراجعه کنید و در عین حال هیچ نکته‌ای را هم از قلم نیندازید.

دکراسیون منزل شما عزیزان و بازدید مجازی
09125333115 /  021-46049964
برای مشاهده کردن نمونه کار های شرکت آسال سازه پرگاس وارد نمونه کار های ما شوید.

مراجعه به متخصصان آسال سازه پرگاس

بعد از تهیه‌ی مورد برد و رسیدن به توافقات نهایی با اعضای خانواده‌ی خود باید به سراغ متخصصان آسال سازه پرگاس بروید تا با استفاده از اطلاعات ارزشمندی که در اختیار آن‌ها قرار می‌دهید شما را به دکوراسیون منزل ساده و شیک موردنظرتان برسانند.

قیمت طراحی دکوراسیون داخلی منزل

هزینه‌ی طراحی دکوراسیون منزل با توجه به فاکتورهای متعددی تعیین می‌شود که از جمله‌ی آن‌ها می‌توانیم به سبک انتخابی، متراژ‌ خانه و المان‌های مورد نظر اشاره کنیم. علاوه بر این با توجه به متغیر بودن قیمت‌ها نمی‌توان هزینه‌ی مشخصی برای دکوراسیون داخلی منزل تعیین کرد. با این حال مشتریان عزیز می‌توانند از طریق شماره تلفن 02146049964 با مشاوران مجموعه‌ی آسال سازه پرگاس تماس بگیرند و با در میان گذاشتن تغییرات مورد نظر خود از هزینه‌ی حدودی طراحی داخلی خانه مطلع شوند.

تمامی عکس های به کار رفته در سایت، متعلق به خوده تیم آسال سازه پرگاس می باشد.

بیشتر بخوانید: طراحی دکوراسیون اداری

به مشاوره رایگان نیاز دارید؟

متخصصان ما با شما تماس خواهند گرفت.

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

به راهنمایی و یا مشاوره نیاز دارید؟

© تمام حقوق سایت برای شرکت آسال سازه محفوظ مي باشد.
جستجو کردن
جستجو کردن